Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[NemirniTujec]
Zaenkrat z nekaj spretnosti drzim stroske sraufanja in depreciacije skupaj krepko pod dva jurja na leto, pri 30+ KKm, zelo zadovoljen s tem. Depreciacije pri avtu za 4 jurje ni vec kaj dosti :-)))), sraufajo pa dzombe ki razumejo, da sem cenovno obcutljiv :-). Avto za 20K ima samo depreciacije cca 3 jurje letno, preden si zamenjal ploscico ali zarnico. Ta preracun ni isti za razumne voznike - jaz sem do avtomobila kreten in z avti od nekdaj delam ko "svinja s kurbusom" (in to se ne bo spremenilo, pa ceprav bi rols roycea zadel na loteriji).
Hm, jaz imam podobno mentaliteto, vozim k pooblascenemu (a ne "uradnemu") servisu, pa stroskov tudi ko kaj crkne zaradi starosti niti priblizno ni dosti. Pa zame je avto predvsem orodje in se do njega obnasam utilitaristicno - ce je treba na avtocesti potegniti v hrib, ker mi kaksen svaba hoce pojahati zadnji odbijac pac pritisnem na gas in grem na 5500 obratov (redline je pri 6000). Pac, kad se mora nije tesko. Ne vem ce bi z novim avtom za 30K delal enako. Verjetno bi vozil kot stara mamka.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2748652

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[bc123a]
Hm, jaz imam podobno mentaliteto, vozim k pooblascenemu (a ne "uradnemu") servisu, pa stroskov tudi ko kaj crkne zaradi starosti niti priblizno ni dosti. Pa zame je avto predvsem orodje in se do njega obnasam utilitaristicno - ce je treba na avtocesti potegniti v hrib, ker mi kaksen svaba hoce pojahati zadnji odbijac pac pritisnem na gas in grem na 5500 obratov (redline je pri 6000). Pac, kad se mora nije tesko. Ne vem ce bi z novim avtom za 30K delal enako. Verjetno bi vozil kot stara mamka.
Samo toliko da veš - če vsake toliko časa motor (ko je ogret) za vsaj nekaj sekund takole nagoniš proti redline-u, je to samo koristno za motor. Če ga neprestano "voziš kot stara mamka", to sploh ni dobro za mašino, razen morda prvih 1000 km če kupiš brand new.

Strani: 1