Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

philips sporočil: 6.715
[0513ANITO]
> [BlazVo]
> >Smiselnost delitve stroškov razvoja je podprl še Carlo Alberto Carnevale, profesor na univerzi v Milanu z besedami, da si noben proizvajalec ne more privoščiti lastnega razvoja avtomobila s tehniko, ki prihaja na trg – torej elektrika, hibridi in povezljivost.
>
> Startup po imenu Tesla ?

Ker Elektro Avti bistveno presegajo kopno moč Janeza, Hansa, Giovanija in Johna, bodo njihov zazvoj prisilno preko Davko-Prispevkov financijali Janezi, Hanziji, Johni in Goivanniji....

KURC pa tako tržno gospodarstvo, kjer si Janez slehernik ne more privoščit enega proizvoda iz Mass produkcije...EUROPA je Socialistična GREZNICA.
Kaj je zdaj res? Renault/Nissan + Fiat ali PSA + Fiat?

avto.finance.si/8946...-zdruzitev

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2767124

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.796
[philips]
> [0513ANITO]
> > [BlazVo]
> > >Smiselnost delitve stroškov razvoja je podprl še Carlo Alberto Carnevale, profesor na univerzi v Milanu z besedami, da si noben proizvajalec ne more privoščiti lastnega razvoja avtomobila s tehniko, ki prihaja na trg – torej elektrika, hibridi in povezljivost.
> >
> > Startup po imenu Tesla ?
>
> Ker Elektro Avti bistveno presegajo kopno moč Janeza, Hansa, Giovanija in Johna, bodo njihov zazvoj prisilno preko Davko-Prispevkov financijali Janezi, Hanziji, Johni in Goivanniji....
>
> KURC pa tako tržno gospodarstvo, kjer si Janez slehernik ne more privoščit enega proizvoda iz Mass produkcije...EUROPA je Socialistična GREZNICA.

Kaj je zdaj res? Renault/Nissan + Fiat ali PSA + Fiat?

avto.finance.si/8946...-zdruzitev
Res je, da je avtobiznis postal Kupleraj.

Strani: 1