Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Znane slovenske cene škode scale, najcenejša trenutno stane okoli 15.600 evrov
Strani: 1 2
sporočil: 4.276
Oprema style pa bo za dodatnih 1.400 evrov prinesla še... zagon motorja brez ključa, zatemnjena stekla, nedeljivo zadnjo klopNedeljiva zadnja klop je dodatna oprema... :)
P.S. Z opremo Style bo to avto za tatove. Vžge brez ključa in zatemnjene šipe ima, da ne vidiš, kdo ti ga je sunil :)))
sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 28.03.2019 10:09
[premza]
>Oprema style pa bo za dodatnih 1.400 evrov prinesla še... zagon motorja brez ključa, zatemnjena stekla, nedeljivo zadnjo klop
Nedeljiva zadnja klop je dodatna oprema... :)... OK, ker za daljinsko odklepanje verjetno noben novinar ne napiše "odklepanje brez ključa", je Miloš res malo hecno napisal, ker ključ seveda rabiš, ne rabiš pa ga vtaknit v ključavnico in ga obrnit ...
P.S. Z opremo Style bo to avto za tatove. Vžge brez ključa in zatemnjene šipe ima, da ne vidiš, kdo ti ga je sunil :)))
P.S.: daljinsko odklepanje ima svoje prednosti in to razumem, ne razumam pa, zakaj se moram boljše počutit, ker zdaj avto zaženem s pritiskom na gumb, namesto da bi kot prej ključ vzel iz žepa in ga vtaknil v ključavnico in obrnit, ker namreč brez ključa ne moreš nič ... khmm, če zdaj pozabim, da mi moj fensi ključ lopovi lahko ukradejo "na daljavo", prej pa so mi ključ morali ukrasti iz žepa, če so mi hoteli ukrasti avto ...
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 28.03.2019 11:55
[najobj]Zagon "brez dati ključ v ključavnico in ga obrnit" ni v noneben primeru rešen OK.
... OK, ker za daljinsko odklepanje verjetno noben novinar ne napiše "odklepanje brez ključa", je Miloš res malo hecno napisal, ker ključ seveda rabiš, ne rabiš pa ga vtaknit v ključavnico in ga obrnit...
- pri Renault kartici se lahko odpelješ brez ključa (dokler prvič ne ugasneš), če imaš start-stop sistem gredo stvari lahko toliko narobe, da obstaneš na križišču pred zeleno lučjo,
- ko kartico potegneš ven se motor ne ustavi, nevajen sistema pa misliš da se je, spustiš sklopko in nabašeš avto parkiran pred tabo,
- nalagaš prtljago v avto in ključ v naglici odložiš na streho, avto potem normalno vžge in vozi, potem pa... super če greš rečimo na dopust in ugotoviš da ni ključa npr. na trajektu,
- avto daljinsko odkleneš s ključem, potem sedeš vanj in avto nima namenskega mesta za ključ, pa se ti potem vozi sem in tja po "cup holder"-ju.
...
Res komplicirajo kjer ni treba.
Takih nedodelanih sistemov je še več. npr. Start/stop v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Ustaviš pred vhodnimi vrati, avto ugasne, otroci in žena grejo ven, poberejo nekaj prtljage, vse nekaj časa traja, ti ostaneš v avtu, ker boš avto potem premaknil v garažo, steguješ se v predal za telefonom, ki ga je žena pozabila, pri tem spustiš zavoro in avto vžge in kar sam odpelje. Z malo srečo razbiješ samo garažna vrata in ne povoziš nobenega družinskega člana.
sporočil: 30.415
Piše, da scala 1.0 TSI s 85 kilovati stane 15.583 evrov a s
predpogojem da vzamete financiranje. Kaj pomeni to financiranje?
Lizing? Torej, vzameš avto, ki stane v salonu 15.583 evrov na
lizing npr. na 5. let, plačaš 2.000 evrov v gotovini in na 13.583 v
petih letih plačaš še npr. 1.500 obresti, torej te avto končno
stane cc. 17.000...Ima kdo bolj točne izračune? Malo hecno
vprašanje je kolikor je potrebno dati v gotovini za avto, ki stane
15.583 evrov?
sporočil: 1.044
Scala stane 15.583 evrov na gotovino, popusta za financiranje (še)
ni. Ko bo (najbrž bo), bo cena v osnovi nižja, prihranek pa bo šel
za obresti.
sporočil: 312
Škoda ma običajno 1% lizing. Tako, da dajo popusta toliko kot je
potem obresti ne kataloško ceno. Koliki imajo popusta za gotovino
pa ne vem.
sporočil: 4.276
V čem je fora tega financiranja. Avta ti noben trgovec več noče
prodati za gotovino.
sporočil: 4.493
Takih avtov je že preveč na izbiro, zato je Škoda da nič ne pišee o
Tesli in njeni rekordni prodaji.
sporočil: 11.404
[milos9]Ja, meni je to smešno. Kako popust ti dajo, potem ti pa nabijejo 8% obresti ob dejstvu, kakšne so obrestne mere ECB.
Scala stane 15.583 evrov na gotovino, popusta za financiranje (še) ni. Ko bo (najbrž bo), bo cena v osnovi nižja, prihranek pa bo šel za obresti.
sporočil: 3.976
[premza]WTF?...
Takih nedodelanih sistemov je še več. npr. Start/stop v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Ustaviš pred vhodnimi vrati, avto ugasne, otroci in žena grejo ven, poberejo nekaj prtljage, vse nekaj časa traja, ti ostaneš v avtu, ker boš avto potem premaknil v garažo, steguješ se v predal za telefonom, ki ga je žena pozabila, pri tem spustiš zavoro in avto vžge in kar sam odpelje. Z malo srečo razbiješ samo garažna vrata in ne povoziš nobenega družinskega člana.
Že itak sovražim start/stop z vso strastjo (enkrat imel en teden v uporabi avto s to svinjarijo in bi me glede tem sistemu zanimalo zgolj to, kako ga permanentno izklopiti), ampak tole je čisto nov nivo zajeba. Dobro poznam delovanje/uporabo avtomatika in mi je povsem jasno, da se lahko zgodi, kar opisuješ - ampak neke vrste varovalko bi se pa morali spomniti..
No po drugi strani je pa tudi res, da se moraš v splošnem zaradi varnosti navaditi, da striktno vedno daš ročico v P, če kdo vstopa/izstopa iz vozila...
sporočil: 4.493
[rename]Zaenkrat si ga težko vsak saj bo čakal pred trgovino kot za iPhone in itak moraš v tujino po njega servis pa v Avstrijo.
> [Inside]
> Takih avtov je že preveč na izbiro, zato je Škoda da nič ne pišee o Tesli in njeni rekordni prodaji.
Ker si Tesle pošten delouc ne more prvoščt.
Zato je pisanje o Teslah nesramno provociranje. In spodkopavanje tekovin revolucije i bratstva & jedinstva (vsi enaki v bedi)
#golfdizl.
#škoda.skala.
sporočil: 2.568
[rename]Imaš opcijo pri avtomatiku in start/stop sistemu, vsaj jaz jo imam, to je funkcija hold. Ta tipka pri ročni pomeni, da avto, ko spustiš zavoro ne leze naprej, kot je normalno za avt, menjalnik. S tem je ta težava rešena.
> [matjazfinance]
> > [premza]
> > Takih nedodelanih sistemov je še več. npr. Start/stop v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Ustaviš pred vhodnimi vrati, avto ugasne, otroci in žena grejo ven, poberejo nekaj prtljage, vse nekaj časa traja, ti ostaneš v avtu, ker boš avto potem premaknil v garažo, steguješ se v predal za telefonom, ki ga je žena pozabila, pri tem spustiš zavoro in avto vžge in kar sam odpelje. Z malo srečo razbiješ samo garažna vrata in ne povoziš nobenega družinskega člana.
>
> WTF?...
> Že itak sovražim start/stop z vso strastjo (enkrat imel en teden v uporabi avto s to svinjarijo in bi me glede tem sistemu zanimalo zgolj to, kako ga permanentno izklopiti), ampak tole je čisto nov nivo zajeba. Dobro poznam delovanje/uporabo avtomatika in mi je povsem jasno, da se lahko zgodi, kar opisuješ - ampak neke vrste varovalko bi se pa morali spomniti..
> No po drugi strani je pa tudi res, da se moraš v splošnem zaradi varnosti navaditi, da striktno vedno daš ročico v P, če kdo vstopa/izstopa iz vozila...
Ko odpreš vrata (da gredo otroci ven), avto itak cviliti začne, dokler ne prestaviš ročice na P, tako da ne verjamem v ta scenarij.
Je pa res, da gredo meni ti "ključi" (kartice, whatever) zelo na živce.
Prvič jih ne moreš obesiti na nek obesek (za ključe), potem jih prenašaš po žepih in bistveno lažje izgubiš... da ne govorim o tem, kako potem pozabiš v jakni, avto pa vseeno vžge, ker je bila jakna na stolu zraven... in se odpelješ...
Škoda, da se to ne da izbrati navadnega ključa... pa naj ima ta jebeni čip, da lahko odpiraš vrata (s pritiskom na tipko na kljuki), ampak gumb start/stop je vsaj zame eno sranje.
Pri ključu, je pa meni top, da ga imam v žepu, primem kljuko se avto odpre, se vsedem, pritisnem tipko start (vmes ko kurbla, se privežem) in speljem. Pred desetletjem, mi je brat odpeljal scenica, kartico sem jaz imel v žepu. Avto ni nič opozarjal. Sedaj, pri novem avtu, ko prestavim v P in izstopim iz avta, začne tako tuliti in prikazovati skoraj da ne sredinca na displeyu (saj verjetno je mišljen ključ), da ni šans da odpelješ, razen če si na tinderju in gledaš mlade ženske. Tudi, ko iztopiš iz vozila, menjalnik v P, ročna vklopljena, se avto pe nekaj sekundah sam ugasne ali izklopi kontakt, če je motor zaradi start/stop sistema v mirovanju.
sporočil: 4.493
Da se to neha rabimo generacijo, ki ne bo vezana na nepremičnine,
delovno mesto, ki ne bo dala vse na avto, ji ww2 ne bo pomenila
obstoja.. in poleg tega se vsaj tako sposobne profesionalce kot jih
imajo vb ki bi bili ob vseh medijih hrabri in bi ispeljali nas
"brexit" od murgel.
sporočil: 110
Jaz imam pa ravno drugačno menje.
Imaš dve opciji. Prva je samo kartica, ki nadomesti ključ. Za zagon moraš kartico ravno tako vstaviti v režo in pritisniti gum za zagon motorja. Ne vem zakaj bi katico med vožnjo vlekel ven iz reže. Tudi kjluča verjetno ne daješ ven med vožnjo, tako da je to bolj non issue. Na gumbih pa piše start/stop, tako da za ustavitev je treba tudi stop pritisniti.
Druga opcija pa je "brezkontaktna" kartica. Avto se ti sam odklene, ko si blizu. Noter se usedeš in samo pritisneš gumb za zagon in se odpelješ. Kartica je vedno v žepu in težko jo kje pozabiš. Ko končaš vožjo spet pritisneš gumb in izstopiš iz avta. Avto se zaklene, ko se oddaljuješ.
Pri avtomatiku in start in stop sistemu pa na koncu samo daš v park način. Avto se sam ugasne, ko odpreš vrata, če se je motor sam ustavil, drugače ga ugasneš z gumbom. Lahko pa avto daš v neutral, pa ne bo razbil garažnih vrat.
Edina mala graja, ki jo imam, je ta, da se avto kdaj zaklene, če dam kaj zadaj na sovoznikovo stran, potem pa grem na voznikovo stran okoli avta.
Imaš dve opciji. Prva je samo kartica, ki nadomesti ključ. Za zagon moraš kartico ravno tako vstaviti v režo in pritisniti gum za zagon motorja. Ne vem zakaj bi katico med vožnjo vlekel ven iz reže. Tudi kjluča verjetno ne daješ ven med vožnjo, tako da je to bolj non issue. Na gumbih pa piše start/stop, tako da za ustavitev je treba tudi stop pritisniti.
Druga opcija pa je "brezkontaktna" kartica. Avto se ti sam odklene, ko si blizu. Noter se usedeš in samo pritisneš gumb za zagon in se odpelješ. Kartica je vedno v žepu in težko jo kje pozabiš. Ko končaš vožjo spet pritisneš gumb in izstopiš iz avta. Avto se zaklene, ko se oddaljuješ.
Pri avtomatiku in start in stop sistemu pa na koncu samo daš v park način. Avto se sam ugasne, ko odpreš vrata, če se je motor sam ustavil, drugače ga ugasneš z gumbom. Lahko pa avto daš v neutral, pa ne bo razbil garažnih vrat.
Edina mala graja, ki jo imam, je ta, da se avto kdaj zaklene, če dam kaj zadaj na sovoznikovo stran, potem pa grem na voznikovo stran okoli avta.
sporočil: 4.276
To da avto odpelje brez opozoril je preizkušeno na Mercedes
kombiju. Bi pričakoval da gre avto samodejno v P, ko se odprejo
kaka vrata, pa ne gre. Pa itak je menjalnik en hec, z mini tipko za
P, na istem mestu kot je pri mojem avtu izklop tempomata.
Pa navigacija nekje stran od vidnega polja (na sredinski konzoli) na velikem zaslonu med števcema (kjer bi jo pričakoval) pa neki eko bonusi.
Pa navigacija nekje stran od vidnega polja (na sredinski konzoli) na velikem zaslonu med števcema (kjer bi jo pričakoval) pa neki eko bonusi.
sporočil: 4.276
[wrop]Potegnes jo ven po koncu vožnje, ko avto parkiraš. Zakaj ob tem avto ne ugasne je meni popolna neznanka.
Jaz imam pa ravno drugačno menje.
Ne vem zakaj bi katico med vožnjo vlekel ven iz reže. Tudi kjluča verjetno ne daješ ven med vožnjo, tako da je to bolj non issue.
Ali pa se pelješ na letališče, pa gre žena s tabo, da bo peljala avto nazaj. Na letališču izstopiš, avtomatsko potegneš ven tudi kartico, avto seveda ne ugasne, žena se presede in odpelje.
Če ima avto start/stop, ji potem na Celovški na semaforju ugasne in ona pritisne start. Čez pol ure avto s križišča odpeljejo z avtovleko.
sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 28.03.2019 21:59
[rename]No, to je že nekaj.
Ko odpreš vrata (da gredo otroci ven), avto itak cviliti začne, dokler ne prestaviš ročice na P, tako da ne verjamem v ta scenarij.
Naša dva avta (en ameriški star 20+let, drugi švabski star slabih 10 let, oba avtomatik) pa nič ne piskata. Bi se komot zgodilo, da odpreš vrata in stopiš avta, pomotoma pustiš v D, pa nič ne opozori in se sam odpelje naprej... Pač ne smeš bit budalo.
[premza]Ja, to bi lahko komot sprogramirali, saj verjetno se menjalnik v takem vozilu komandira elektronsko z vrtljivim gumbom namesto s klasičnim heblom. Ampak če že govorimo o tem...:
To da avto odpelje brez opozoril je preizkušeno na Mercedes kombiju. Bi pričakoval da gre avto samodejno v P, ko se odprejo kaka vrata, pa ne gre.
Pa itak je menjalnik en hec, z mini tipko za P, na istem mestu kot je pri mojem avtu izklop tempomata.Ja, to je ergonomski fail.
Za moje pojme je najboljša varianta fizična ročica, čim večja tem boljša, in po možnosti na volanskem drogu ("column mounted shifter", fullsize GM pickupi in SUVi imajo to še vedno: oldcarmemories.com/w...-rst-5.jpg )
sporočil: 30.415
[rename]Jaz sem se kar v teh dolgih desetletij navadil, da ob vstopu v stanovanje ali vikend dam takoj iz žepov ključe, denarnico in mobitel, ko pa grem ven jih preprosto ponovno v žep dam, ja, navada je železna srajca.
> [matjazfinance]
> > [premza]
> >
Je pa res, da gredo meni ti "ključi" (kartice, whatever) zelo na živce.
Prvič jih ne moreš obesiti na nek obesek (za ključe), potem jih prenašaš po žepih in bistveno lažje izgubiš... da ne govorim o tem, kako potem pozabiš v jakni, avto pa vseeno vžge, ker je bila jakna na stolu zraven... in se odpelješ...
sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 29.03.2019 10:12
[premza]
> [najobj]
> ... OK, ker za daljinsko odklepanje verjetno noben novinar ne napiše "odklepanje brez ključa", je Miloš res malo hecno napisal, ker ključ seveda rabiš, ne rabiš pa ga vtaknit v ključavnico in ga obrnit...
Zagon "brez dati ključ v ključavnico in ga obrnit" ni v noneben primeru rešen OK.... čuj, mene pravzaprav še najbolj zanima, kaj bi razen višjih cen na prenasičenem trgu proizvajalci avtomobilov radi dosegli s svojimi "izboljšavami", pa sploh ni važno, če te z butastimi kombinacijimi "izboljšav" lahko zajebejo ali celo ogrozijo ... pizda, pa saj nismo vsi ljudje postali kompletni kreteni, da pred in med vožnjo sami ne bi zmogli narediti nekaj najbolj preprostih stvari, ki so bile samo nekaj let nazaj vsakemu povsem samoumevne in niti slučajno niso zahtevale kakšnih fizičnih in intelektualnih naporov, kot to očitno izgleda danes, da jih mora avtomatika naredit namesto ljudi ...
- pri Renault kartici se lahko odpelješ brez ključa (dokler prvič ne ugasneš), če imaš start-stop sistem gredo stvari lahko toliko narobe, da obstaneš na križišču pred zeleno lučjo,
- ko kartico potegneš ven se motor ne ustavi, nevajen sistema pa misliš da se je, spustiš sklopko in nabašeš avto parkiran pred tabo,
- nalagaš prtljago v avto in ključ v naglici odložiš na streho, avto potem normalno vžge in vozi, potem pa... super če greš rečimo na dopust in ugotoviš da ni ključa npr. na trajektu,
- avto daljinsko odkleneš s ključem, potem sedeš vanj in avto nima namenskega mesta za ključ, pa se ti potem vozi sem in tja po "cup holder"-ju.
...
Res komplicirajo kjer ni treba.
Takih nedodelanih sistemov je še več. npr. Start/stop v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Ustaviš pred vhodnimi vrati, avto ugasne, otroci in žena grejo ven, poberejo nekaj prtljage, vse nekaj časa traja, ti ostaneš v avtu, ker boš avto potem premaknil v garažo, steguješ se v predal za telefonom, ki ga je žena pozabila, pri tem spustiš zavoro in avto vžge in kar sam odpelje. Z malo srečo razbiješ samo garažna vrata in ne povoziš nobenega družinskega člana.
sporočil: 312
[premza]Zato, da te prislilijo v vzdrževanje v njihovi mreži. Dao ti jamstvo, ker jamstvo ni garancija ampak je v bistvu pogodba s katero ti dajo jamstva recimo 6 let (in ti ga zakasirajo) pod pogojih, da avto vrdržuješ v njihovi mreži. Pa zato tudi, da imajo določene pogodbene prepovedi ker imajo v evropskih državah različne cene. In želijo preprečiti enodnevne registracije in izvoze.
V čem je fora tega financiranja. Avta ti noben trgovec več noče prodati za gotovino.
sporočil: 6.570
[premza]Zato, ker ECB posoja denar po 0% obrestnih merah. Ampak ne tebi, njim pa.
V čem je fora tega financiranja. Avta ti noben trgovec več noče prodati za gotovino.
sporočil: 21.898
[premza]Bodi brez skrbi, ti ga prodajo tudi za gotovino. Ko ga bom jaz kupoval, bo izključno za gotovino. Če ne bodo vzeli kesa, bom pač šel drugam. Ko jih jebe.
V čem je fora tega financiranja. Avta ti noben trgovec več noče prodati za gotovino.
sporočil: 4.276
[shevchenko]Vzel boš minimalno kredita za minimalno dobo. Zato ker bo to najceneje. :)
Bodi brez skrbi, ti ga prodajo tudi za gotovino. Ko ga bom jaz kupoval, bo izključno za gotovino. Če ne bodo vzeli kesa, bom pač šel drugam. Ko jih jebe.
Strani: 1 2