Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Po BTC smo se zapeljali s pravim avtonomnim avtom

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2709255] 25.04.18 12:52
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: pobalin 25.04.2018 12:55
s pravim avtonomnim avtom
Futuristični kombi
Navya je velik enoprostorec sodobnih potez
v 16-sedežni shuttle
Uf, kaj še preostane velikim, če je to majhno čudo hkrati avto, kombi, enoprostorec in shuttle (?!). Škoda, da je na fotografijah nek drugi samovoz, ki ima evidentno 10-11, nikakor pa ne 16 sedežev.
Do petka popoldne se bo shuttle vozil po ameriški ulici v BTC Cityju
Včeraj pa je po ameriški ulici v BTC že popolnoma sam, brez voznika
Shuttle (!?) bo vozil po ulici, ki ima ime z majhno začetnico. Dvakrat!
Vstopimo v prostorno kabino obdano z velikimi steklenimi površinami, se namestimo na enega od sedežev ter zazremo v velik zaslon, ki prikazuje testno traso na ameriški ulici v BTC Cityju - dolgo sicer le 200 metrov.
To je fenomenalna postresničnostna figura: velika okna, da ljudje bolj strmijo v ekran, ki prikazuje tisto, kar se vidi skozi okna.
Med vožnjo bo lahko potnikom prikazoval ponudbo trgovskega mesta na obrobju Ljubljane, ponudi jim lahko kar deset tisoč blagovnih znamk ter s tem seveda zasluži.
Aja, zdaj štekam, ene sorte in-drive advertainment. Ker so se reklamni displeji v avtobusih LPP v nekaj letih tako bogato poplačali? Gud lak!
Po 50 metrih samodejno zavije pred oviro in enako pot prevozi tudi nazaj do starta.
In tako, 50 m sem in 50 m tja, skupaj prevozi 200 metrov dolgo progo. Fenomenalno!
Traso smo z navyo prevozili in jo posneli ter jo poslali v centralo proizvajalca Navya v Lyon, od koder lahko tudi nadzirajo samovozeči avto
Ne se matrat z detajli te trditve, ki bi pobalinom omogočili razumeti postopek. Ste na pravi poti, zato le tako naprej.
Shuttle prihodnosti stane 250 tisoč evrov, doslej so jih izdelali 65, letna kapaciteta pa je proizvodnja 50 vozil v Franciji in v ZDA.
Houli šit, še dobro, da ima ekran, ki bo obiskovalkam javnih skladišč najlepšega mesta na svetu prodajal kar 10.000 blagovnih znamk, da se bo vse to poplačalo. Še namig: če je skupna kapaciteta na dveh lokacijah samo 50 kombijev na leto, se temu ne reče proizvodnja, ampak rokodelstvo. Jaz bi za primerjavo vprašal v Pipistrel, koliko letal izdelajo v Ajdovščini na leto in koliko stanejo.
Futuristični kombi ima električni motor s 15 kilovati in baterijo kapacitete 33 kilovatnih ur (ta zadošča za devet ur vožnje s hitrostjo 25 na uro)
33 kWh / 9 = 3,66 kWh (poraba na uro vožnje)
15 kW / 3,66 = 4,1 kW (povprečna moč motorja pri dani porabi)
Iz zgornjega čez laični pobalinski palec ugibam, da navedena poraba velja za vožnjo z enakomerno hitrostjo 25 km/h brez ustavljanja, da mogoče ni upoštevana teža 16 potnikov, ali pa ima tako neverjetno učinkovito rekuperacijo energije. Predvsem pa bi v normalnem obratovalnem času trgovin v javnih skladiščih rabili najmanj dva taka šatla na eno progo.
Polniti ga je mogoče prek klasične polnilnice ali induktivno, ko ta možnost sploh obstajala.
Tako bi Crvena zastava lahko tržila svoje Jugote in Stoenke, če bi Kragujevčani imeli le malo vpogleda v svetlo prihodnost. "Može da ide i na struju, na energiju sunca, vetra ili lepih misli, kad će te mogućnosti uopče postojati".

Ob vsem postmodernističnem žebranju pa niti besede o tem, kakšne oz. čigave nalepke so na tem francoskem avtu/kombiju/enoprostorcu/shuttlu?!
Die Veranstaltung „Zukunft zum Anfassen!“ findet im Rahmen des Vorhabens „Smart Urban Region Austria Alps Adriatic (SURAAA)“ statt. Dabei handelt es sich um eine europaweit einzigartige F&E-Initiative des Landes Kärnten, welches in Pörtschach am Wörthersee mit namhaften Partnern eine 5G-F&E-Testumgebung für autonomes Fahren, Smart-City-Anwendungen und ein Living Lab, inkl. Coworking Space, einrichtet. Forschungspartner ist die Fachhochschule (FH) Kärnten.
Nähere Informationen zum Projekt SURAAA, Living Lab und Coworking Space folgen in Kürze!
www.suraaa.at/projekt-suraaa/
see:PORT ist Teil des Projekte SURAAA (Smart Urban Region Austria Alps Adriatic) das sich mit der 5G Technologie und dem autonomes Fahren beschäftigt. Das Living-Lab macht Kärnten zu einer europäischen Pilotregion.
www.seeport.at/seeport/
kzupanc sporočil: 10.519
[#2709417] 26.04.18 09:52
Odgovori   +    1
Super. Po BTC-ju bi lahko vozili kmalu. Zakaj pa ne? Pripelješ se z LPP ali svojim avtomobilom, parkiraš, počakaš na tale avto (shuttle) in se odpelješ do želenega mesta. Promet po BTC-ju v konicah je danes grozna izkušnja za pešca ali voznika.
anon-408740 sporočil: 232
[#2709503] 26.04.18 16:54
Odgovori   +    2
Vožnja po znani okolici je precej manjši problem kot vožnja na poljubni relaciji, zato so takili shutli verjetno korak v pravo smer. Po drugi strani pa je prav v trgovinskem centru polno nepredvidljivih ovir. upam, da računalnik spet ne crkne na račun kakšnega "nevidnega" pešca ali kolesarja.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2710102] 03.05.18 12:45
Odgovori   +    0
Tehnično vprašanje: ali ta škatla šteka, kdaj bo zapeljala čez ležečega policaja?

Strani: 1