5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Brez mestnih terencev nam živeti ni

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-360327 sporočil: 66
[Avto] Tema: Brez mestnih terencev nam živeti ni
[#2681090] 27.10.17 07:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2681085)
Odgovori   +    3
[]
En plus teh "švoh terenskih" avtov je, da so po defaultu malo bolj robustni (da jih vsak pločnik ali ležeči policaj ne zjebe) in da se vanje usedeš in iz njega izstopiš v dokaj naravni legi telesa. V sodobne limuzine se pa stisneš in dobesedno uležeš. In če imaš kaj bolj tesnega oblečeno, moraš zelo paziti, kaj delaš - da kaj ne razparaš po šivu. Pa še hrbtenica je bolj hvaležna, če vstopaš v avto z višjo lego.

Vse, kar je pri mestnem terencu minus, je slabša lega na cesti in nekoliko večja poraba. Če to odmisliš (kar naredi večina voznikov), je pač to hvaležno vozilo.

(Sem imetnik SUVa in te razumem. Še danes trdim, da so Subaru Outback in podobna vozila najboljši kompromis. Ampak razvoj gre nezadržno dalje.)
In, če vzameš PHEV verzijo Volva XC90 /XC60 ali celo XC40 odpade ne le argument o višji porabi, temveč celo tista nebuloza o slabši legi na cesti, saj je za renault, peugeot, škodo in podobno mrgolazen izmislil in stabilnost in agilnost takisto. nje™.

LP shaman