Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2787801] 07.08.19 22:56
Odgovori   +    4
S 17 cm odmikom od tal, solidnim vstopnim kotom in AWD sistemom ter ceno 30 jurčkov, bi bila še bolj apetitlich. Za moje pojme še bolj konkurenčna.

A ništa od toga.

Pač, vseeno ni švoh avto.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2787817] 08.08.19 07:08
Odgovori   +    4

Nova toyota corolla je avto, ki preseneti, navduši in le redko razočara. Še zlasti v karavanski različici TS in z najzmogljivejšim hibridnim motorjem 2.0.
Kar nekaj vem o motorjih, o hibridnih pa še nisem slišal. Avtomobilski motorji so bencinski, dizelski, turbo, Wankel...., hibriden je pa pogon, ki vsebuje motor na notr. izgorevanje in električni sklop pretvorbo mehanske energije v električno, sklop za hranjenje energije in el. pogon koles in seveda ustrezno kontrolo.
milos9 sporočil: 1.044
[#2787819] 08.08.19 07:14 · odgovor na: anon-178149 (#2787817)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: milos9 08.08.2019 07:15
Res je, bolj pravilno je hibridih, ne hibridnih, hvala :)
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2787859] 08.08.19 10:43
Odgovori   +    7
Osebno menim da je ta vrsta hibrida trenutno v prednosti pred nemško nasilno priklopno vrsto. V dnevni uporabi enaka dosedanjim motorjem z notranjim izgorevanjem a z zmanjšanim onesnaževanjem in zelo sposobnimi karakteristikami. Se ne vtikujejo v potrebo po dodatnih elektrifikacijah in so uporabni brez muk, ne potrebujejo razvoja nasilnega rentakar principa, pardon souporabe.
anon-317971 sporočil: 768
[#2787892] 08.08.19 13:14
Odgovori   +    1
To sporočilo je izbrisal avtor (03.08.2020 00:44)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2787969] 08.08.19 23:17 · odgovor na: anon-317971 (#2787892)
Odgovori   +    6
[FIN-209516]
Če že toliko govorimo o pogonu, bi lahko povedali tudi kaj o porabi. Po možnosti WLTP.
Pa da ne bo slučajno mestna emisija 0, ker vozi na elektriko :-)
Čeprav je princip enak kot pri popolnoma električnih vozilih - gre za to da emisije premanemo drugam - enkrat v TEŠ, pri hibridu pa v izvenmestno vožnjo.
To je vseskup mal oslova senca - ce ma avto 800 kil in ga vozimo samo ko moramo, je lahko tut stari atmosferski 2.0 bencinar in ne bo panike z emisijami. Ce ima pa 2,5 tone in se z njim pederisimo naokoli za vsak drek, imamo pa ogromne emisije, ne glede na teoretsko ucinkovitost avta.

Ampak ce hibrid koristi zaviranje za filanje baterij je to energija, ki sicer gre v nic - avtocestna voznja zaradi teze baterije ni tako bistveno bolj potrosna, da bi lahko rekel da "se tja prenese"?


---------

Ce res hocemo spuscati manj emisij, morajo bit energenti - bencin, nafta, kurilno olje, whatever... 10 eur po litru. Uvoz na crno kazniv kot da gre za orozje ali mamila, prehod meje s polnim keslom goriva tarifa 500 eur, elektrika pa obdavcena da bo cca 5x drazja kot sedaj, torej za varcne ki zdaj placujejo 20 bo 100, za zapravljivce ki zdaj placajo 100 bo pa 500.

Potem bojo mobilni in na toplem pac bogati, (in bodo v Sloveniji se vedno dobro ziveli,) govedina pa bo pac sla na avtobus ali bicikl, doma pa bojo bunde nosili in popravljali izolacijo. Nazaj v nizkoogljicni raj!

Medtem bo Indija vsak mesec nafukala za eno slovenijo novih Indijcev, ki bodo fosilce kurili namesto nas. Pac budale in butale morajo izumret, ce nimajo boljse uporabnosti za kakega gospodarja.
anon-86529 sporočil: 71
[#2788125] 09.08.19 20:09 · odgovor na: (#2787982)
Odgovori   +    1
Gre za to kako se moč prenaša na kolesa, pol bencinskih konjev se vedno prenaša preko generatorja na elektromotor, dodatna moč pa pride samo iz baterija ta ima pa omejeno moč.

Če bi imel pogon v celoti narejen preko generatorja na elektromotor bi imel 100 kW bencinski motor, 100 kW generator in še 100 kW elektromotor pa bi na kolesih imel samo 100 kW.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2788128] 09.08.19 21:04 · odgovor na: anon-86529 (#2788125)
Odgovori   +    0
[JMcLane]
Gre za to kako se moč prenaša na kolesa, pol bencinskih konjev se vedno prenaša preko generatorja na elektromotor, dodatna moč pa pride samo iz baterija ta ima pa omejeno moč.

Če bi imel pogon v celoti narejen preko generatorja na elektromotor bi imel 100 kW bencinski motor, 100 kW generator in še 100 kW elektromotor pa bi na kolesih imel samo 100 kW.
še vedno ima hibridni pogon 100% bencinski (ali raje splošno motor na notranje izgorevanje) in 100% elektromotor. Koliko moči se pa prenaša direktno iz motorja na kolesa in koliko prispeva EM je pač stvar optimizacije dizajna hibridnega pogona glede na namen rabe.

Strani: 1