Zasebnost
4 ure
Najbolj brani članki danes
7 ur
Top službe – Banka Slovenije, Comtrade, EFSA, Incom, Spar, Mondelez International ...
8 ur
Slovenski kralj betona prodal podjetje Avstrijcem. Kolikšna je vrednost posla? 1
8 ur
Z odvečno toploto tudi do 90 % nižjih stroškov ogrevanja (Oglas)
9 ur
Na Financah zaposlimo vodjo administracije
9 ur
»Veselimo se testiranja različnih stranskih surovin in odkrivanja njihove vloge v prehrani«
9 ur
EU bo že drugič znižala carine za tesle in geelyje iz Kitajske 10
9 ur
Velika sprememba v trgovini na drobno: Spar prehitel Mercator, ki je spet le slovenski trgovec 2
10 ur
A1 nad AKOS: Telekom Slovenije je zelo ohlapno reguliran
10 ur
ZZZS vrgel rokavico politiki: šest točk za boljše zdravstvo 2
11 ur
Gemini: Maersk in Hapag Lloyd si bosta delila omrežje 300 ladij na glavnih trgovinskih poteh
11 ur
Renault, ki bo v Sloveniji premagal clia 1
12 ur
Morgan Stanley za Bloomberg: evro dolar do konca leta spet na pariteti 2
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Toyota je dobila zeleno luč za novo generacijo baterij
13 ur
FT: zaradi davčne amnestije Argentinci v banke prinašajo stotine milijonov dolarjev 4
13 ur
Nemčija neprodušno zapira vse svoje meje, medtem ko Draghi piše o konkurenčnosti 14
13 ur
Politico: Ursula von der Leyen jutri še ne bo razkrila nove komisije 1
13 ur
Konferenca Pametna mesta in mobilnost: Tuji in domači govorci, ki bodo predstavili globalne in lokalne trajnostne prakse (PRO)
14 ur
Google izgubil na Sodišču EU: kazen v višini 2,4 milijarde evrov ostaja

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

greeny sporočil: 257
Trenutna proizvodnja/neproizvodnja avtomobilov nateg.
Proizvodnja je vedno bolj avtomatizirana, vse vleče v "parts sharing", avtomobili si delijo platforme, motorje, nameščeno tehnologijo, funkcije se centralizirajo na en centralni "PC",...
Čakalne dobe za avtomobile pa so vse daljše, avtomobili vse dražji, čeprav je proizvodnja optimizirana in cenejša.

170k za avto pri obnašanju, kot, da indijci peš nosijo material iz Bangladeša in ročno kujejo dele in vsakega nato poboža še kitajska devica... očitno potrošniki ne volijo več z denarnicami, v pol leta bi ti morala sposobna ekipa treh mehanikov naredi custom avtomobil iz nule, pa si lahko izmisliš še velikost sedežev. Ljudje pa čakajo na BMW tudi po leto in to za serijsko proizvodnjo???

Jaz pri čisti zavesti tega res ne razumem. Če stopim s takim zneskom v salon in kupim serijsko izdelan bodoči odpadek, hočem na parkingu mašino čez max. 1 mesec, ne pa to kar je sedaj, mogoče pol leta, mogoče leto??? Ker ni čipa? Ja pa ja.