21 min
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
1 ura
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani
2 uri
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
5 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
6 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
7 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
8 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
9 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
20 ur
Najbolj brani članki danes
20 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
21 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
22 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 8
23 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 5
23 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
23 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
24 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 dan
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.300
[comteo]

Zakaj se pogovarjamo o gostilniških debatah na forumu cenjenega časnika Finance?
Preberi svoje sestavke... morda si ti tisti, ki ima gostilniške teorije...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3006166

Strani: 1

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 12.09.2022 13:26
[Endimion]
> [comteo]
>
> Zakaj se pogovarjamo o gostilniških debatah na forumu cenjenega časnika Finance?

Preberi svoje sestavke... morda si ti tisti, ki ima gostilniške teorije...
Teorija je, ko nekaj ni dokazano.
Godvorim o dejstvih:
Povprečni avto prevozi dnevo manj kot 40 km. Drži?
Povprečni električni avto porabi na 100 km 15 kWh energije.
40 km s tako porabo je 6 kWh.
6 kWh, če jih polniš na 11 kW polnilnici je približno 30 minut. Drži?
6 kWh, če polniš na šuko vtičnici je približno 3 ure. Drži?

1.000.000 avtov po 6 kWh dnevno je 6 GWh dnevno. Drži?

6 GWh v 8 urah nizke tarife ne poveča porabo na raven dnevne porabe. Drži ali ne drži?

6 GWh imamo v omrežju preveč enregije v nočnem času. Drži ali ne drži?


Kaj od tega je teorija?


Če imamo dnevno obremenitev omrežja 2,5 GW, a nočno pod 1 GW (spletna stran eles.si) ali je v 8 urah noči možno napolniti 6 GWh v baterije, brez da bi obremenitev dosegla dnevno? Govorim o 1.000.000 elektirčnih avtomobilov. Ne o 100.000.

Dajte se no zresnit, no? Hejtanje zelene energije in električne mobilnosti je že na ravni antivakserstva in chemtrailsov. Popolnoma brez argumentov nakladanje.
Pri vsaki temi o elektro mobilnosti naletim na enake bedarije.

Strani: 1