7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
9 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
10 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
10 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
10 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
11 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
12 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
13 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
13 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
13 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
14 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
14 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
16 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.025
[#2681077] 27.10.17 06:42
Odgovori   +    5
Datjte ta članek prebrat B. Hočevatju (in tudi sebi),
da boste manj nabijali o EKO/BIO/brezogljični elekriki.


Preberite si tole: forum.finance.si/?m=...829&single

Pa eleltrični avti lepo gorijo (povedal en gasilec):

Par reči, ki jih je dobro vedeti glede električnih vozil, ki imajo za osnovo akumulatorje (vrsta akumulatorja je nepomembna)

1. V akumulatorjih je kar velika zaloga energije, ki ne potrebuje kisika, da se sprosti, ampak le neko okvaro celic ali celice (smatrajte za požar, ki ne potrebuje kisika, torej dušilni efekti odpadejo.)
2. Ker je energija shranjena v obliki elektro kemične energije, znižanje temperature ne ustavi reakcije (kot pri gorenju, kjer lahko zadevo ohladimo pod mejo vnetišča).
3. Za nameček se v akumulatorjih nahajajo še kovine, ki gorijo v stiku s kisikom (gorenje kovin)

Se pravi imamo precej neugodno kombinacijo.

Realno teh požarov, če se lahko tako kliče (boljši izraz bi bil elektro termična reakcija) ne gasimo, ampak s prho ohlajamo (vprašanje prha, goreča kovina !?) in čakamo pač, da se vsa energija,
ki je spravljena v akumulatorjih porabi (pretvori v toplotno).

Problem je, ker s praškom, ki gasi kovine ne naredite nič koristnega, akumulator se bo še naprej pregreval.

Zelo težko si predstavljam kako bo izgledalo posredovanje na takšni zadevi, če so potniki še v vozilu !?!
Na to ni nekega jasnega odgovora.

Strani: 1