5 min
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
16 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 min
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
2 uri
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 1
2 uri
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
3 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
3 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
3 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
4 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
4 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
4 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
4 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
6 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
9 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
9 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
16 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
16 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
16 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
18 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[Froc]
> [usimoncic]
> > [PyotrNovak]
> > Tested on umans and monkeys, sold to monkeys. Se strinjam kaj so nemski avtomobili. BMW 525 je bil trikrat pri hisi: prvic, zadnjic in nikoli vec. 7000e popravil v 4 letih. Gospodje nemci - zataknite si nekam svoj schrott. Vec kot Ford v 18 letih in pol miljona km.
>
> Saj ne da bi Nemce ali kogarkoli zagovarjal, ampak pri tvojem postu manjka bistven podatek - če si kupil novega BMW-ja. Če nisi, se nimaš kaj pritoževati, ker pojma nimaš kaj vse je tisti avto že dal čez. Jaz recimo sem kupil novo Kio, ker je to kao največ avta za svoj denar. Pa se je izkazalo, da je v mojem primeru bilo največ težav za svoj denar. In jaz se lahko pizdim, ker točno vem kaj se je dogajalo z avtom.
>
> Kolikor vem, imajo težave s kvaliteto vse znamke, tako da nimaš kaj izbirati. Je pa razlika v tem, da premijske znamke malo drugače obravnavajo napake. Vem za primere lastnikov BMW-jev in Mercedesov, ki so doživeli hujšo okvaro precej prej, kot bi se smela zgoditi, pa jim je proizvajalec bil pripravljen pomagati (enemu je dal zastonj dele, drugemu je pondil znižano ceno servisa). Ko je pa moj Ceed po šestih letih začel puščati bencin, so mi lepo povedali, da avto pač ni v garanciji. Zastopnik mi je povedal celo to, da recimo Volvo ima "goodwill policy" in bi v takem primeri verjetno našli kakšno rešitev, Kia pa tega nima.

Kar pozabi na Volvotov goodwill, že prej so imeli problem s servisi, sedaj pa zagotovo ni na bolje, odkar so pod Hrvati. SW updati in SW funkcije na primer, kar probaj posodobiti. In dobiti od njih potem za nezmožnost izvedbe kak odpustek. Veliko sreče. Je bolje da imaš avto z nemškega trga z nemško verzijo SW če želiš, da se kaj zgodi.
Volvota so mi pač omenili na KMAG, a res ne vem za primer, da bi kakemu lastniku Volvota priznali karkoli, kar ni eksplicitno pokrito z garancijo. Kot rečeno, vem pa za lastnika MB in lastnika BMW. Kakorkoli, dejstvo je, da imajo s kakovostjo težave vsi, napake pa obravnavjo precej različno in to je po mojem bistvena razlika med premijskimi in cenenimi proizvajalci.