Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Takšen je EKO avto sedanjosti s porabo tri litre in ceno 30 tisočakov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 1.227
[Avto]
Tema: Takšen je EKO avto sedanjosti s porabo tri litre in ceno 30 tisočakov
[#2694089] 22.01.18 08:05
[#2694089] 22.01.18 08:05
Po opisu sodeč, gre za avtomobil, ki ni za slehernega voznika.
Večina avto rabimo za prevoz iz kraja v kraj na enostaven,
stroškovno dokaj nepomemben način (pomembno je pravočasno
prispeti!). V tem primeru pa gre za avtomobil, kjer moraš paziti na
mirno, enakomerno vožnjo, z resnično zmerno hitrostjo, da je ta
vožnja pogojena z mestno vožnjo, v kateri je mnogo zaviranj,
pospeševanj in ustavljanj, ustreznih za "rekuperacijo" kinetične
energije in njeno pretvorbo v električno zalogo. To pa je že
opravilo, ki je nepotrebno, nezaželeno.
Prodajalec Toyote Yaris hibrid me je čudno spraševal kje bi se vozil: po mestu ali na dolge razdalje in sklenil, da bistvenega prihranka NI na dolgih vožnjah, kjer se nihče ne cijazi s 60 ali 70 km/uro, ob tem pa vozi kot zmeden: malo pobremza vsake toliko, da bi dosegel nekaj "tihega" prihranka za nekaj sto metrov vožnje. Vse skupaj je bedasto. Še bolj pa bo, ko bodo oblasti pogruntale, da od električnih avtov NI trošarin (kot je to že storila ena od ZDA zveznih držav) in voznike hibridov in elektrikov "ocurila" s posebnim davkom ob registraciji. Naši parlamentarni bedaki bodo takšno rešitev izglasovali dvojno in brez pomislekov, ker ne mislijo, da bodo tudi smi jutri v penziji, da bodo tudi sami nekega dne prisiljeni plačevati razne takse in davke. In kaj smo s tem sploh rešili?
Kot posebej so sporne spodbude za takšna vozila, kar s pridom izkoriščajo ponudniki takšnih vozil. Pa spet ni dosežen namen, predvsem pa se sredstva iz davkoplačevalske malhe preusmerjajo v tiste žepe bogatejših, ki si takšen drag avto sploh lahko privoščijo (en tak prius stane očitno vsaj 3x Clio!!) Namesto da bi bile subvencije za tiste avte, ki imajo več varnejših elementov in asistenčnih preventivnih sistemov tako za potnike v avtu, kot druge udeležence??!! Ne to pa ne, čeprav ena sama smrt po EU kalkulaciji stane državo 1 milijon €!!!
Sratka, naša usoda, dokler ne bo resnično dobrih rešitev za el. pogon, je v rokah ljudi, ki ne znajo ali nočejo razmišljati celovito.
Prodajalec Toyote Yaris hibrid me je čudno spraševal kje bi se vozil: po mestu ali na dolge razdalje in sklenil, da bistvenega prihranka NI na dolgih vožnjah, kjer se nihče ne cijazi s 60 ali 70 km/uro, ob tem pa vozi kot zmeden: malo pobremza vsake toliko, da bi dosegel nekaj "tihega" prihranka za nekaj sto metrov vožnje. Vse skupaj je bedasto. Še bolj pa bo, ko bodo oblasti pogruntale, da od električnih avtov NI trošarin (kot je to že storila ena od ZDA zveznih držav) in voznike hibridov in elektrikov "ocurila" s posebnim davkom ob registraciji. Naši parlamentarni bedaki bodo takšno rešitev izglasovali dvojno in brez pomislekov, ker ne mislijo, da bodo tudi smi jutri v penziji, da bodo tudi sami nekega dne prisiljeni plačevati razne takse in davke. In kaj smo s tem sploh rešili?
Kot posebej so sporne spodbude za takšna vozila, kar s pridom izkoriščajo ponudniki takšnih vozil. Pa spet ni dosežen namen, predvsem pa se sredstva iz davkoplačevalske malhe preusmerjajo v tiste žepe bogatejših, ki si takšen drag avto sploh lahko privoščijo (en tak prius stane očitno vsaj 3x Clio!!) Namesto da bi bile subvencije za tiste avte, ki imajo več varnejših elementov in asistenčnih preventivnih sistemov tako za potnike v avtu, kot druge udeležence??!! Ne to pa ne, čeprav ena sama smrt po EU kalkulaciji stane državo 1 milijon €!!!
Sratka, naša usoda, dokler ne bo resnično dobrih rešitev za el. pogon, je v rokah ljudi, ki ne znajo ali nočejo razmišljati celovito.