9 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
10 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
14 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
16 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
17 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-299030 sporočil: 1.227
Povsem se strinjam z zapisanim! Nekatere stvari v današnjih avtih so res dobrodošle, udobno odklepanje vrat in prtljažnika, sicer so pa brezvezne, potratne (za nabavo seveda), relativno zelo malokrat uporabljane itd... Vse ostalo pa je odvečna navlaka (display s TV možnostjo in internetom itd..., head up display bi bil OK, če bi prikazoval vse nujne informacije neopazno in nemoteče, morda še asistenčni sistemi za varno zaznavanje pešcev in ostalega prometa, zaviranje v sili, tempomat itd...
Moj avto ima sistem nrtvega kota, ki je preveč neopazen, zlasti desni, sploh ga ne bi več naročil pri novem avtu, ker je pomembnejše, da sem sam pozoren in skoncentriran na tisto kar počnem. Tempomat, aktivni, tako malokrat ga uporabim, da se sprašujem, le kaj sploh dela v mojem avtu. Pa tudi zgodilo se mi je, da sem zaupal, medtem malo pritisnil na zavoro, ki ga izključi, misleč da je še vedno aktiven. Pa se ni hotel sam zaustaviti! Bedarija, da se zaupamo nedorasli tehniki.Z a nastavljanje radia in uporabo tel. skoraj nikoli ne rabim tipk na volanu. Podvajanje samo podraži zadevo.
Tudi naluknjanega usnja z ventilacijo ne bi več imel v avtu, ker mi preprosto shladi in podhladi ledvica. Itd. itd..
Ni pa več tistega pristnega užitka, ko si spremljal motor in avto s svojimi čutili, njegovo odzivnost, njegov značaj. Tudi od nas voznikov so predpisi naredili vozniške robote, brez tolerannce za dinamično vožnjo brez trapastih omejitev itd...

Imam občutek, da klasični avtomobilizem umira, prihajajo neki AI avti na štrom, kar se o dosedanjem načinu shranjevanja el. energije sploh ne splača, je neumnost, brez odogovornega voznika itd..

So že tisti električni avtomobilčki za zaletavanje v cirkusih boljša rešitev!
Novi nategi kot CO2 ipd....