8 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
38 min
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
39 min
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
47 min
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
48 min
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
2 uri
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
2 uri
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
2 uri
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
2 uri
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
3 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 12.09.2022 13:26
[Endimion]
> [comteo]
>
> Zakaj se pogovarjamo o gostilniških debatah na forumu cenjenega časnika Finance?

Preberi svoje sestavke... morda si ti tisti, ki ima gostilniške teorije...
Teorija je, ko nekaj ni dokazano.
Godvorim o dejstvih:
Povprečni avto prevozi dnevo manj kot 40 km. Drži?
Povprečni električni avto porabi na 100 km 15 kWh energije.
40 km s tako porabo je 6 kWh.
6 kWh, če jih polniš na 11 kW polnilnici je približno 30 minut. Drži?
6 kWh, če polniš na šuko vtičnici je približno 3 ure. Drži?

1.000.000 avtov po 6 kWh dnevno je 6 GWh dnevno. Drži?

6 GWh v 8 urah nizke tarife ne poveča porabo na raven dnevne porabe. Drži ali ne drži?

6 GWh imamo v omrežju preveč enregije v nočnem času. Drži ali ne drži?


Kaj od tega je teorija?


Če imamo dnevno obremenitev omrežja 2,5 GW, a nočno pod 1 GW (spletna stran eles.si) ali je v 8 urah noči možno napolniti 6 GWh v baterije, brez da bi obremenitev dosegla dnevno? Govorim o 1.000.000 elektirčnih avtomobilov. Ne o 100.000.

Dajte se no zresnit, no? Hejtanje zelene energije in električne mobilnosti je že na ravni antivakserstva in chemtrailsov. Popolnoma brez argumentov nakladanje.
Pri vsaki temi o elektro mobilnosti naletim na enake bedarije.