Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 2.813
Saj sem predvideval, da se oglasiš. :)

Ja, vse je res, zato bo šlo vse počasi in v povojih bodo kabli "lezli" iz skupne omarice za blok (tu so še pravni problemi, skupno odločanje...), da bodo prvim 3 lastnikom e-vozil omogočili dovolj KWh polnitev. 3 vozila na blok s horuk sistemom bo šlo, za več pa bo treba angažirati podizvajalce, kot si pisal, država (občina) bo morala kaj primakniti, širši dogovori.... hu, velike invesicije. tega ne bo še 30 let - masovno, za stare bloke.

Zato pravim, standard hibrid + elektrikaš bo za družinske hiše in za kapacitetne nadstardne večstanovansjke hiše z urejenimi vodi in (če rabi) trafo postajami (torej naselje kategorije plus plus).

Vse bo šlo počasi naprej...ampak je nezaustavljivo.

Zanimivo, ko omenjaš vodik. Avtobusi so lepo opremljeni s tem pogonom, avti pa... vse skupaj je poniknilo... a košta preveč proizvodnja - probem hrambe / dostave vodika?...

Pač, razmišljam.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2667955

Strani: 1

najobj sporočil: 26.691
Zadnja sprememba: najobj 18.08.2017 12:55
[]
Saj sem predvideval, da se oglasiš. :)

Ja, vse je res, zato bo šlo vse počasi in v povojih bodo kabli "lezli" iz skupne omarice za blok (tu so še pravni problemi, skupno odločanje...), da bodo prvim 3 lastnikom e-vozil omogočili dovolj KWh polnitev. 3 vozila na blok s horuk sistemom bo šlo, za več pa bo treba angažirati podizvajalce, kot si pisal, država (občina) bo morala kaj primakniti, širši dogovori.... hu, velike invesicije. tega ne bo še 30 let - masovno, za stare bloke.

Zato pravim, standard hibrid + elektrikaš bo za družinske hiše in za kapacitetne nadstardne večstanovansjke hiše z urejenimi vodi in (če rabi) trafo postajami (torej naselje kategorije plus plus).

Vse bo šlo počasi naprej...ampak je nezaustavljivo.

Zanimivo, ko omenjaš vodik. Avtobusi so lepo opremljeni s tem pogonom, avti pa... vse skupaj je poniknilo... a košta preveč proizvodnja - probem hrambe / dostave vodika?...

Pač, razmišljam.
... ja, sploh ker hkrati nezaustavljivo ugašajo zmogljive "umazane" jedrske in termo elektrarne in namesto njih pospešeno gradijo "čiste" zrakomlatne, ki verjetno še za svoje delovanje ne pridelajo dovolj elektrike ...
drugmirko sporočil: 931
[]
Saj sem predvideval, da se oglasiš. :)

Ja, vse je res, zato bo šlo vse počasi in v povojih bodo kabli "lezli" iz skupne omarice za blok (tu so še pravni problemi, skupno odločanje...), da bodo prvim 3 lastnikom e-vozil omogočili dovolj KWh polnitev. 3 vozila na blok s horuk sistemom bo šlo, za več pa bo treba angažirati podizvajalce, kot si pisal, država (občina) bo morala kaj primakniti, širši dogovori.... hu, velike invesicije. tega ne bo še 30 let - masovno, za stare bloke.

Zato pravim, standard hibrid + elektrikaš bo za družinske hiše in za kapacitetne nadstardne večstanovansjke hiše z urejenimi vodi in (če rabi) trafo postajami (torej naselje kategorije plus plus).
Vse bo šlo počasi naprej...ampak je nezaustavljivo.

:evilsmiley:.... :))

da, problemi ob masovnem prehodu na EV niso ne zanemarljivi, ne enostavni... tudi pri individualnih hišah ki z večine nimajo trifaznih priključkov ampak enofazne z glavno varovalko 25 ali 32 amperov ("izkušnjo" polnjenja na 10 ali 16A enofaznem priključku Miloš lepo opiše v članku)... kaj šele pri daljnovodnem in razdelilnem, 0.4kV, omrežju! tudi če problem proizvodnih kapacitet pozabimo... sploh pa ne bodo poceni! tako v infrastrukturnih vložkih, kot tudi pri ceni kilovatne ure, če se promet res masovno in v kratkem času obrne v baterijska električna vozila!
zato bo vse to moralo it počasi in ne kar tako, kot si entuziasti predstavljajo... prepoved dizlov in subvencioniran nakup "Zoj, Leafov in Tesel".... in zato recimo tudi švedi razmišjajo o "trola" kamionih, ki bi po avtocesti vozili z odvzemom elektrike prek žic nad cesto, ali pa si vsaj polnili baterije med vožnjo na takih odsekih, saj je lažje postavit tako infrastrukturo, kot pa močno "podebljat" 0,4kV mrežo širokega gospodinjskega odjema in gradit super-mega hitre polnilnice, na katerih se bo lahko napolnil tudi EV kamion z "zelenjavo in jajci", brez da bi tam stal "tri dni"...

Zanimivo, ko omenjaš vodik. Avtobusi so lepo opremljeni s tem pogonom, avti pa... vse skupaj je poniknilo... a košta preveč proizvodnja - probem hrambe / dostave vodika?...

Pač, razmišljam.
hja... pri vodiku je tako, da v povezavi z avtomobili vsakemu logično razmišljajočemu človeku, ki razume osnovnošolsko kemijo, kaj hitro (in dokaj upavičeno) na pamet padeta splošna vrjetnost verižnega trčenja in Hindenburg :)) ;).... hudič je v stiku z zrakom (kisikom) zelo eksploziven in (kar je še večji problem) kot najmanjši element v vesolju, strahovito "zmuzljiv" (problem trasporta/distribucije, shranjevanja in posledično eksplozivnosti v zraku) ! pa tudi pridobivanje ni glih najbolj energetsko "šparovno"...
se pa tudi tu dogaja marsikaj zanimivega... na vsake kvatre kak proizvajalec pokaže nov F-Cell model (nedavno Hyundai z naslednikom prve generacije na vodik gnanega ix35), baje se tudi pri shranjevanju (nano-porozni materiali) dosega lepe napredke, pa tudi pri proizvodnji so nedavno objavili nov "break-trough"... vodik bi lahko bil stranski produkt reciklaže aluminija (ki postaja eden od industrijsko najpomembnejših materialov)... kratek povzetek maš na tem linku:

www.bug.hr/vijesti/a...61725.aspx

torej, inženirsko gledano, je pri dosegu 500-600km na polnenje, v avtombilu veliko racionalneje naokrog vozit 5-6 kil vodika, kot pa "500-600" kil baterij :))... da o "hitrosti polnenja" in o tem, da iz auspuha "pricuri" čista voda, niti ne govorimo! ni pa v tem trenutku za posameznika to nujno ceneje! imata pa tako en, kot drugi princip električne mobilnosti, svoje velike infrastrukturne in -če gledamo kaj se je zgodilo Hammondu z Rimčevim električarjem in kako rade gorijo Tesle- tudi varnostne probleme...

Strani: 1