Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Peugeotov modni karavan je prava osvežitev
Strani: 1
sporočil: 967
čas vnosa: 07.06.18 21:49
Srhljivo!
In v tem skrpucalu od prtljažnika naj bi si upal prevažati svojega psa ?!
Prtljažnik, ki skoraj sploh nima več stranskih oken?!
Pa a so tačskrin-superduper-fensi-šmensi oblikovalci res čisto izgubili kompas?
Ali pa mislijo, da vsi v njihovih prtljažnikih prevažamo samo svoje ajfončke al pa mcbuke?
Katastrofa, kam gre to novodobno oblikovanje...
In v tem skrpucalu od prtljažnika naj bi si upal prevažati svojega psa ?!
Prtljažnik, ki skoraj sploh nima več stranskih oken?!
Pa a so tačskrin-superduper-fensi-šmensi oblikovalci res čisto izgubili kompas?
Ali pa mislijo, da vsi v njihovih prtljažnikih prevažamo samo svoje ajfončke al pa mcbuke?
Katastrofa, kam gre to novodobno oblikovanje...
sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 07.06.2018 23:15
[psm]Mislim da si prevec kriticen. Pomoje je prtljaznik dovolj velik za zverino, in zadnje okno zadosti razgledu... ceprav moja najraje rine naprej na zadnje sedeze. Zdaj ce mas dve dogi, se pa ne spodobi da plemeniti bitji v teh jajcih okoli vozis :-)
Srhljivo!
In v tem skrpucalu od prtljažnika naj bi si upal prevažati svojega psa ?!
Prtljažnik, ki skoraj sploh nima več stranskih oken?!
Pa a so tačskrin-superduper-fensi-šmensi oblikovalci res čisto izgubili kompas?
Ali pa mislijo, da vsi v njihovih prtljažnikih prevažamo samo svoje ajfončke al pa mcbuke?
Katastrofa, kam gre to novodobno oblikovanje...
Naceloma je avto tudi precej "ajfoncek" orientiran - za kao prakticne potrebe danes vsi brandi delajo SUVe, ne karavanov. Glede na to da je avto precej nizek in hkrati prostoren znotraj, je podvozje najbrz tudi nizko in ne bo glih lezel na bankine, niti na plocnike.
Mene bolj moti strategija motorjev. Ce je to flagship model in si upas tekmovati s svabi, dovoli uporabnikom da izberejo vsaj trilitrski motor, tudi ce bo kupcev zelo malo. Ali pa vsaj 2.5l.
To da s trinajstimi turbinami nasponajo 1.6 mlincek do 180Kw, je planned obsolence. Ne more biti to zgornji rob ponudbe - niti ce tekmujes s brezveznim passatom, kaj sele ce bi rad koga odvrnil od bolj prestiznih svabskih jajc.
Sicer pa ja, vsi to delajo, i hate them all.
sporočil: 6.899
Evo karavana ki ponuja 3l dizelski motor, 530 litrov prtljaznika,
klasicno lepoto, in moznost 4 kolesnega pogona - in je ze leto dni
na cesti:
www.autoexpress.co.u...xec-estate
Ne cem a bi francozom socialna drzava crknila ce bi naredili avto za ljudi z dnarjem in okusom?
www.autoexpress.co.u...xec-estate
Ne cem a bi francozom socialna drzava crknila ce bi naredili avto za ljudi z dnarjem in okusom?
sporočil: 970
Se strinjam, pri bencinarjih bi morali imeti tudi kaj večjega kot
1.6. Tudi meni ta downisizing ni všeč. Tako velik avto mora biti
vsaj 2.0. Je pa res, da se v tem razredu večina avtomobilov v
Evropi proda kot službenih in z dizel motorjem. Tukaj pa so
ponudili 1.6 za šparovne in 2.0, ki se vsaj kam premakne. Nad 2.0
imaš praktično na izbiro samo nemške avtomobile, tisti XF iz
tvojega linka sicer izgleda OK, vendar spada razred višje od tega
Peugeota. Mislim, da hoče precej neuspešno konkurirati BMW 5.
sporočil: 862
[psm]Različni kupci, različne zahteve.
Srhljivo!
In v tem skrpucalu od prtljažnika naj bi si upal prevažati svojega psa ?!
Prtljažnik, ki skoraj sploh nima več stranskih oken?!
Pa a so tačskrin-superduper-fensi-šmensi oblikovalci res čisto izgubili kompas?
Ali pa mislijo, da vsi v njihovih prtljažnikih prevažamo samo svoje ajfončke al pa mcbuke?
Katastrofa, kam gre to novodobno oblikovanje...
Avto je lep, všeč mi je, ker je manjši, pa dobro opremljen.
Vsi ne vozimo v avtu domačih živali in nam ni interes voziti prevelikih avtov. Če vam ni všeč, boste pač vzeli 5008 ali pa Traveller, kjer bo vaš pes imel dovolj prostora.
Strani: 1