46 min
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
14 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
15 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 6
15 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
15 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
15 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
16 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
17 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
17 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
17 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
18 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
18 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
19 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
19 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
19 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
20 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.300
[#2718032] 11.06.18 20:31
Odgovori   +    9
Motorji formule 1 dosegajo 50-odstotno termično učinkovitost.
Ja ampak od motorja Formule 1 se ne zahteva da jih bo oddihal 50 jurjev km brez da kaj veliko šariš ponjem. Te motorje se praktično razdre po vsaki 500 km dirki!
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2718033] 11.06.18 20:38
Odgovori   +    1
Me veseli, da se bo uporabljan natančnejši in realnejši postopek meritev.
Hkrati je nepošteno do proizvajalcev in kupcev, da v veljavi ostanejo stare omejitve (CO2), ki so bile prilagojene prejšnjemu načinu meritev.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2718038] 11.06.18 21:20 · odgovor na: anon-159528 (#2718033)
Odgovori   +    17
[FIN-329573]
Me veseli, da se bo uporabljan natančnejši in realnejši postopek meritev.
Hkrati je nepošteno do proizvajalcev in kupcev, da v veljavi ostanejo stare omejitve (CO2), ki so bile prilagojene prejšnjemu načinu meritev.
Naj kar ostane.
To si je Merklova namislila, da bo zaje*** vse ostale avtomobilske proizvajalce.
"Wir schaffen das", beta verzija.
Pa da jih zdaj vidimo.
Lahko v razvoj vključi vse tiste arabske inženirje, ki smo jim jih vozili z vlaki v "Wir schaffen das 1.0".

Sicer pa če jim bo sila, lahko še zmeraj kadarkoli naročijo one Hidrijine žarilne svečke, ki zmanjšajo porabo za 25%.
abrame sporočil: 1.628
[#2718056] 12.06.18 06:46 · odgovor na: anon-154083 (#2718038)
Odgovori   +    14
Čakaj, čakaj malo. Kako samo 25%? Kaj pa tistih najmanj ene 3X po 10% procentov, ki so jih sfabricirali še pred tem. Po mojem spominu se je teh procentov v zadnjih 30 letih nabralo najmanj za 55%, če bi pošteno prebrskal objave, pa najmanj za 70%.
Torej obljub je bilo nič koliko, realizacija znižanja porabe samega goriva pa je ostala praktično nekje tam, kjer je bil Fiatov JTD motor leta 2000.
Smo pa metem dobili kablažo, xenon, ekrane, kamere, led žaromete, platišča 19" in nepremagljiv segment SUV, ki nam kaže in kroji razvoj avtomobilske industrije.
abrame sporočil: 1.628
[#2718058] 12.06.18 07:35 · odgovor na: Endimion (#2718032)
Odgovori   +    1
Po mojem spominu pred tem stojijo pred semaforjem samo 1X.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2718101] 12.06.18 09:40 · odgovor na: anon-159528 (#2718033)
Odgovori   +    1
Kdo bi rekel: ameriske EPA meritve so bolj tocne glede na realno porabo.
Seveda prikladno izpusceno.

EU spet laze sama sebi, tako kot na mnogo ostalih podrocjih. Veliko povedanega, malo narejenega. Bljak.

Why EU Emissions Testing Failed to Catch Volkswagen | Fortune
fortune.com › Autos › Volkswagen

Sep 26, 2016 - Europe's car emissions tests have been seen as inadequate for decades, ... (EPA) Christopher Grundler said new EU testing rules were far from enough. ... means testing vehicles in use as well as having the authority to then follow through enforcement actions.” More on Volkswagen's Emissions Scandal: ..
bc123a sporočil: 48.253
[#2718112] 12.06.18 10:10 · odgovor na: Endimion (#2718032)
Odgovori   +    0
[Endimion]
>Motorji formule 1 dosegajo 50-odstotno termično učinkovitost.

Ja ampak od motorja Formule 1 se ne zahteva da jih bo oddihal 50 jurjev km brez da kaj veliko šariš ponjem. Te motorje se praktično razdre po vsaki 500 km dirki!
Eh? Jaz mislim da je za vsako dirko kar nov motor not. Stari pa gre v smeti.
pobalin sporočil: 14.456
[#2718157] 12.06.18 12:17
Odgovori   +    0
Tako bi Fursu omogočili, da vozila primerljivo obdavči in ne kaznuje tistih znamk, ki so prej uvedle meritve po novem protokolu.
???
Dejansko pa velja, da kakovostno gorivo lahko pripomore k manjšim izpustom pri dejanski uporabi, a teh prednosti ne moremo pokazati na meritvah,« je pojasnil Schubert. (vzdih hrepenenja: "če bi vsi vozniki točili sicer dražja goriva!")
Ne moremo izmeriti, ne moremo dokazati z meritvami, ampak mi verjamemo, da lahko, v to verujemo, zato to velja! (OMG Kirche press)
Motorji formule 1 dosegajo 50-odstotno termično učinkovitost. Veliko pa lahko k zmanjšanju izpustov pripomorejo kakovostna klasična fosilna goriva z večjim deležem komponent iz obnovljivih virov in sintetična goriva.
Quatsch! Ta 50% učinkovitost naj bi bila izmerjena jeseni v laboratoriju Mercedesa F1
www.autosport.com/f1...yno-target
in velja za cel hibridni sklop F1, torej elektrificiran turbo motor s sistemi za prestrezanje energije, baterijo, z cost-is-no-problem materiali in metodami, zilijon senzorji, pod hudo računalniško kontrolo in diktatom.

Komponente iz obnovljivih virov? Že davno pred sedanjimi hibridi s turbo motorji je FIA uzakonila praktično navaden bencin. Očitno je možnost uporabe eksotičnih mešanic še zdaj precej omejena.
Formula 1 cars run on petrol, the specification of which is not significantly removed from that used in regular road cars. (spodaj je link na stran FIA s kompletnimi tehničnimi predpisi, podrobna definicija bencina za F1 je na str. 85-86)
www.formula1.com/en/...lling.html
Za tiste, ki so prešpricali zadnjih 10+ let F1, še razlaga, da imajo dirkači za celo sezono na voljo samo po tri komponentne hibridnega pogona. Ko te porabijo, sledijo kazni za vsako novo komponento.
Unless he drives for more than one team, each driver may use no more than three power units during a championship season. The only exception is where the power unit is provided by a manufacturer or supplier taking part in its first championship season, in which case up to four may be used by a driver.
The power unit is deemed to consist of six separate elements: the internal combustion engine (ICE), the motor generator unit-kinetic (MGU-K), the motor generator unit-heat (MGU-H), the energy store (ES), turbocharger (TC) and control electronics (CE).
Each driver is permitted to use only three ICE, MGU-H and TC, and only two ES, CE and MGU-K during a championship season and any combination of them may be fitted to a car at any one time. Should a driver use more than that during the course of a season, a grid penalty will be imposed.
www.formula1.com/en/...d_ERS.html
zoran13 sporočil: 2.420
[#2718179] 12.06.18 14:04
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: zoran13 12.06.2018 14:04
IZPUSTI CO2

Toyota tokrat z najnižjimi izpusti

S povprečjem 101,2 grama na kilometer so imeli v letu 2017 najnižje izpuste CO2 med novimi avtomobili v Evropi avti znamke Toyota, kar gre zagotovo na račun večanja prodaje hibridnih modelov tega japonskega proizvajalca, ki je leto pred tem zasedal tretje mesto in je lani povprečne izpuste znižal za 2,7 g/km. Na drugo mesto je s prvega padel Peugeot (povprečje 104,5 g/km), na tretje pa z drugega Citroën (105,5). Nižje izpuste od že omenjenega povprečja (118,1 g/km) so imeli še Renault, Suzuki, Fiat, Nissan, Škoda in Dacia, natanko enakega pa Seat.

83,6 g/km je bil povprečen izpust CO2 novega avtomobila, ki so ga lani kupili na Norveškem. To ob silnem razmahu električnih avtomobilov v tej skandinavski državi niti ni čudno, razlika do drugega mesta pa je gromozanska. Na njem je Portugalska s povprečnim izpustom 104,2 g/km, pod povprečjem so še Danska, Grčija, Nizozemska, Francija, Irska, Hrvaška, Italija, Španija in Belgija. Omenjenim sledi Slovenija, prva država z nadpovprečnim izpustom CO2 (118,4 g/km).
www.dnevnik.si/1042820295

* Glede na to, da so odkrili nepravilnosti in goljufanja pri programski opremi za merjenje plinov pri znamkah: Volkswagen, Renault, Mercedes, Porsche, Audi, Chrysler - Fiat in ostalih je zelo zanimivo, da ste za sliko izbrali Alfa Romeo Giulia, saj pri Alfa Romeo zaenkrat ni bilo še nobenih nepravilnosti s tem v zvezi.
www.vecer.com/franco...=component
www.primorske.si/nov...-je-goljuf
www.avto-magazin.si/...imi-dizli/
www.avto-magazin.si/...-izpustov/
www.avto-magazin.si/...ih-plinov/
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2718195] 12.06.18 15:25 · odgovor na: zoran13 (#2718179)
Odgovori   +    0
Stari cikel je pri hibridnih meril tako: izpust CO2 na 25 km, po vnaprej določenem (nerealnim) režimu vožnje z motorjem na notranje izgorevanje. Recimo, da je bil izpust CO2 100
Nato so "izmerili" še doseg avtomobila samo na elektriko. Če je bil doseg 25 km, je bil izpust samo še CO2 50; tudi poraba polovična. Pri elektrilnem dosegu 50 km, izpust in poraba tretjinska...
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2718198] 12.06.18 15:32 · odgovor na: bc123a (#2718112)
Odgovori   +    1
[bc123a]

Eh? Jaz mislim da je za vsako dirko kar nov motor not. Stari pa gre v smeti.
Ti časi so že davno minili.
V začetku 90-ih so imeli posebej motor za dirko in posebej za kvalifikacije. Tisti za kvalifikacije je zdržal samo nekaj krogov. Gorivo je bilo tako dopolnjeno z dodatki, da je takrat 1 liter stal ca. 100USD itd

Trenutno so dovoljeni trije motorji za celo sezono. (kar pomeni, da morajo zdržati ca. 4000 km)

Strani: 1