10 min
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
21 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
21 min
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
2 uri
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 1
2 uri
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
3 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
3 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
3 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
4 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
4 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
4 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
4 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
6 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
9 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
9 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
16 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
16 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
16 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
18 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize

Strani: 1

anon-299030 sporočil: 1.227
[#2743759] 21.11.18 21:58
Odgovori   +    13
Preden je proizvajalec sploh predstavil avto in njegove teoretične podatke, bi moral opraviti kar nekaj takšnih voženj po EU, če ne celo po svetu in zbrati praktične izkušnje. Ta kalvarija zgolj dokazuje, da je (zaenkrat) nesmiselno svoje premiknje prepustiti zgolj elektriki, dokler ne bo polnjenje vsaj enako hitro kot točenje tekočega goriva ter v zadostni meri za število potujočih vozil. Si zdaj predstavljate kako polnilnice ne bodo delovale ali pa komaj zmogle kaj dati od sebe, ko se bo priklopilo nekja deset vozil hkrati? Koliko bo to pregrevanj in požarov itd.itd..
Hibrid je pa tako uporaben in izkoriščen le v mestu.
Vse je predraga tehnologija, predraga proizvodnja, tudi umazana in nič kaj nedolžna.
Naš iskri konj (šarec) naj kar lepo zniža ceno dizla na realno raven in pod ceno bencina, kor je realno razmerje v proizvodnji teh goriv, ker se bomo še dolgo dolgo vozili nanj.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2743775] 22.11.18 04:58
Odgovori   +    12
Lep opis problematike, ki kaže, da mora elektrikaš še prevoziti 20 let, da bo primerljiv uporabnosti vozila na klasični pogon. Počasi bo že.
mpss sporočil: 188
[#2743805] 22.11.18 09:24
Odgovori   +    6
Pa je šlo za en avto... Si predstavljate poletje in kolone vozil, ki potujejo na počitnice, če bi bil delež EV večji??
XERO2 sporočil: 106
[#2743836] 22.11.18 10:20
Odgovori   +    3
Preberite reportažo o uvajanju električnih avtov, ladij in avionov na Norveškem, kjer se vzporedno s povečevanjem električnih mobilnih naprav ureja tudi infrastruktura. V kolikor ne bo usklajenega delovanja vse Evrope bodo pač velike razlike v infrastrukturi med posameznimi državami. Vprašanje pa je enake hitrosti uvajanja, ker Norveška si na finančne kapacitete, usklajenostjo strategije med politiko in prebivalstvom, pač lahko privošči uvajanje z največjo hitrostjo. Skrbi velika odvisnost Evrope od Kitajske v zvezi z baterijami.
mjure2018 sporočil: 3
[#2744077] 23.11.18 10:58
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: mjure2018 23.11.2018 10:59
Zanimivo prebrati izkušnjo voznika.
Bi pa tale članek lahko napisali vsaj slovnično pravilno. Kar mrgoli napak.
anon-195569 sporočil: 8
[#2744362] 25.11.18 10:48 · odgovor na: mjure2018 (#2744077)
Odgovori   +    0
Ključna napaka je bila storjena v zakajenem baru. Če gospod ne bi špilal gospoda in bi s šoferji spil en radler ali dva, bi napolnil baterijo do konca. Nadaljevanje te zgodbe bi bilo potem povsem drugačno.
anon-171197 sporočil: 814
[#2744393] 25.11.18 15:16
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-171197 25.11.2018 15:17
1. elektrcni avto vozim ze vec kot eno leto in delam 5000km mesecno v AuT Slo in DE in se nisem dozivel taksne avanture, tes pa je, da vozim konkreten el avto in ne Audijev joke od avta.
2. Polnilnica v Gradcu je sposobna 150kw vendar se en dokaz vec, da Audi pac ni sposoben spraviti skupaj enga vsranega elektricnega avta, kaj sele, da bi se merili s Teslo. Pa da ne bo pomote, ta konkretna polnilnica spada pod tisto famozno firmo, kk bi naj zgradila v nekaj letih 400 polnilnic po EU in katero med drugim tudi sofinancira Audi. Cinizem ali ironija?
3. Tegala bodo za tako super reklamo novega etrona sigurno pohvalili pri Audiju.
4. To, da ima ta avto tako veliko porabo, je bilo pa tako vnaprej pricakovat in se 1x Audi pac ne zna nardit elektro avta in ga cakajo zelo tezki dnevi, takoj ko Tesla pride z Modelom 3 v EU.

Strani: 1