Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek C5 aircross prinaša preobrat, pa vseeno znane vrednote francoske znamke
Strani: 1
sporočil: 967
čas vnosa: 04.01.19 06:25
"A dolžina je pri SUV manj pomembna, saj jo ti nadomeščajo z višino
(pri C5 aircross je ta konkretnih 1,67 metra) in tako dosežejo
podobne prostorske razmere kot pri razred večjih, a klasično
zasnovanih avtomobilih."
Uau!
Niem pomislil, da ko rabiš v tale avto položiti omaro dolgo 2m (ki gre sicer brez problema v vsak spodoben karavan s podrtimi zadnjimi sedeži, recimo v starega C5 karavana), si lahko rečeš - saj ni važno če ni prostora po dolžini, ga je pa po višini, saj to je ja isto!
Eno je neodviden test uporabnosti vozila, nekaj pa (prikrita) plačana reklama zanj.
Mimogrede - stari C5 karavan je bil super avto, tole je pa res kr neki!
Je pa šik moderen za današnje čase, ja, to pa ja!
Uau!
Niem pomislil, da ko rabiš v tale avto položiti omaro dolgo 2m (ki gre sicer brez problema v vsak spodoben karavan s podrtimi zadnjimi sedeži, recimo v starega C5 karavana), si lahko rečeš - saj ni važno če ni prostora po dolžini, ga je pa po višini, saj to je ja isto!
Eno je neodviden test uporabnosti vozila, nekaj pa (prikrita) plačana reklama zanj.
Mimogrede - stari C5 karavan je bil super avto, tole je pa res kr neki!
Je pa šik moderen za današnje čase, ja, to pa ja!
sporočil: 1.044
V C5 aircrossu ni prav nič manj prostora kot v C5, le razporejen je
drugače. Res pa je, da je prtljažnik krajši in ne pogoltne daljših
predmetov, višje pa z lahkoto.
Pač SUV, vsaj kompakten, ni zate.
Reklame so pri nas označene, če so reklame.
Pač SUV, vsaj kompakten, ni zate.
Reklame so pri nas označene, če so reklame.
sporočil: 2.568
[milos9]Tudi prostora na zadnji klopi ni toliko kot v starem C5. Sem se vsedel za volan aircrossa, na zadnji sedež pri mojih 185 cm višine, nisem mogel. Večina SUV-ov je za enak denar kot klasični karavan enostavno prekratkih za srednje visoke ljudi.
V C5 aircrossu ni prav nič manj prostora kot v C5, le razporejen je drugače. Res pa je, da je prtljažnik krajši in ne pogoltne daljših predmetov, višje pa z lahkoto.
Pač SUV, vsaj kompakten, ni zate.
Reklame so pri nas označene, če so reklame.
sporočil: 2.568
[milos9]Potem imam jaz pri svojih 84kg očitno prevelik trebuh ali ude :)
Sem tudi sam poskusil, visok sem 186 cm in dobro sedim za sabo.
Recimo v rangu passata, mondea zadaj sedim res komot in tudi položaj sedenja mi odgovarja, saj je manj pokončen.
sporočil: 6.570
[milos9]Sedel sem za sabo in se med vožnjo sam s seboj pogovarjal.
Sem tudi sam poskusil, visok sem 186 cm in dobro sedim za sabo.
Pot je bila prijetna, ker se mi sicer redko kdaj zgodi, da ne potujem sam.
sporočil: 484
Sem testiral nekaj SUV-ov. To so avtomobili, kjer se res dobro
sedi. In to je vse. Pri večini notranjost pade razred nižje zaradi
omejenosti prostora, prtljažniki pa so smešni. Če ga kupiš,
poskrbiš, da je zadosti močan za vleko prikolice. avtomobilistični
novinarji pa morajo biti všečni vselej, zato je enkrat 500L
prtljažnik majhen, drugič pa je 550L prtljažnik ogromen. zato
slovenskih testov ne moreš več resno jemati in niso več vredni
branja. Gre samo za kičasto nametavanje pridevnikov. Poleg tega
isti avto hkrati testira 10 portalov in časopisov, vsi napišejo
podobno. Bi vsaj registracijsko tablico zabrisali... Kritike ni
več. Opremljenost testnih avtov je nerealno visoka. Brez veze.
sporočil: 6.899
[Macadamia]To je ze vsaj 30 let tako, za bolj nazaj pa bojo starejsi povedali. Avtomobilisticni "novinarji" so celebrity trac pisci za moske. Kdor o avtih (ali pa o bogatih pickah) kaj ve, jih sraufa, ne pa pise o njih. Kdor pa ima kaj za napisati, pa ni celebrity trac pisec.
Sem testiral nekaj SUV-ov. To so avtomobili, kjer se res dobro sedi. In to je vse. Pri večini notranjost pade razred nižje zaradi omejenosti prostora, prtljažniki pa so smešni. Če ga kupiš, poskrbiš, da je zadosti močan za vleko prikolice. avtomobilistični novinarji pa morajo biti všečni vselej, zato je enkrat 500L prtljažnik majhen, drugič pa je 550L prtljažnik ogromen. zato slovenskih testov ne moreš več resno jemati in niso več vredni branja. Gre samo za kičasto nametavanje pridevnikov. Poleg tega isti avto hkrati testira 10 portalov in časopisov, vsi napišejo podobno. Bi vsaj registracijsko tablico zabrisali... Kritike ni več. Opremljenost testnih avtov je nerealno visoka. Brez veze.
Strani: 1