21 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Brez mestnih terencev nam živeti ni

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-360327 sporočil: 66
[Avto] Tema: Brez mestnih terencev nam živeti ni
[#2681090] 27.10.17 07:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2681085)
Odgovori   +    3
[]
En plus teh "švoh terenskih" avtov je, da so po defaultu malo bolj robustni (da jih vsak pločnik ali ležeči policaj ne zjebe) in da se vanje usedeš in iz njega izstopiš v dokaj naravni legi telesa. V sodobne limuzine se pa stisneš in dobesedno uležeš. In če imaš kaj bolj tesnega oblečeno, moraš zelo paziti, kaj delaš - da kaj ne razparaš po šivu. Pa še hrbtenica je bolj hvaležna, če vstopaš v avto z višjo lego.

Vse, kar je pri mestnem terencu minus, je slabša lega na cesti in nekoliko večja poraba. Če to odmisliš (kar naredi večina voznikov), je pač to hvaležno vozilo.

(Sem imetnik SUVa in te razumem. Še danes trdim, da so Subaru Outback in podobna vozila najboljši kompromis. Ampak razvoj gre nezadržno dalje.)
In, če vzameš PHEV verzijo Volva XC90 /XC60 ali celo XC40 odpade ne le argument o višji porabi, temveč celo tista nebuloza o slabši legi na cesti, saj je za renault, peugeot, škodo in podobno mrgolazen izmislil in stabilnost in agilnost takisto. nje™.

LP shaman

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2681090

Strani: 1

Froc sporočil: 2.006
[Avto] Tema: Brez mestnih terencev nam živeti ni
[#2681100] 27.10.17 08:57 · odgovor na: anon-360327 (#2681090)
Odgovori   +    1
Tudi meni so bližje višje od tal povzdignjeni avti, večja kolesa, udobno vstopanje in izstopanje, a mi je bližje limuzinsko / karavanska oblika in način notranje razporeditve kot "džipovske".

Strani: 1