20 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
50 min
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
51 min
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
59 min
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
1 ura
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
2 uri
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
2 uri
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
2 uri
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
2 uri
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Strani: 1

anon-299030 sporočil: 1.227
[#2682421] 06.11.17 10:35
Odgovori   +    5
So podatki točni in zanesljivi ali so spet zgoljufani in zavajajoći, kot je to do sedaj počela skupina VW? So motorju ustrezno predelani za manjše izpuste ali samo teoretično prikazujejo takšno stanje? Ni morda v "novi" tehnologiji skrita kakšna drugačna lopovščina te skupine? Ima potrošnik kakšna ustrezna zagotovila (pa ne iz Nemčije!) ter garancijo, če se med uporabo ugotovi drugače?

Sicer pa: grupa, prav podobno kot skoraj vsi Nemški proizvajalci delajo skoraj identične avte, tako v zunanjosti, kot notranjosti, sploh ni razlike v katarem avtu sediš, pa je še tako nov podoben nekaj let staremu. Dolgčas in še enkrat - en sam dolgčas. Morda Mercedes z Lešnikom kreira neko novost, ampak notranjost je tako kičasta, da bi bilo najbolje, da jo dajo kreirat nekemu Italijanskemu stilistu, ali pa Japoncu in morda Skandinavcu.
moon sporočil: 1.623
[#2682444] 06.11.17 11:33 · odgovor na: anon-299030 (#2682421)
Odgovori   +    1
[Troublemaker]
So podatki točni in zanesljivi ali so spet zgoljufani in zavajajoći, kot je to do sedaj počela skupina VW? So motorju ustrezno predelani za manjše izpuste ali samo teoretično prikazujejo takšno stanje? Ni morda v "novi" tehnologiji skrita kakšna drugačna lopovščina te skupine? Ima potrošnik kakšna ustrezna zagotovila (pa ne iz Nemčije!) ter garancijo, če se med uporabo ugotovi drugače?

Sicer pa: grupa, prav podobno kot skoraj vsi Nemški proizvajalci delajo skoraj identične avte, tako v zunanjosti, kot notranjosti, sploh ni razlike v katarem avtu sediš, pa je še tako nov podoben nekaj let staremu. Dolgčas in še enkrat - en sam dolgčas. Morda Mercedes z Lešnikom kreira neko novost, ampak notranjost je tako kičasta, da bi bilo najbolje, da jo dajo kreirat nekemu Italijanskemu stilistu, ali pa Japoncu in morda Skandinavcu.
Zanimivo, meni se pa zdi, da je ravno z Lesnikom MB sel po poti Audija..C je pomanjsani E, kateri je pomanjsani S, ce hoces C, na katerega je stopil slon, pocakaj na novi CLS. Skratka kar nekaj ... vsaj zame.
anon-330352 sporočil: 9
[#2682461] 06.11.17 12:41
Odgovori   +    2
čas vnosa: 06.11.17 12:40
Zadnja sprememba: anon-330352 06.11.2017 12:49
Politika (tako evropska kot rudi slovenska) med najpomembnejše cilje uvršča zmanjševanje emisij (predvsem toplogrednih plinov), zmanjšanje rabe fosilnih goriv in izboljšanje energetske učinkovitosti. Istočasno proizvajalci avtomobilov na trg plasirajo vedno večje in višje avtomobile s posledično večjimi (dejanskimi) emisijami. Kdo to razume?
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2682567] 06.11.17 17:36 · odgovor na: anon-330352 (#2682461)
Odgovori   +    2
[MiciKoki]
Politika (tako evropska kot rudi slovenska) med najpomembnejše cilje uvršča zmanjševanje emisij (predvsem toplogrednih plinov), zmanjšanje rabe fosilnih goriv in izboljšanje energetske učinkovitosti. Istočasno proizvajalci avtomobilov na trg plasirajo vedno večje in višje avtomobile s posledično večjimi (dejanskimi) emisijami. Kdo to razume?
Preprosto. Vsi imajo polna usta nobel besed, v resnici pa se na to podelajo. Obojim, državi in proizvajalcem je važno samo več pokasirati. Kupcem pa samo, da jim pogladi ego, pa naj stane kar hoče. Tudi če je blato, samo da lepo diši.
anon-202165 sporočil: 970
[#2682621] 07.11.17 07:34 · odgovor na: anon-93129 (#2682567)
Odgovori   +    0
[Mleben]
> [MiciKoki]
> Politika (tako evropska kot rudi slovenska) med najpomembnejše cilje uvršča zmanjševanje emisij (predvsem toplogrednih plinov), zmanjšanje rabe fosilnih goriv in izboljšanje energetske učinkovitosti. Istočasno proizvajalci avtomobilov na trg plasirajo vedno večje in višje avtomobile s posledično večjimi (dejanskimi) emisijami. Kdo to razume?

Preprosto. Vsi imajo polna usta nobel besed, v resnici pa se na to podelajo. Obojim, državi in proizvajalcem je važno samo več pokasirati. Kupcem pa samo, da jim pogladi ego, pa naj stane kar hoče. Tudi če je blato, samo da lepo diši.
In kaj potem? Vsak pač kupi kar mu paše... če te motijo kvaziterenci in razna nepotrebna navlaka v avtu še vedno lahko kupiš supervarčno in oskubljeno Dacio. Recimo.

Strani: 1