Strani: 1 2 3

spiderman sporočil: 1.741
[#2550882] 22.09.15 11:44
Odgovori   +    16
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?

Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.

Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.

Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
GV-3786 sporočil: 234
[#2550883] 22.09.15 11:45
Odgovori   +    19
Zanimivo! Zelo zanimivo! Se spominjam ene slike ko sedijo vrane na drevesu in bolj si je bila spodaj bolj so bile posrane od vran zgoraj. Amapk najbolj srečna ni bila vrana na najvišji veji, ker jo je orel odnesel. Torej nauk: Ko so priplezali na vrh so takoj fasali afero.
milos9 sporočil: 1.044
[#2550886] 22.09.15 11:50 · odgovor na: spiderman (#2550882)
Odgovori   +    7
Podatek drži
bc123a sporočil: 48.253
[#2550887] 22.09.15 11:51 · odgovor na: spiderman (#2550882)
Odgovori   +    8
[spiderman]
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?

Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.

Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.

Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
drzi drzi. gre za izpuste pri mocnem pospesevanju. problem je resljiv tako, da ECU preprogramiras tako, da ne dovoli hudih pospeskov, pri cemer taksnega avta potrosniki potem nocejo kupiti.

Volkswagen je problem "resil" tako da avto ne dovoli hudih pospeskov - ko zazna da je na stezi za merjenje izpuhov :)

Sicer pa pedal to the metal in ustrezno presezene vrednosti v izpuhih na cesti.
0513ANITO sporočil: 10.796
[#2550888] 22.09.15 11:51 · odgovor na: spiderman (#2550882)
Odgovori   +    15
[spiderman]
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?

Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.

Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.

Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Gre na dušikove okside NOx in ne za CO2 (povečana poraba goriva).
0513ANITO sporočil: 10.796
[#2550891] 22.09.15 11:59 · odgovor na: 0513ANITO (#2550888)
Odgovori   +    28
Dajmo enkrat malo napisat kako nastanejo dušikovi oksidi:

Dušikovi oksidi nastanejo pri gorenju pri visoki (kaj je visoko je vse relativno) temperaturi.

Nastanejo pa zato, ker če se hoče dobiti visoke izkoristke je potrebno povečevati tlake in temperature zgorevanja.

Takrat pa pri gorenju ogljikovodikov (kar je nafta, plin, bencin,..) ne nastajajo samo običajni produkti gorenja kot sta CO2 in voda, ampak tudi NOx-i.

Upam, da je to za laike dovolj dobra razlaga.
bigl sporočil: 18.363
[#2550892] 22.09.15 11:59
Odgovori   +    16
Zakaj so kazni v ZDA tako visoke. Zaradi zgleda ostalim, da jim kaj takšnega ne pade na pamet in ravnanje. Pri nas pa še prekršek ni. Ali je? Naj mi kdo pomaga tole razumet. Ali lahko tudi Slovenija ukrepa podobno in si malo obogati proračun? Lep dan.
anon-207862 sporočil: 1.476
[#2550893] 22.09.15 11:59
Odgovori   +    10
Kar naj jim hudirjevo padejo cene - banda. Novi Sharan 2.0 tdi za 15.000 evrov in nič več! Khm, khm. Kupim valjda.
FIN-545448 sporočil: 3
[#2550897] 22.09.15 12:06 · odgovor na: spiderman (#2550882)
Odgovori   +    6
[spiderman]
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?

Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.

Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.

Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
poleg je bil na testu še BMW X5, ki je šel čez test BP

www.theicct.org/site...ay2014.pdf
Pasant sporočil: 577
[#2550898] 22.09.15 12:06
Odgovori   +    14
Morda bo to pripomoglo, da se v Evropi ne spodbuja več nakupov umazanih in raka ter nešteto drugih bolezni povzročujočih dizlov. Aja, malo manj pokurijo!!! Banda.
anon-218201 sporočil: 1.447
[#2550901] 22.09.15 12:11
Odgovori   +    10
Pa kako Nemci so ja pošteni in pridni.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2550902] 22.09.15 12:11
Odgovori   +    17
Ruta za rdeče bike:
- Odkrijejo korupcijo v nogometnem vrhu
- Rešijo vlak v Franciji poln potnikov, da jih nori muslič ne postreli kot zajce
- Najdejo mega goljufanje pri izpustih dizelskih motorjev

Katera država je to?
0126Bacis sporočil: 3.010
[#2550905] 22.09.15 12:16 · odgovor na: milos9 (#2550886)
Odgovori   +    4
[milos9]
Podatek drži
Podatek NE DRŽI.

10-40x je (baje) večji izpust dušikovih oksidov (NOx), ne pa CO2 !!!!

Me pa prav zanima primerjava z drugimi proizvajalci.....

Prosim nehajte uporabljati (copy/pastat) cifre iz prospektov.

Še vedno čakam odgovor na tole:
forum.finance.si/?m=...627&single
philips sporočil: 6.715
[#2550906] 22.09.15 12:16 · odgovor na: anon-218201 (#2550901)
Odgovori   +    10
[lukey90]
Pa kako Nemci so ja pošteni in pridni.
Pri Hrvatih jim je pa telefonija odpovedala :)
tasilo sporočil: 9.830
[#2550908] 22.09.15 12:28
Odgovori   +    18
(X) Drug vidik je UPAD VREDNOSTI omenjenih avtomobilov

(>) Drug vidik je PADEC VREDNOSTI omenjenih avtomobilov

Prosim, razlikujte med PADATI in UPADATI. -- Vrednost je po naravi kakovost (kvaliteta) in zato PADA. Govorimo o PADCU vrednosti. UPADA pa lahko količina (kvantiteta).

To razlikovanje ni zgolj slovnične, temveč predvsem semantične, smiselne in logične narave.


LP, Hanibal Lector
bozga sporočil: 6.303
[#2550910] 22.09.15 12:32
Odgovori   +    10
Pa kaj Američani pri ceni pol dolarja za liter sploh kupujejo svinjakarske dizle. Dizel gorivo že na pogled izgleda kot postana gnojnica in to so motorji za kmetijsko mehanizacijo, traktorje, kamione in lokomotive, ne pa za ekološko navdahnjene avtomobile. V mestih bi jih bilo potrebno po mojem povsod absolutno prepovedati zaradi izpuščanja mikrodelcev v zrak, ki so nedvoumno škodljivi.
tasilo sporočil: 9.830
[#2550913] 22.09.15 12:42 · odgovor na: 0513ANITO (#2550891)
Odgovori   +    9
[0513ANITO]
Dajmo enkrat malo napisat kako nastanejo dušikovi oksidi:

Dušikovi oksidi nastanejo pri gorenju pri visoki (kaj je visoko je vse relativno) temperaturi.

Nastanejo pa zato, ker če se hoče dobiti visoke izkoristke je potrebno povečevati tlake in temperature zgorevanja.

Takrat pa pri gorenju ogljikovodikov (kar je nafta, plin, bencin,..) ne nastajajo samo običajni produkti gorenja kot sta CO2 in voda, ampak tudi NOx-i.

Upam, da je to za laike dovolj dobra razlaga.
A viš, anito, moj motokultivator tomo vinković laufa pa na šmarnico. Ampak mislim, da so pr nas na kmetih problem krave, ker kolk pa te živali direktno in indirektno metana pridelajo, da ti ne pravim .... Nad našim hlevom je pa taka ozonska luknja, da je niti naša hlevska dekla ne zna zaflikat, pa čeprou zna zaflikat čist vse, tud štumfe pa tuhno.
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2550915] 22.09.15 12:48
Odgovori   +    10
Končno. Čas je že, da se jim stopi na vrat s temi laboratorijskimi podatki. Manjka še, da pričnejo preverjati dejansko porabo avtomobilov, ki jih 'dosežejo' kdobivedelkako. Ob normalni vožnji pri normalnih pogojih najbrž ne!
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2550923] 22.09.15 13:23 · odgovor na: (#2550912)
Odgovori   +    19
[BigBrother13]

Od kdaj pa je američanom toliko pomeni čisto okolje??,
Američani so vgrajevali katalizatorje precej pred evropo. Samo primer ameriške brezbrižnosti za okolje...
saj so zavračali 100 let podpis kjotskega sporazuma,
Edino prav. Malo si razjasni kaj je CO2, kaj NOx, kaj so mikrodelci itd.
vsi po vrsti se po centru mesta se vozijo z motorji 3.0 in več, če se pripelješ z kakim mini eco avtom se ti smejijo, vrtajo in lomijo od Aljaske do Mehiškega zaliva, sam da je nafta dovolj poceni.
Moje izkušnje iz realnega življenja v ZDA so precej drugačne. Filmov pa ne gledam.
samos1111 sporočil: 182
[#2550926] 22.09.15 13:30 · odgovor na: spiderman (#2550882)
Odgovori   +    12
[spiderman]
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
...
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Drži ampak za NOx. In ameriški aktualni limit za NOx je precej nizek, nižji od EURO6. Poleg tega se v Evropi emisije merijo na prirejenem testnem ciklu, zlobiranem od avtomobilske industrije, ki ne samo da laže glede porabe, ampak tudi ne tera motorja v območja kjer se pokažejo realne vrednosti emisij, tako da jim mogoče niti ni treba goljufat v krmilniku motorja. In kaže da je VW prodajal Amerom načeloma enake avte kot v Evropi, tj da realno packajo precej bolj kot se hvalijo da.

Je pa še precej hujše kaj izpušča v naš zrak dizlaški vozni park v Sloveniji, kjer je povprečni dizel EURO3 ali EURO4 in mu ni bilo treba nikdar zamenjat iztrošenega katalizatorja ker na tehničnem ne merijo NOx. Pa dvomim da bo zaradi tega kakšen škandal.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2550927] 22.09.15 13:30 · odgovor na: GV-3786 (#2550883)
Odgovori   +    3
[GV-3786]
Zanimivo! Zelo zanimivo! Se spominjam ene slike ko sedijo vrane na drevesu in bolj si je bila spodaj bolj so bile posrane od vran zgoraj. Amapk najbolj srečna ni bila vrana na najvišji veji, ker jo je orel odnesel. Torej nauk: Ko so priplezali na vrh so takoj fasali afero.
Vrane spodaj pa v smeh.
milos9 sporočil: 1.044
[#2550929] 22.09.15 13:33 · odgovor na: 0126Bacis (#2550905)
Odgovori   +    2
V članku pišem le o NoX, na to se nanaša povečanje, torej drži
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2550931] 22.09.15 13:34 · odgovor na: samos1111 (#2550926)
Odgovori   +    8
[samos1111]
> [spiderman]
> 10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
> ...
> Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.

Drži ampak za NOx. In ameriški aktualni limit za NOx je precej nizek, nižji od EURO6.
Predvsem je v ZDA limit enak za dizle in bencinarje, kar je edino prav.

Je pa še precej hujše kaj izpušča v naš zrak dizlaški vozni park v Sloveniji, kjer je povprečni dizel EURO3 ali EURO4 in mu ni bilo treba nikdar zamenjat iztrošenega katalizatorja ker na tehničnem ne merijo NOx. Pa dvomim da bo zaradi tega kakšen škandal.
Važno da ima nizko porabo. In tehnične nerazgledane budale mislijo, da to implicira tudi čist izpuh. Saj za CO2 to celo drži, za ostalo pa...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2550932] 22.09.15 13:35
Odgovori   +    4
Američani se počutijo opeharjene, ker so sledili volkswagnovim obljubam o čistih dizlih.
Obljuba o čistem dizlu spada med kategorijo obećanje, ludom radovanje ;)
milos9 sporočil: 1.044
[#2550933] 22.09.15 13:36 · odgovor na: 0126Bacis (#2550905)
Odgovori   +    5
Glede prospektov le tole:

Kaj drugega kot copy pastanje nam ne preostane, izpusta plinov (CO2 ali NOx) na Financah ne moremo izmeriti, to velja tudi za druge medije.)

Pri meritvah porabe bi denimo lahko le pretvorili, denimo avto ki ima uradno izpust 99 g/co2 na km izpusta, je na testu spustil 149 gramov pri taki vožnji, 132 pri drugačni,...

Lp, Miloš
vrac sporočil: 11.068
[#2550941] 22.09.15 14:03
Odgovori   +    6
Sr..je. Če to drži,naj potem dizle prepovedo in jih nadomestijo z bencinarji in hibridi. Pa mislim,da WW ni edini grešnik. Mi je pa jasno, da Američanom gre WW zelo v nos,ker je prišel na 1. mesto na svetu. To, da naj bi Winterkorn priznal, da so goljufali ni res. Rekel je, da se opravičujejo in bodo raziskali, kako je prišlo do tega. Goljufanje pomeni, da si to naredil popolnoma namensko, to pa v tem primeru sploh ni nujno, da je bilo tako. Lahko tudi, da so v WW mislili, da delajo v skladu s predpisi. Men ne bo nobeden rekel, da moj avto na primer izpušča enako količino dušikovega oksida pri kontrolirani vožnji in pri 250 kilometrih na uro. Najbrž ne.
samos1111 sporočil: 182
[#2550947] 22.09.15 14:18 · odgovor na: samos1111 (#2550926)
Odgovori   +    1
[samos1111]
... Poleg tega se v Evropi emisije merijo na prirejenem testnem ciklu, zlobiranem od avtomobilske industrije, ki ne samo da laže glede porabe, ampak tudi ne tera motorja v območja kjer se pokažejo realne vrednosti emisij, tako da jim mogoče niti ni treba goljufat v krmilniku motorja. ...
Edit: so že priznali da so tudi v Evropi prodali milijone avtov z goljufivim programom ;)
samos1111 sporočil: 182
[#2550951] 22.09.15 14:27 · odgovor na: vrac (#2550941)
Odgovori   +    3
[vrac]
...To, da naj bi Winterkorn priznal, da so goljufali ni res. Rekel je, da se opravičujejo in bodo raziskali, kako je prišlo do tega. Goljufanje pomeni, da si to naredil popolnoma namensko, to pa v tem primeru sploh ni nujno, da je bilo tako. ...
Kolikor razumem je šlo točno za to da so namensko priredili program da je bil rezultat na testnem ciklu v okvirih normativov, medtem ko z običajnim programom to ne bi šlo. In da so priznali za en tip motorja (2.0 TDI EA 189). Samo to še ni jasno kdo v VW je osebno odgovoren, verjetno bo to razčiščevala tudi policija, ker gre za multimilijardni zaheb.
anon-19362 sporočil: 937
[#2550952] 22.09.15 14:27 · odgovor na: anon-218201 (#2550901)
Odgovori   +    8
[lukey90]
Pa kako Nemci so ja pošteni in pridni.
Manjši seznam nekaterih nemških podjetji, ki s zadnja leta bili vpleteni v prevare in korupcijske afere:

www.transparency.de/...331.0.html

Deutsche Bank, Comerzbank, BerlinHyp, Bayern LB, HSH Nordbank, KfW, WestLB, Lufthansa, Krauss-Maffei Wegmann, EnBW, Siemens (Brasilija, Grčija, Nemčija), Mercedes+Audi+Opel+BMW (neplačevanja DDV v GR), VW, Desma Schuhmaschinen, Schenker (RU), Ford (RU), Lidl+Allianz+MAN+Hochtief (GR), HSH Nordbank, Imtech¸(BER), EADS, Airbus, BizJet, Daimler (RU+GR+Latvija+BR), Bilfinger, Biotest, Kühne + Nage, Salzgitter, Rheinmetall, ADAC, Cargo-City-Sued, Fraport, Vestas Deutschland GmbH, Stockmeier, Aurubis AG, Arcondor, Westlotto , Media-Saturn, Deutsche BAhn, Heckler & Koch, NKD, Alpine Bau Deutschland (Allianz Stadion Muenchen + dvorana Baku), STN Atlas, Thyssen-Krupp (Afera tračnice), Vivantes, AVU, MAN, Ferrostaal, EnBW, Hoch-Tief, Bayer AG (China), Knauf, Rheinmetall Defence Electronics + Atlas Elektronik, RWE, BASF, HDW, Bundeswehr-Logistik-Gesellschaft g.e.b.b., Ergo, Hewlett-Packard ISE GmbH, Tognum, Adidas, ....

Ni da ni.
Celo trenutno najpomebnejši finančni minister Evrocone Schäuble je nekoč priznal, da je nosil "črne kovčke" polno podkupovalskega denarja (Korruptionsaffaere Schreiber).

Mimogrede: VW je že leta 1974 v ZDA fasal kazen zaradi napačnih emisijskih navedb.

lp,
a
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2550954] 22.09.15 14:30 · odgovor na: vrac (#2550941)
Odgovori   +    4
Kot običajno EU naredi 100km ovinek, da pride tja kjer so kavbojci že zdavnaj. Nekako tako kot nesposoben starejši brat, ki trmoglavi po svoje in zavida življenski uspeh mlajšega, ki je imel jajca in odšel v svet.
Tole sem poznal za Paris, nisem pa vedel da sledi tudi London.

www.telegraph.co.uk/...-warn.html

PS Po zadnjih podatkih so tam od l. 2009 zaprli že 200 (od nekaj čez 500) velikih elektrarn na premog in jih nadomestili s plinskimi. Drill, baby, drill. Nemčija pa gradi cca 10 mega elektrarn na premog zaradi zapiranja atomskih. Išči: "geiseln der energiewende"

Strani: 1 2 3