Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2771879] 25.04.19 13:16
Odgovori   +    3
Ja. To je se ena "malenkost", ki mora biti resena ce hocemo imeti cat 5 avtonomno voznjo. Kar pomeni da bo moral biti online 24/7.

In res je malenkost, ker preostane se 99.9% problemov take vrste, ki niso naslovljeni.
ogo sporočil: 3.087
[#2772013] 26.04.19 08:53 · odgovor na: bc123a (#2771879)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: ogo 26.04.2019 08:54
[bc123a]
Ja. To je se ena "malenkost", ki mora biti resena ce hocemo imeti cat 5 avtonomno voznjo. Kar pomeni da bo moral biti online 24/7.

In res je malenkost, ker preostane se 99.9% problemov take vrste, ki niso naslovljeni.
To ni res. Koliko človeških šoferjev preverja vremensko napoved? Morda 30 posto.
Pravi avtonomni avto ne rabi nič od teh puhlic. Ne 5g, ne AccuWeather, ne Google, še manj pa Facebook.
Vse te reči lahko izboljšajo avtonomno vožnjo, tako kot izboljšujejo ali poslabšujejo ne-avtonomno, ključni pa niso.
Poanta avtonomne vožnje je biti ekvivalentno sposoben človeškemu šoferju. In večina šoferjev ne uporablja ne vremenske prognoze, ne navigacije, ampak samo svoje oči, ušesa, roke in noge ter ključno reč, ki ji rečemo možgani.
najobj sporočil: 31.902
[#2772056] 26.04.19 12:54 · odgovor na: ogo (#2772013)
Odgovori   +    2
[ogo]
> [bc123a]
> Ja. To je se ena "malenkost", ki mora biti resena ce hocemo imeti cat 5 avtonomno voznjo. Kar pomeni da bo moral biti online 24/7.
>
> In res je malenkost, ker preostane se 99.9% problemov take vrste, ki niso naslovljeni.
To ni res. Koliko človeških šoferjev preverja vremensko napoved? Morda 30 posto.
Pravi avtonomni avto ne rabi nič od teh puhlic. Ne 5g, ne AccuWeather, ne Google, še manj pa Facebook.
Vse te reči lahko izboljšajo avtonomno vožnjo, tako kot izboljšujejo ali poslabšujejo ne-avtonomno, ključni pa niso.
Poanta avtonomne vožnje je biti ekvivalentno sposoben človeškemu šoferju. In večina šoferjev ne uporablja ne vremenske prognoze, ne navigacije, ampak samo svoje oči, ušesa, roke in noge ter ključno reč, ki ji rečemo možgani.
... čuj, jaz samo zaradi vožnje res ne uporabljam vremenske prognoze, ampak ko skozi okno svojega neavtonomnega avtomobila vidim, da dežuje ali sneži, preprosto vklopim brisalce in potem glede na mokro cesto prilagodim hitrost vožnje ...

P.S.: če bo avtonomni avto res moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil, če naj ob dežju ali sneženju vklopi brisalce in zaradi mokre ceste prilagodi hitrost, potem je toti avtonomni avto še bolj glup, kot sem si mislil ... khmm, čeprav si mislim, da je v resnici glup toti David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, ki misli, da so vsi ljudje tako glupi, da bi mu verjeli čisto vsako sranje ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2772065] 26.04.19 13:10 · odgovor na: ogo (#2772013)
Odgovori   +    3
[ogo]
> [bc123a]
> Ja. To je se ena "malenkost", ki mora biti resena ce hocemo imeti cat 5 avtonomno voznjo. Kar pomeni da bo moral biti online 24/7.
>
> In res je malenkost, ker preostane se 99.9% problemov take vrste, ki niso naslovljeni.

To ni res. Koliko človeških šoferjev preverja vremensko napoved? Morda 30 posto.

Ni res. Vsak podzavestno ve kaj lahko pricakuje v casu voznje, ko stopi v avto. In to kar pisete je dalec najboljsa ilustracija tega, kar pravim jaz. Ljudje se niti ne zavedajo, koliko "podzavestne" informacije prinesemo s sabo v clovesko voznjo. Tako kot primer z omejitvami hitrosti, kjer za tocen izracun rabis OCR ter algoritem za izracun katoliskih praznikov. Vsaj ce hoces voziti po EU.

Zakaj se dolgo ne bo avtonomnih avtov? Zato ker niti cloveske voznje nimamo tako raziskane, da bi lahko na podlagi tega izboljsevali avtonomne avte. Dobesedno ljudje startajo iz napacnih predpostavk, tako kot vi.

Vi veste, da danes ne boste srecali snega na cestah. Avtonomni avto pa za to rabi svojo pozicijo, in eksplicitno napoved.
ogo sporočil: 3.087
[#2772087] 26.04.19 15:50 · odgovor na: bc123a (#2772065)
Odgovori   +    2
[bc123a]
> [ogo]
> > [bc123a]
> > Ja. To je se ena "malenkost", ki mora biti resena ce hocemo imeti cat 5 avtonomno voznjo. Kar pomeni da bo moral biti online 24/7.
> >
> > In res je malenkost, ker preostane se 99.9% problemov take vrste, ki niso naslovljeni.
>
> To ni res. Koliko človeških šoferjev preverja vremensko napoved? Morda 30 posto.


Ni res. Vsak podzavestno ve kaj lahko pricakuje v casu voznje, ko stopi v avto. In to kar pisete je dalec najboljsa ilustracija tega, kar pravim jaz. Ljudje se niti ne zavedajo, koliko "podzavestne" informacije prinesemo s sabo v clovesko voznjo. Tako kot primer z omejitvami hitrosti, kjer za tocen izracun rabis OCR ter algoritem za izracun katoliskih praznikov. Vsaj ce hoces voziti po EU.

Zakaj se dolgo ne bo avtonomnih avtov? Zato ker niti cloveske voznje nimamo tako raziskane, da bi lahko na podlagi tega izboljsevali avtonomne avte. Dobesedno ljudje startajo iz napacnih predpostavk, tako kot vi.

Vi veste, da danes ne boste srecali snega na cestah. Avtonomni avto pa za to rabi svojo pozicijo, in eksplicitno napoved.

Avto, ki rabi vse te zunanje podatke in sisteme, preprosto ni avtonomen.
Gre za zlorabo besede avtonomen.

S tem, da ne trdim, da so vsi ti sistemi nepotrebni. Vendar ne gre potem za avtonomno vožnjo, če avto mrkne sredi gozda, ker je izpadel iz signala mobilnih operaterjev, pod krošnjami dreves je pa ostal še brez kvalitetnega GPS signala.

Pa da se vrnemo 50 let nazaj - križarske rakete, sposobne zadeti cilj 700 km stran, brez GPS, samo žiroskop in kamera za avtomatsko prepoznavanje terena in cilja.
Temu bi sedaj rekli cloud native 5g enabled artifficial intelligence. Takrat so pa inženirji preprosto rekli, glej dela, in to povsem avtonomno, narejeno za delovanje po koncu sveta.

Več kot firme bulšitirajo, bolj je jasno, da so še kilometre od prave avtonomne vožnje.

Strani: 1