Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
[Endimion]
Tako pisanje ti ni v čast. Lahko se ne strinjamo, ampak

Če pogledam Elesovo statistiko, je povprečen nočni prevzem na prenosnem omrežju dejansko nekje 60% maksimalnega dnevnega prevzema. Pomeni da imaš na voljo dejansko 40% prostih proizvodnih kapacitet. v Bistvu še nekaj manj, ker dejanska proizvodnja niti ne dosega dejanskega prevzema na prenosno omrežje.

Teh 40% kapacitet napolni 1 milijon avtov v 4 urah. Govorimo o 6 GWh energije vsako noč. ČE rastegnemo na 8 ur ne dosežemo dnevno porabo. ČE polnilmo 1.000.000 avtomboilov.


Ampak okej.. dajva po osnovnošolsko, da boš razumel. 79% gospodinjstev ima dvotarifne števce. Se pravi bo 79% teh vozil, ali nekih 750.000 šlo na adapter takoj ko bo ura 22. če je priključna moč tega polnilca 11kW, to pomeni takojšni odjem moči 8250MW.
DAjmo še enkrat. Polnilnica je 2 kW.
Ste kdaj pogledali v prtlažnik novega električnega avtomobila? Kak polnilni kabel dobite v njem? 2 kW - šuko priključek.


če je priključna moč adapterja 3kW, pa se potem pač avto dlje polni, bi to pomenilo takojšni odjem moči 2.250MW. Ja, 2,25GW! Guess what. Nimamo jih! 100.000 vozil, bi pri 11kW polnilcu potegnilo momentalno iz omrežja skupno priključno moč 1.100MW. IN to je cifra, ki bi jo v tem stanju distribucijsko omrežje preneslo. Pa še to je zopet povprečje veš. Ker Slovenija ni geografsko enakomerno poseljena, se ti komot lahko zgodi, da nekje traflc ven vrže.

Torej brezveze nakladanje. O kakšnih 11 kW govorite?


IN je docela nepomembno, koliko celotne količine energije potrebuje v kWh. Nekdo ima baterijo skoraj polno. A v momentu, ko bo vtaknik kabel v Avto, bo vlekel na sponkah ravno tako 3kW, kot oni, ki ima baterijo docela prazno. Le on bo s polnjenem konec v denimo pol ure, drugi pa v 5 urah!

razen če predlagaš za stanovalce Novih fužin in Štepanjskega naselja, ki skupaj predstavljata 1,5% prebivalcev celotne države (skupaj je tam doma 30.000 ljudi!), da se med sabo zmenijo:

lastniki vozil v 1. nadstropju polnijo med 22 in 22:30 (Če rabiš več, kurc te gleda).
Lastniki vozil v 2. nadstropju med 22:30 in 23:00 (Pa brez zamujanja, če zamudiš, kurc te gleda).

NE rabijo se dogovarjat. To delajo same polnilnice.
ČE potrebuješ več od standardnih 2 kW, potem si omisliš polnilnico, ki je sposobna skrbeti za tarife (po novi regulativii bo zdaj 6 tarif) in ternutni obremenjenosti omrežja. KEr se ti bo splačalo.
V MAriboru, da 125 kW polnilnici lahko dobiš plačano, če se priključiš takrat, ko je energije v omrežju preveč. Kerm ko je energije preveč je cena negativna.
Enako bo tudi doma. Oziroma je že lahko. ČE bi bila potreba seveda bi se to počelo.
Torej priklopiš avto ob 18.00, ko si prišel domov in se on polni od 23,30 do 1,20... pa potem še malo ob 3... on na koncu zadnjih 10% od 4.50...
ZAkaj tega niste vedeli?


Oni v 7. nadstopoju naj imajo budilke naštimane za ob 4:30..

in oni v 14 nadstopju naj se jebejo in pridejo na vrsto za praznike.

ker dragi moj elektrofaker. Ko bo enemu stanovanjskemu bloku fuknilo pancarke ven, ker boste avteke filali na parkingu pred njim, vam bo Fata, ki se ji je ustavil pralni stroj, in skrinja, polna zamrznjene sarme, vaše tesle pa kone, pa ioniqe, lastnoročno polila z bencinom in vrgla gorečo šibico v njih!
To je ta trenutek ponudba za stanovanjske bloke. Senzor toka na glavnih varovalkah in upravljanje moči polnilnic. POtrebujemo cca 1 kW po vozilu. TOrej, če je priključek 100 KW bo dovolj za 100 električniha votmbilov, ki prevozijo dnevno 60km...
MAla malica.


A si sploh upaš predstavljat, kaj pomeni 120.000 turistov, ki pridejo denimo na obalo vsako poletje, in da da to avtomobile filat? na onih 45.000 prebivalcev, ki so že tam? RTP Divača gre samodejno v Shutdown!
Pridejo na morje in ob apartmanu priključijo vozilo na šuko vtičnico. KJe je tukaj težava. v 7 dneh se bo napolnil enih 5 krat.

Mej mal občutka za rang velikosti, in trenutne danosti tega, kar imamo.
Torej, še enkrat - trenutne kapacitete omrežja in količina proizvedene energije zadostuje za 1.000.000 avtomobilov. Seveda z malo pameti - KI JE DANES NA VOLJO. Ampak, ni nobene potrebe jo uporabljati, ker imamo le 10.000 električnih vtomobilov.

veliko mojih kolegov z električnimi avtomobili ima solarne panele. 5 x 5 metrov nadstrešek solarnega panela naredi dovolj energije za 30.000 km letno. Kolk takih panelov bo izgrajenih do trenutka, ko bomo imeli 1.000.000 avtomobilov na baterije?

Delat paniko? Zakaj? Ker nimate znanja, izušenj ali imate nek drug interes? Ste zaposleni na Petrolu?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3006167

Strani: 1

najobj sporočil: 31.867
Zadnja sprememba: najobj 12.09.2022 15:58
[comteo]
> [Endimion]
> Tako pisanje ti ni v čast. Lahko se ne strinjamo, ampak
>
> Mej mal občutka za rang velikosti, in trenutne danosti tega, kar imamo.
Torej, še enkrat - trenutne kapacitete omrežja in količina proizvedene energije zadostuje za 1.000.000 avtomobilov. Seveda z malo pameti - KI JE DANES NA VOLJO. Ampak, ni nobene potrebe jo uporabljati, ker imamo le 10.000 električnih vtomobilov.

veliko mojih kolegov z električnimi avtomobili ima solarne panele. 5 x 5 metrov nadstrešek solarnega panela naredi dovolj energije za 30.000 km letno. Kolk takih panelov bo izgrajenih do trenutka, ko bomo imeli 1.000.000 avtomobilov na baterije?

Delat paniko? Zakaj? Ker nimate znanja, izušenj ali imate nek drug interes? Ste zaposleni na Petrolu?
... čuj, ti si res prava popestritev in si na totem forumu več kot dobrodošel, ker ga s svojo vztrajnostjo ohranjaš pri življenju ... no, pa vendar mi že nekajkrat nisi odgovoril na preprosta vprašanja v mojih postih - toti forum.finance.si/?m=...829&single je zadnji v dolgi vrsti - o praktičnem(!) življenju (potencialnih) lastnikov električnih avtomobilov, čeprav imaš toliko znanja poštevanke - matematika in fizika sta malo več od tega tvojega računanja tukaj - s katero preračunavaš teoretično(!) porabo električnih avtomobilov in teoretično(!) zmogljivost električnega omrežja kot kakšen marsovec, ki je včeraj padel na Zemljo in nima pojma, kaj se ob zelo verjetno ne glih eno zimo trajajoči energetski krizi v resnici dogaja na našem planetu ...

P.S.: v življenju ljudi znanje poštevanke marsikdaj koristi, nikoli pa zgolj znanje poštevanke za življenje ljudi ni dovolj ...

Strani: 1