Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Verouk v šole, in to takoj!

Strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

XZALO5 sporočil: 104
[#114215] 13.08.07 14:51 · odgovor na: anon-76887 (#114208)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Verski tednik ni zasebna šola, ampak je medij.

Tudi v časopisu Delo (ali pa na nacionalni TV) si lahko prebral ali slišal izjave bivšega očeta naroda (J.Stanovnik), da političnih nasprotnikov pač niso peljali na pivo in golaž.
Se ti tovrstne izjave ne zdijo necivilizirane?

Da ne zaidemo spet na prepovedano področje povojnih pobojev: moj point je bil, da je učni program v zasebni šoli stvar lastnika. V kolikor pa država presodi, da učni program ne ustreza standardom, potem takšna šola pač nima priznanega statusa.
 Ta verski medij izraža vrednostni sistem neke vere, ki naj bi se jo propagiralo in vcepljalo skozi verouk. Ta vera
je torej taka, da druge izničuje (mogoče imajo pa islamski fundamentalisti celo prav). Pa ne govori o političnih nasprotnikih, ampak o drugih otrocih ("neverujoča mladina je žlindra"). Take medije bi morali prepovedati. To je najhujše možno izražanje nestrpnosti do drugih. Pa še enkrat: to ni politični medij, ampak medij neke religije.
anon-86509 sporočil: 2.820
[#114217] 13.08.07 14:53 · odgovor na: anon-76887 (#114214)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Skratka: seznaniti otroke z vsemi pravljicami, potem pa naj se sami odločijo, katera jim bolj sede ... in da pri tem ne pozabijo, da so to pravljice ;-)
 
Lepo si to povedal. Pravljice, ki vrtijo ta svet okoli (poleg ženskih atributov:). Pravilno!
Otac
XZALO5 sporočil: 104
[#114219] 13.08.07 14:54 · odgovor na: anon-76887 (#114212)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Za deveti razred bi se morda kar strinjal. Prej pa ne.
Ampak po drugi strani se mi zdi, da je to vseeno prezahtevno za osnovnošolski program.
Je še bolj "faktografski" predmet kot so ostali in preveč zahteven, da bi lahko naredili kakšno "instant varianto".
Kot pa poznam naše šolnike, bi iz tega nastal le še en "papagajsko-piflarski" predmet.



Naš problem je v tem, da imamo v glavi stereotip šole, v kakršno smo hodili sami. Ampak sodobni pouk je na primer problemski pouk. To pomeni: postaviš problem in ga rešujejo na primer po skupinah z "orodji" rimskega prava.Prepustimo to strokovnjakom, naš problem je tudi pretirano vtikovanje vsevednih staršev.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#114220] 13.08.07 14:56 · odgovor na: XZALO5 (#114215)
Odgovori   +    0
Še vedno mešaš medij in šolo, kot izobraževalno institucijo.

(Ne bi pa zdaj še o islamskih skrajnežih debatirali v tem sklopu, ker je to povsem drugačna problematika.)
anon-27449 sporočil: 1.610
[#114221] 13.08.07 14:58 · odgovor na: anon-76887 (#114214)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Skratka: seznaniti otroke z vsemi pravljicami, potem pa naj se sami odločijo, katera jim bolj sede ... in da pri tem ne pozabijo, da so to pravljice ;-)
 
saj je vse, kar nam danes govorijo, ena velika pravljica .. pravljičarji so politiki, pravljičarji so menedžerji, sindikalisti - skratka, prodajanje megle na kubik :-)
 
anon-76887 sporočil: 18.121
[#114222] 13.08.07 15:04 · odgovor na: anon-27449 (#114221)
Odgovori   +    0
Saj v tem je pa bistvo: da se pravočasno tega zavemo ;-)
XZALO5 sporočil: 104
[#114223] 13.08.07 15:05 · odgovor na: anon-76887 (#114220)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Še vedno mešaš medij in šolo, kot izobraževalno institucijo.

(Ne bi pa zdaj še o islamskih skrajnežih debatirali v tem sklopu, ker je to povsem drugačna problematika.)
 
Katerakoli ideologija s takšnimi stališči nima kaj iskati v karšnikoli institucionalizirani obliki v javni šoli. Štos je v tem, da ni problem v mediju, problem je v ideologiji, ki je očitno fašistoidna, če skozi svoj medij sporoča taka svoja stališča ("neverujoča mladina je žlindra"). Gre za odnos do drugih.
anon-32293 sporočil: 24
[#114224] 13.08.07 15:07
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-32293 13.08.2007 15:17
Žal je ta članek šolski primer kako se med točne podatke "vrine" kukavičje jajce in upa, da bodo ljudje nasedli. Da slovenski šolski sitem ni najboljši (posebej visokošolski), da je preveč faktičen itd. da ne naštevam več, je verjetno res. Da je sistem nagrajevanja napačen verjetno tudi drži. Do tukaj vse OK ... zdaj pa pride salto mortale - rešitev za vse te težave, funkcionalno nepismenost, preobremenjenost itd. ni npr. manj učencev na učitelja, sprememba habilitacijskega sistema, več konkurence na univerzah, individualno nagrajevanje in možnost lažjega prehoda iz/v gospodarstvo ali iz/v tujino, več tujih jezikov, več in prej uvajanje sodobnih predmetnikov v šole (npr. več informatike, podjetništva - tako kot npr. v skandinavskih državah), NEEE!!, rešitev je, ne boste verjeli: VEROUK!!! Eureka, le kako se nismo tega do sedaj spomnili??? Kot razumem avtorja, če bodo učenci imeli več informacij o povojnih pobojih, mariborski krvavi nedelji itd. bodo lažje zaposljivi v gospodarstvu, v Sloveniji bomo imeli več inovativnih in visokotehnoloških podjetij, ljudje se bodo bolj odločali za ustanovitev lastnih podjetij kot dosedaj (da ne bomo tudi na tem področju med zadnjimi v Evropi)... Brez komentarja! Škoda da te svoje teze avtor ni znanstveno dokazal - npr. tako, da bi primerjal uspešnost izobraževalnih sistemov, ki imajo obvezen verouk v šolah (npr. Poljska, SaudskaArabija...) s tistimi, ki ga nimajo (npr. Finska). Rezultat bi bil zelo zanimiv (predvem za avtorja).
Čeprav članek vsebuje tudi nekaj zanimivih in točnih ugotovitev (tiste o slovenski materi, "ogrožanju" slovenskega jezika, psovanju Romov ter nenazadnje o nujni potrebi po spremembi šolskega sistema pa je žal vse to razvrednoteno z absurdno idejo o verouku in odprtem lovu na ideološko indoktrinirane šole. Škoda!
anon-102514 sporočil: 6.114
[#114228] 13.08.07 15:11 · odgovor na: anon-76887 (#114208)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Verski tednik ni zasebna šola, ampak je medij.

Tudi v časopisu Delo (ali pa na nacionalni TV) si lahko prebral ali slišal izjave bivšega očeta naroda (J.Stanovnik), da političnih nasprotnikov pač niso peljali na pivo in golaž.
Se ti tovrstne izjave ne zdijo necivilizirane?

 
obrekuješ. to je izjavil Ivan Maček Matija. za katerega je sicer oni dan neka dama desne provience izjavila, da ni pustil malarjem cajtenga po tleh položit, ker kobajagi, če bo samo ena kapljica na tla špricnila, bo potem Maček omenjenemu malarju "vrat zavil, pa kri spustil" :)))
anon-9939 sporočil: 17.846
[#114229] 13.08.07 15:11 · odgovor na: anon-76887 (#114212)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Za deveti razred bi se morda kar strinjal. Prej pa ne.
Ampak po drugi strani se mi zdi, da je to vseeno prezahtevno za osnovnošolski program.
Je še bolj "faktografski" predmet kot so ostali in preveč zahteven, da bi lahko naredili kakšno "instant varianto".
Kot pa poznam naše šolnike, bi iz tega nastal le še en "papagajsko-piflarski" predmet.



Poglej, že v vrtcu otroke "učimo" (učijo), da je treba "deliti".. Češ, če imam jaz žogo in se nekaj časa ne nameravam igrati z njo in me nekdo prosi, da mu je posodim, potem pa mu je lahko posodim in da je tako tudi prav.

Toda, zakaj se ustavi le na tej ravni?

Zakaj se nekje kasneje, denimo v osnovni šoli, ne pove otrokom, da gre za prav konkretno "posodbeno pogodbo", da sta oba, tako posodnik kot izposojevalec vstopila v to pogodbo (ki je pravno razmerje) prostovoljno, da je na podlagi te pogodbe nastalo obligacijsko razmerje (izposojevalec je DOLŽAN vrniti stvar, predmet posodbe, nepoškodovano takrat, ko to posodnik zahteva ali, ko poteče rok posodbe), itn., itn..

Ni treba otroke moriti s podrobnosti, toda le vpeljati jih v koncepte, kot so pravica in dolžnosti, itn..

Denimo, to, da ko en otrok drugemu da žogo na posodo sta pač v pravnem razmerju. Plain and simple. Da posodnik IMA PRAVICO (je UPRAVIČEN) terjati in da izposojevalec IMA DOLŽNOST (je DOLŽAN) vrniti.

Da, če se posodi denar gre za "posojilno pogodbo", ki je podobna, a bistveno drugačna od posodbene pogodbe.

Da pri teh (in podobnih) razmerjih ne re le za "saj se bomo zmenili", temveč za dejanski in nesporni temelj velike večine družbenih razmerjih.

In dokler se teh osnov vsaj za silo in vsaj malo ljudje ne naučijo bo marsikatera pogodba ostala mrtva črka na papirju.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#114230] 13.08.07 15:13 · odgovor na: XZALO5 (#114223)
Odgovori   +    0
In kakšen odnos do drugih učijo enostransko napisani zgodovinski učbeniki?
Zakaj potem ni prepovedana postkomunistična stranka SD ali pa Zveza borcev NOB, če imajo takšen odnos do drugih?
In še dandanes se v vseh javnih šolah poveličuje NOB in prav vsi mediji prenašajo vse proslave in svečane govore, kjer nenehno sporočajo taka svoja stališča?

Kar je po mojem pomembno je to, da lahko svoje mnenje in stališče izrazi vsaka (recimo temu) interesna skupina in se pri tem razvije normalni dialog namesto nasilnega prepričevanja.
Temu se reče demokracija.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#114231] 13.08.07 15:15 · odgovor na: anon-102514 (#114228)
Odgovori   +    0
Ne bo držalo. To "o pivu in golažu" je izjavil Stanovnik na TV.

O tem, kako so belili pri Mačkovih jaz nisem zasledil nobenih informacij.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#114233] 13.08.07 15:18 · odgovor na: anon-9939 (#114229)
Odgovori   +    0
Ma ti bi že v osnovni šoli naredil pizdarijo s plačljivim najemanjem žoge :-)))))))))
In potem bi sestavljali najemne pogodbe, namesto, da bi se žogali ;-)
Sploh pa žoga ni več aktualna. Danes so aktualni mp3 playerji in podobne vrednote ;-)
Žal.
bc123a sporočil: 48.253
[#114235] 13.08.07 15:21 · odgovor na: anon-128563 (#114135)
Odgovori   +    0

SimonaRebolj je napisal(a):
Članek, kar se tiče šolstva in nenormalno bednega sistema okrog učiteljevanja, je odličen. In res je, da mladi zapustijo srednjo šolo sicer nafilani z gručo podatkov, ampak neustvarjalni in polpismeni, že čez par let tudi pozabijo 80% napiflanega, posledica slabega pedagoškega pristopa z le redkimi, a zatiranimi izjemami. Res je, na fakultetah slika večinoma še slabša.
Meni je najbolj smesno, kako imajo v teoriji vsi visoke kriterije, ko pa pride do financiranja, pa noben ne problematizira nacina, pri katerem so sole, fakultete in ucitelji placani "po glavi" ucenca, ki ga sprejmejo, ali spustijo skoz.

Tipicno slovensko. Javnost bi rada, da se nekateri izbrani clani obnasajo neracionalno, in nori, ko tega nocejo poceti... kaj mislite da bodo delali ucitelji, ki vedo, da je njihovo delovno mesto odvisno od stevila vpisanih dijakov/studentov in stevila tistih, ki solo koncajo?

Aja, a vi bi radi da sami sebe zakoljejo in drzijo kriterije, ceprav jih konkurenca niza?

Noro.
anon-102540 sporočil: 146
[#114236] 13.08.07 15:22 · odgovor na: anon-9939 (#114200)
Odgovori   +    0

0219K21 je napisal(a):


Zakaj se potem, za hudiča, že v osnovnih šolah ne poučujejo osnove Rimskega prava? Temeljne prvine, kot so lastnina, stvar, pravice, zahtevki, varstvo pravic, dejstva, norme, pravila, itn?

Tako pa velika večina državljanov sploh ne ve kaj pravo je in čemu je namenjeno, da pa bi bilo samoumevno, da je potrebno a) zakone spoštovati in b) če zakoni niso v redu jih spremeniti, c) če tisti, ki naj bi spreminjali zakone svoje delo ne opravljajo kot se spodobi jih po demokratični poti zamenjati!

Kako za hudiča pričakovati, da bo folk dojel kaj sploh demokracija je, če ne vidi povezave med demokracijo, med mehanizmi za dosego česarkoli in vsakdanjim življenjem?

Folk se še vedno ravna po nekih svojih notranjih spakedranih občutkih za pravo in pravično, ki so vselej mešanica vseka možnega, da pa bi se poučili, tako kot o matematiki, zgodovini in zemljepisu še o družbi in pravilih, ki veljajo v družbi, to pa ne.. To je, očitno, prezahtevno, ali pa komu ne ustreza, da bi se vedelo kaj več..

Kaj so, torej, temelji, ima vsak svoje mnenje. Pravljice za šestletne otroke to ne morejo biti. So pa resnični temelji družbe v vrednotah in pravilih, ki te vrednote ščitijo. MED TE zagotovo sodijo "ne ubij", "ne kradi", itn, a so te reči le starejše od pregovornih "deset zapovedi".

Uf, gospod 0219K21, od vse revščine komentarjev, ki sem jih uspel pregledati, je tale najboljši. Čestitam, podpišem in podpiram vaš predlog.

bf
anon-102514 sporočil: 6.114
[#114237] 13.08.07 15:22 · odgovor na: anon-32293 (#114224)
Odgovori   +    0

mebner je napisal(a):
Žal je ta članek šolski primer kako se med točne podatke "vrine" kukavičje jajce in upa, da bodo ljudje nasedli. Da slovenski šolski sitem ni najboljši (posebej visokošolski), da je preveč faktičen itd. da ne naštevam več, je verjetno res. Da je sistem nagrajevanja napačen verjetno tudi drži. Do tukaj vse OK ... zdaj pa pride salto mortale - rešitev za vse te težave, funkcionalno nepismenost, preobremenjenost itd. ni npr. manj učencev na učitelja, sprememba habilitacijskega sistema, več konkurence na univerzah, individualno nagrajevanje in možnost lažjega prehoda iz/v gospodarstvo ali iz/v tujino, več tujih jezikov, več in prej uvajanje sodobnih predmetnikov v šole (npr. več informatike, podjetništva - tako kot npr. v skandinavskih državah), NEEE!!, rešitev je, ne boste verjeli: VEROUK!!! Eureka, le kako se nismo tega do sedaj spomnili??? Kot razumem avtorja, če bodo učenci imeli več informacij o povojnih pobojih, mariborski krvavi nedelji itd. bodo lažje zaposljivi v gospodarstvu, v Sloveniji bomo imeli več inovativnih in visokotehnoloških podjetij, ljudje se bodo bolj odločali za ustanovitev lastnih podjetij kot dosedaj (da ne bomo tudi na tem področju med zadnjimi v Evropi)... Brez komentarja! Škoda da te svoje teze avtor ni znanstveno dokazal - npr. tako, da bi primerjal uspešnost izobraževalnih sistemov, ki imajo obvezen verouk v šolah (npr. Poljska, SaudskaArabija...) s tistimi, ki ga nimajo (npr. Finska). Rezultat bi bil zelo zanimiv (predvem za avtorja).
Čeprav članek vsebuje tudi nekaj zanimivih in točnih ugotovitev (tiste o slovenski materi, "ogrožanju" slovenskega jezika, psovanju Romov ter nenazadnje o nujni potrebi po spremembi šolskega sistema pa je žal vse to razvrednoteno z absurdno idejo o verouku in odprtem lovu na ideološko indoktrinirane šole. Škoda!
 
*****
anon-102514 sporočil: 6.114
[#114240] 13.08.07 15:28 · odgovor na: anon-76887 (#114231)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Ne bo držalo. To "o pivu in golažu" je izjavil Stanovnik na TV.

O tem, kako so belili pri Mačkovih jaz nisem zasledil nobenih informacij.
si ga sam videl in slišal?
jest Mačka sem, na nacionalki!
anon-76887 sporočil: 18.121
[#114242] 13.08.07 15:34 · odgovor na: anon-102514 (#114240)
Odgovori   +    0
V mojem spominu je ena pogovorna oddaja (TV Trenja?), kjer je Stanovnik to izjavil.
Prav slišim Stanovnikov močan glas "pa kaj mislite, da bi ga moral na pivo in golaže povabit?"

Da bi to Maček izjavil, se res ne spomnim.
XZALO5 sporočil: 104
[#114243] 13.08.07 15:34 · odgovor na: anon-76887 (#114230)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
In kakšen odnos do drugih učijo enostransko napisani zgodovinski učbeniki?
Zakaj potem ni prepovedana postkomunistična stranka SD ali pa Zveza borcev NOB, če imajo takšen odnos do drugih?
In še dandanes se v vseh javnih šolah poveličuje NOB in prav vsi mediji prenašajo vse proslave in svečane govore, kjer nenehno sporočajo taka svoja stališča?

Kar je po mojem pomembno je to, da lahko svoje mnenje in stališče izrazi vsaka (recimo temu) interesna skupina in se pri tem razvije normalni dialog namesto nasilnega prepričevanja.
Temu se reče demokracija.

V Sloveniji imamo tržni sistem učbenikov. Tudi za zgodovino. To pomeni, da ga lahko napiše kdorkoli (enostransko, celostransko, polstransko ...), država pa potrdi njegovo primernost glede na učni načrt in glede na didaktično ustreznost. Učni načrti so usklajeni z evropskimi merili, njihov smisel je pa doseganje ciljev, pri zgodovini na primer konceptov, kot, kaj pomeni kontinuiteta, kaj revolucija, kaj evolucija...Med različnimi učbeniki za zgodovino je tudi vsaj eden, kjer je omenjena državljanska vojna v Sloveniji. Učbenike za zgodovino delajo v tej državi 4 različne založbe, z gotovo različno provenienco, ako je to sploh pomembno. Med njimi je Mladinska knjiga, ki je v 75% lasti Rimokatoliške Cerkve (Zvon). Ste pa pred volitvami starše hujskali, češ učbenikov je preveč za en predmet, otroci so preobremenjeni, kam to vodi? (kot da potrebuje otrok vse 4 učbenike, ne pa enega po izboru učitelja). V čem je torej vaš problem? Pripravljen je tudi evropski učbenik za zgodovino (smo del istega evropskega sistema), kjer je jasno napisano, kako in kaj. Saj veste - zgodovino pač pišejo zmagovalci po svojem zgodovinskem spominu. Za osvežitev spomina: to je bila zmaga nad zlom. Razmišljanje v stilu če jaz nisem ok, saj tudi on ni in ni bil ok, pa ni vredno človeka z avtonomnimi moralnimi normami (vsak je odgovoren za zase, ni odgovorna niti partija, niti bog).
XZALO5 sporočil: 104
[#114244] 13.08.07 15:35 · odgovor na: anon-32293 (#114224)
Odgovori   +    0

mebner je napisal(a):
Žal je ta članek šolski primer kako se med točne podatke "vrine" kukavičje jajce in upa, da bodo ljudje nasedli. Da slovenski šolski sitem ni najboljši (posebej visokošolski), da je preveč faktičen itd. da ne naštevam več, je verjetno res. Da je sistem nagrajevanja napačen verjetno tudi drži. Do tukaj vse OK ... zdaj pa pride salto mortale - rešitev za vse te težave, funkcionalno nepismenost, preobremenjenost itd. ni npr. manj učencev na učitelja, sprememba habilitacijskega sistema, več konkurence na univerzah, individualno nagrajevanje in možnost lažjega prehoda iz/v gospodarstvo ali iz/v tujino, več tujih jezikov, več in prej uvajanje sodobnih predmetnikov v šole (npr. več informatike, podjetništva - tako kot npr. v skandinavskih državah), NEEE!!, rešitev je, ne boste verjeli: VEROUK!!! Eureka, le kako se nismo tega do sedaj spomnili??? Kot razumem avtorja, če bodo učenci imeli več informacij o povojnih pobojih, mariborski krvavi nedelji itd. bodo lažje zaposljivi v gospodarstvu, v Sloveniji bomo imeli več inovativnih in visokotehnoloških podjetij, ljudje se bodo bolj odločali za ustanovitev lastnih podjetij kot dosedaj (da ne bomo tudi na tem področju med zadnjimi v Evropi)... Brez komentarja! Škoda da te svoje teze avtor ni znanstveno dokazal - npr. tako, da bi primerjal uspešnost izobraževalnih sistemov, ki imajo obvezen verouk v šolah (npr. Poljska, SaudskaArabija...) s tistimi, ki ga nimajo (npr. Finska). Rezultat bi bil zelo zanimiv (predvem za avtorja).
Čeprav članek vsebuje tudi nekaj zanimivih in točnih ugotovitev (tiste o slovenski materi, "ogrožanju" slovenskega jezika, psovanju Romov ter nenazadnje o nujni potrebi po spremembi šolskega sistema pa je žal vse to razvrednoteno z absurdno idejo o verouku in odprtem lovu na ideološko indoktrinirane šole. Škoda!
 
Točno tako je! Nekoč smo imeli predmete, kot Logika na primer.
XZALO5 sporočil: 104
[#114248] 13.08.07 15:39 · odgovor na: anon-76887 (#114233)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Ma ti bi že v osnovni šoli naredil pizdarijo s plačljivim najemanjem žoge :-)))))))))
In potem bi sestavljali najemne pogodbe, namesto, da bi se žogali ;-)
Sploh pa žoga ni več aktualna. Danes so aktualni mp3 playerji in podobne vrednote ;-)
Žal.
 
Gre za logiko dogovora, ki je temelj delovanja neke družbe in pogodba je dogovor. Meni se zdi zelo pameten predlog, ker namreč implicira izvajanje dogovara in vrednote, kot je na primer poštenost.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#114249] 13.08.07 15:40 · odgovor na: XZALO5 (#114243)
Odgovori   +    0
Jaz zagotovo nisem nobenih staršev hujskal.
Tudi nimam s tem nobenih problemov.

Še vedno pa nisi odgovoril, zakaj zahtevaš prepoved publikacije "Družina", ne pa tudi tistih medijev, ki diskriminirajo drugače misleče?
Pa to niti ni treba odgovarjati.
Ne vem, zakaj ne dojameš, da zaradi članka v Družini ne moreš prepovedati zasebne šole samo zato, ker imata oba istega lastnika.

Pozicija: Družine ne poznam.
XZALO5 sporočil: 104
[#114251] 13.08.07 15:42 · odgovor na: anon-76887 (#114242)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
V mojem spominu je ena pogovorna oddaja (TV Trenja?), kjer je Stanovnik to izjavil.
Prav slišim Stanovnikov močan glas "pa kaj mislite, da bi ga moral na pivo in golaže povabit?"

Da bi to Maček izjavil, se res ne spomnim.
 
Tako je! Zdaj se pa maščujte in ne vabite žlindre k svojemu verouku! Saj so tudi oni prej tako delali!!!
anon-9939 sporočil: 17.846
[#114253] 13.08.07 15:45 · odgovor na: anon-76887 (#114233)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Ma ti bi že v osnovni šoli naredil pizdarijo s plačljivim najemanjem žoge :-)))))))))
In potem bi sestavljali najemne pogodbe, namesto, da bi se žogali ;-)
Sploh pa žoga ni več aktualna. Danes so aktualni mp3 playerji in podobne vrednote ;-)
Žal.

Ne, opa, vidiš, si odrasel, pa tudi sam ne poznaš razlike.

POSODBENA POGODBA: posodnik posodi izposojevalcu stvar za določeno dobo (na rok) ali do preklica NEODPLAČNO,

NAJEMNA POGODBA: najmodajalec da v najem predmet najema (nenadomestno stvar) najemniku za določeno dobo ali za nedoločen čas (s odpovednim rokom) PROTI PLAČILU. PLačilo je NAJEMNINA.

(in še, ne mešat s POSOJILNO POGODBO, kjer posojilodajalec napravi posojillojemalca ZA LASTNIKA stvari, ki je predmet posojila. Sama stvar pa je generična in je posojilojemalec dolžan vrniti istovrstno stvar enake kakovosti. Samo plačilo za posojilo pa so OBRESTI.)

Potem so še tukaj shranjevalne (depozitne) pogodbe, kjer se uporaba shranjene stvari kaznuje (pri nas pa folk misli, da če kdo pač nekam shrani se to "sme uporabiti".. Pa se ne.), je pa lahko shranjeno brezplačno ali proti plačilu.

Pa mandat (neodplačna pogodba za opravilo kake storitve),

Pa delovršna in/ali podjemna pogodba, ki je podobna mandatu, le da je odplačna, itn, itn, itn..

Marsikatera zadeva, ki je danes regulirana tako kot je, je zato takšna, ker je nekje nekoč v preteklosti nekdo določil osnovne prvine s katerimi je mogoče potlej lažje operirati tudi s bolj zapletenimi primeri.

Ne le pri otrocih, tudi pri odraslih je pomanjkanje osnov boleče, saj povzroča marsikatero nerazumevanje in nejevoljo.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#114254] 13.08.07 15:46 · odgovor na: XZALO5 (#114251)
Odgovori   +    0
Čudno. Včasih so zračili prostore ob petkih, a zdaj jih zgleda tudi ob ponedeljkih? :-)))
XZALO5 sporočil: 104
[#114256] 13.08.07 15:49 · odgovor na: anon-76887 (#114249)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
Jaz zagotovo nisem nobenih staršev hujskal.
Tudi nimam s tem nobenih problemov.

Še vedno pa nisi odgovoril, zakaj zahtevaš prepoved publikacije "Družina", ne pa tudi tistih medijev, ki diskriminirajo drugače misleče?
Pa to niti ni treba odgovarjati.
Ne vem, zakaj ne dojameš, da zaradi članka v Družini ne moreš prepovedati zasebne šole samo zato, ker imata oba istega lastnika.

Pozicija: Družine ne poznam.
 Ker ni isto kot če to napiše Mladina ali kakšen pobalin. Ta vera sama sebe vendar razglaša za najvišjo moralno avtoriteto. In govoriti o drugih v tem kontekstu je povsem nekaj drugega, govoriti na ta način, je škandalozno. Nobenega razloga, da bi spustili tako cerkev v javne šole. Res prav nič žlahtnega, kaj jih bodo pa naučili? Še več konfliktov in nestrpnosti.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#114257] 13.08.07 15:50 · odgovor na: anon-9939 (#114253)
Odgovori   +    0
Pozabljaš, da bi se taisti otrok pri predmetu "Ekonomija 101" naučil tudi izračunati obrabo in porabo in seveda tisti znameniti "there's no such thing like free lunch", kar pomeni, da o posodbenih pogodbi ne bi hotel nič slišati.
(Še posebej, ker bi varčeval za novi mp3 player press ;-)))

Če pa vrnemo diskusijo v resnejše vode, bi ponovil svoje mnenje, da je "pravo" preveč piflarska zadeva, da bi z njo utrujal osnovnošolce.
XZALO5 sporočil: 104
[#114261] 13.08.07 15:54 · odgovor na: anon-9939 (#114253)
Odgovori   +    0

0219K21 je napisal(a):


Ne, opa, vidiš, si odrasel, pa tudi sam ne poznaš razlike.

POSODBENA POGODBA: posodnik posodi izposojevalcu stvar za določeno dobo (na rok) ali do preklica NEODPLAČNO,

NAJEMNA POGODBA: najmodajalec da v najem predmet najema (nenadomestno stvar) najemniku za določeno dobo ali za nedoločen čas (s odpovednim rokom) PROTI PLAČILU. PLačilo je NAJEMNINA.

(in še, ne mešat s POSOJILNO POGODBO, kjer posojilodajalec napravi posojillojemalca ZA LASTNIKA stvari, ki je predmet posojila. Sama stvar pa je generična in je posojilojemalec dolžan vrniti istovrstno stvar enake kakovosti. Samo plačilo za posojilo pa so OBRESTI.)

Potem so še tukaj shranjevalne (depozitne) pogodbe, kjer se uporaba shranjene stvari kaznuje (pri nas pa folk misli, da če kdo pač nekam shrani se to "sme uporabiti".. Pa se ne.), je pa lahko shranjeno brezplačno ali proti plačilu.

Pa mandat (neodplačna pogodba za opravilo kake storitve),

Pa delovršna in/ali podjemna pogodba, ki je podobna mandatu, le da je odplačna, itn, itn, itn..

Marsikatera zadeva, ki je danes regulirana tako kot je, je zato takšna, ker je nekje nekoč v preteklosti nekdo določil osnovne prvine s katerimi je mogoče potlej lažje operirati tudi s bolj zapletenimi primeri.

Ne le pri otrocih, tudi pri odraslih je pomanjkanje osnov boleče, saj povzroča marsikatero nerazumevanje in nejevoljo.
 
Res je to dober predlog. Zavzemam se za to, da ga uredništvo Financ posreduje šolskim oblastem države Republika Slovenija.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#114262] 13.08.07 15:54 · odgovor na: XZALO5 (#114256)
Odgovori   +    0
Nauči se brati preden polemiziraš.
Kje sem pa jaz napisal, da zagovarjam verouk v javnih šolah?
anon-76841 sporočil: 67
[#114263] 13.08.07 15:56
Odgovori   +    0
Ne bom komentiral celega članka ampak samo eno dejstvo - nagrajevanje učiteljev. Učiteljski ceh trdi, da to ni mogoče, ker so rezultati odvisni tudi od učencev in okolja, ne le od učitelja. To je seveda le priročni izgovor, da se ne začne z resnim ocenjevanjem učiteljev. Ker imam dovolj izkušenj iz različnih nivojev, naj podam samo en primer: Poglejte v svojem šolskem okolišu kako poteka vpis v 1. razred!!! Večina staršev hoče, da njihovega prvošolčka poučukje ta in ta "tovarišica"!!! VSI vedo, katera je NAJBOLJŠA, le učiteljski zbor in ravnatelj tega ne vesta! Zanimivo, ne? To je le en primer, kako se izognemo ocenjevanju učiteljev oz. kako skrbimo za povprečneže. Istop velja tudi za učence - vsi se vrtijo okrog slabih, najboljše, ki so cvet naroda, pa zanemarjamo, saj "z njimi tako ni problemov"! Obstajajo seveda častne izjeme, ki pa le potrjujeo pravilo! In nove Zverove reforme gredo natanko v smer povprečnisštva - ne bo več negativne ocene, ne bo učnega uspeha... ve se, da najboljših to ne tangira. Narodu, ki ima tako vlado in takega ministra, se slabo piše! Naj ima še en mandat pa nas nihče več ne izvleče iz te godlje.

Strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10