52 min
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
2 uri
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
3 ure
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
3 ure
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
16 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
17 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
18 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
18 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
18 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
18 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
19 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
20 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
20 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
20 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
21 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
21 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
22 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
22 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[abrame]
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
Zdaj ne vem kakšno točno definicijo heavy duty imaš, ampak načeloma je ravno obratno - klasični avtomatik s pretvornikom navora je bolj trpežen in manj občutljiv od ročnega (v bistvu je kritični del sklopka).
Seveda je tudi malo odvisno od kakovosti dizajna in izdelave (recimo ameriški so zelo zanesljivi, z nekaj izjemami), seveda moraš pa redno menjat ATF in filter in malce paziti da se ne pregreje (no če imaš plan vleči težke prikolice, pač vzameš towing package, oziroma nakdadno zrihtaš bistveno zadevo v tem kontekstu*, strošek cca 100 EUR, ).

*kateri je bistven del towing package-a v tem kontekstu, pa boš povedal ti, ki se očitno zelo spoznaš na avtomatike.. :-)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2704177

Strani: 1

abrame sporočil: 1.628
Meni zadošča Pajero GLS V6 (ki v paketu vključuje tudi avtomatski menjalnik), ker imam dostop do poceni bencina. Frajerji v soseski, ki redno vozijo v puščave, pa se izogibajo avtomatike. Sem ti že povedal zakaj.
Za Slovenijo očitno zadošča tisto kar je opisano zgoraj, razen za vojsko, gozdarje, lovske inšpektorje .... pa tudi oni, ko tugotavljaš sam, za "heavy duty" raje vzamejo traktor. Ga je lažje vzdrževat, pa tudi s terena se boš lažje vrnil brez tuje pomoči.
abrame sporočil: 1.628
Bistveni del towing package-a pri avtomatiki je možnost ročnega prestavljanja v nižjo prestavo, ki jo potrebuješ pri spuščanju po strminah, da ti vozilo ne uide "nizbrdo", ker potem več ne boš vozil ti, temveč fizika ....
No, bo zadostovalo, ali bomo izvedeli še kaj novega za doplačilo paketa v vrednosti nekaj EUR 100?

Strani: 1