Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kateri so glavni izzivi in prednosti, kaj bomo počeli v avtonomnih avtomobilih?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2771993] 26.04.19 03:16 · odgovor na: (# 2771983)
Že car sharing, tudi avtonomni avti bodi povzročili padec prodaje avtov. To vpliva na velikost voznega parka in gnečo v mestih. Kaj tukaj ni jasno?
1,25 milijona smrtnih žrtev je malo? Statistika ni le statistika in je posledica človeških napak. Avtomatizacija pa bo, seveda na dolgi rok, te napake odpravila.
Foruma ni treba polnit, živi tudi brez površnih komentarjev
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2771993
Strani: 1
[#2771998] 26.04.19 07:09 · odgovor na: (# 2771993)
Že car sharing, tudi avtonomni avti bodi povzročili padec prodaje avtov. To vpliva na velikost voznega parka in gnečo v mestih. Kaj tukaj ni jasno?Ocitno ni jasen vzrok padca prodaje. To pa je, da si je avto cedalje tezje privosciti.
1. avtomobili se mastno drazijo, 1% uradna inflacija gor ali dol
2. gorivo se drazi
3. servisi se drazijo (tako uradni kot neuradni)
4. parkingi se drazijo
5. neznanka, kaj vse se bo se podrazalo v prihodnjih letih.
prakticno edina stvar, ki se ne drazi so vinjete, ki so smesno poceni (vsaj letna), kjer gre v bistvu za pritlehno subvencijo gospodarstvu, da pride ceneje do delovne sile, ekologija gor ali dol.
skratka lastnistvo avtomobila postaja svinjsko drago in bo kmalu postalo se drazje in s tem domena visjega/visjega srednjega sloja. ostali bomo vozili krntije, dokler nam bo drzava to dovolila, potem pa niti tega ne vec.
[#2772063] 26.04.19 13:06 · odgovor na: (# 2771993)
[milos9]Lepo. Zakaj potem fantazirati, kaj bomo poceli cez 20 let v avtonomnih avtih? Vecine podjetij, ki se lepijo na ta trend morda niti obstajala ne bo. Take napovedi so neumne.
Kot kaže si vseeno bral članek ali pa imaš čisto slučajno enako mnenje kot strokovnjaki v članku, ko gre za napoved prihoda avtonomnih avtov.
Že car sharing, tudi avtonomni avti bodi povzročili padec prodaje avtov. To vpliva na velikost voznega parka in gnečo v mestih. Kaj tukaj ni jasno?Nic ni jasno, da kaksenkoli car sharing ali avtonomni avti (ki jih se ni) vplivajo ali bodo vplivali na velikost voznega parka. Kot je omenjeno v sosednjem postu, avti postajajo vse drazji, po drugi strani pa tudi precej bolj vzdrzljivi.
Napisali ste trditev za katero nimate absolutno nobenih podatkov.
1,25 milijona smrtnih žrtev je malo? Statistika ni le statistika in je posledica človeških napak. Avtomatizacija pa bo, seveda na dolgi rok, te napake odpravila.1.25 miljona smrtnih zrtev je, I repeat, strasno malo. Kot sem napisal, je to nekaj vec kot 1 mrtev na miljon prevozenih milj (1.6 miljona kilometrov) v ZDA, kar vkljucuje tudi kronicne pijance, ljudi ki vozijo po vplivom drog, nimajo izpita, ali pa niti ne znajo dobro voziti, ali pa so patolosko objestni. Ce bi tem preprecili dostop do volana, bi bilo stevilo mrtvih verjetno se precej nizje.
Foruma ni treba polnit, živi tudi brez površnih komentarjev
Grem stavit, da ce bi pogledali podatke zavarovalnic, bi ugotovili da vecina ljudi v sloveniji se v zivljenju ni bila udelezena v prometni nesreci, za katero bi bili sami krivi.
Skratka, ponavljam: ljudje smo odlicni vozniki, 1.25 miljona mrtvih je zmasirana stevilka, prirejena za to, da izgleda velika (da ne omenjamo da vkljucuje se tretji svet s precej nizjimi standardi voznje).
Kje so avtonomni avti?
www.pcmag.com/articl...nomous-mil
Waymo ima povprecno 11.000 milij med napakami, in itak vozijo v samih lepih soncnih mestih.
Pokazite mi avtonomni avto z 100.000 kilometri med napakami v vseh vremenskih pogojih, pa bom rekel, da je smiselno pisati taksne clanke in filozofirati o tem, kaj bomo delali v samovozecih vozilih.
Stevilko 1.25 miljona mrtvih bi morali vedno pokazati v kontekstu izracuna "koliko mrtvih bi bilo ce bi vsi avti na svetu bili najboljsi avtonomni avti kar jih danes premoremo". Vse ostalo je brezvezen piar in navijastvo.
[#2772090] 26.04.19 16:10 · odgovor na: (# 2771993)
[milos9]Amazing! Po g. Hocevarju se drugi novinar, ki trola samega sebe :-)
Foruma ni treba polnit, živi tudi brez površnih komentarjev
Keep on the good work!
Strani: 1