Izbrani forum: Borza
Izbrana tema: Poraba bencina v ZDA nenadoma padla za četrtino
Strani: 1
sporočil: 30.643
Dve tretjini porabe iz leta 1983, manj kot polovica od maksimuma
leta 1998
www.wealthwire.com/n...y/2674?r=1
Povprečna starost avtomobila je ZDA je okoli 10 let, poraba na 100km pa se v tem času tudi sicer ni veliko zmanjšala. Najverjetnejša (če ne edina) razlaga je padec življenjskega standarda.
www.wealthwire.com/n...y/2674?r=1
Povprečna starost avtomobila je ZDA je okoli 10 let, poraba na 100km pa se v tem času tudi sicer ni veliko zmanjšala. Najverjetnejša (če ne edina) razlaga je padec življenjskega standarda.
sporočil: 5.933
Zadnja sprememba: Vinci 13.02.2012 00:57
Če primerjaš podatke s stopnjo brezposelnosti, dobiš praktično
perfektno korelacijo.EDIT: ... in v tem članku z vsem primerjajo, samo s stopnjo brezposelnosti ne.
sporočil: 13.178
[mataj]Si pa hitr:)
Dve tretjini porabe iz leta 1983, manj kot polovica od maksimuma leta 1998
www.wealthwire.com/n...y/2674?r=1
Povprečna starost avtomobila je ZDA je okoli 10 let, poraba na 100km pa se v tem času tudi sicer ni veliko zmanjšala. Najverjetnejša (če ne edina) razlaga je padec življenjskega standarda.
sporočil: 5.835
[mataj]Za bolj točno oceno bi potrebovali podatek o prevoženih kilometrih zaposlenih, ki se vozijo v službo. Se vozijo manj, ker so se iz oddaljenih krajev preselili bolj blizu mesta? V primeru, da je tako, potem je manjša poraba bencina znak dviga življenjskega standarda.
Dve tretjini porabe iz leta 1983, manj kot polovica od maksimuma leta 1998
Najverjetnejša (če ne edina) razlaga je padec življenjskega standarda.
Stanovanja v mestu so dražja, kot na podeželju. Če jih zaposleni kupujejo več kot pred leti, si jih očitno lahko privoščijo zaradi višjega življenjskega standarda. Da ne govorimo o dvigu kakovosti življenja, manj porabljenih ur z avtom v službo in domov pomeni več prostega časa.
sporočil: 21.898
Za bolj točno oceno bi potrebovali podatek o prevoženih kilometrih zaposlenih, ki sevozijo v službo.ne, ne potrebujemo. padec je bil nenaden, torej nanj ne morejo vplivat neki dejavniki, ki se spreminjajo zelo pocasi.
sporočil: 30.643
Očitno nisi pogledal diagrama. Padec je bil nenaden. V enem mesecu
je že itak rekordno nizka poraba padla še da dodatno četrtino.
sporočil: 30.643
[NavadniNimda]To je približno isto. Bencin se ne kupuje na zalogo.
> [mataj]
> Očitno nisi pogledal diagrama. Padec je bil nenaden. V enem mesecu je že itak rekordno nizka poraba padla še da dodatno četrtino.
Mataj, graf ne pove porabe, pač pa totalen skupen prijavljen delivery vseh rafinerij.
Podajam še link po mesecih na vrhu tvojega članka, kjer se v tabeli mesečnih dostav vidi, da sta oktober in november res drastično upadla (recimo za 30%). Jaz si vzroka za tak padec ne znam izmisliti - ampak a ti res trdiš, da je iz septembra na oktober kar naenkrat toliko manj porabe, ker je kar naenkrat 30% več brezposelnih in revnih Američanov?!Kar naenkrat je 30% več Američanov, ki se ne vozijo več z avtomobili, oziroma se vozijo na bistveno krajše proge. To je dejstvo. Razlagaj si ga kakor hočeš.
sporočil: 68
[mataj]Kaj pa zima/sneg?
> [NavadniNimda]
> > [mataj]
> > Očitno nisi pogledal diagrama. Padec je bil nenaden. V enem mesecu je že itak rekordno nizka poraba padla še da dodatno četrtino.
>
> Mataj, graf ne pove porabe, pač pa totalen skupen prijavljen delivery vseh rafinerij.
To je približno isto. Bencin se ne kupuje na zalogo.
> Podajam še link po mesecih na vrhu tvojega članka, kjer se v tabeli mesečnih dostav vidi, da sta oktober in november res drastično upadla (recimo za 30%). Jaz si vzroka za tak padec ne znam izmisliti - ampak a ti res trdiš, da je iz septembra na oktober kar naenkrat toliko manj porabe, ker je kar naenkrat 30% več brezposelnih in revnih Američanov?!
Kar naenkrat je 30% več Američanov, ki se ne vozijo več z avtomobili, oziroma se vozijo na bistveno krajše proge. To je dejstvo. Razlagaj si ga kakor hočeš.
M
Strani: 1