Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Bo prekletstvo prestola doletelo še Volkswagen?
Strani: 1
sporočil: 27.187
[exarkun]volkswagengesetz je ze stara stvar. je pa seveda tocno primer "nacionalnega interesa". no, s to razliko, da je firma to prezivela :)
Spodnja Saška ima 20.1% VW-ja. Skupaj s sindikati imajo večino v nadzornem svetu (tega nisem vedel). Hja, kaj naj rečem? To bi lahko pokopalo VW, ker bo treba rezat stroške, in namesto ekonomskih, bodo v ospredju politične odločitve. In smo spet pri Črtovi tezi, da se cel svet spreminja v velekomunajzerluk.
jaz temu recem tako -- ker so nemci v vsem zelo dobri, so tudi se boljsi balkanci od balkancev.
sporočil: 2.300
čas vnosa: 29.09.14 11:13
Dejstvo je ,da se boVW konglomerat slej kot preje sesul ne
obvladuje samo Audija,Bugattija;VW,Lamborghinija;Seata,Škode;Por
sheja marveč tudi Ducatija,Scanio in Man-a.
Dejstvo je to ,da se modeli početverjujejo in sami sebi delajo konkurenco(posredno izgubo) in večja je firma večja je verjetnost napak in ko bo zadeva udarila na dan bo verjetno VW doletela enaka usoda kot GM.
Pravtako je nesmiselno zahajati na področja Motciklizma in Tovornjaštva,te napake se bodo kmalu grdo uteple,saj tudi zanesljivost in kvaliteta v skupini VW počasi a vztrajno upasata,kar poznavalcem ne uhaja.Ne gre toliko za kvaliteto izdelave kot zdržljivost in trpežnost.
Skratka zadeve boso slej kot preje udarile na dan in konceren kot tak bo razpadel na več delov in dobil druge lastnike.
Dejstvo je to ,da se modeli početverjujejo in sami sebi delajo konkurenco(posredno izgubo) in večja je firma večja je verjetnost napak in ko bo zadeva udarila na dan bo verjetno VW doletela enaka usoda kot GM.
Pravtako je nesmiselno zahajati na področja Motciklizma in Tovornjaštva,te napake se bodo kmalu grdo uteple,saj tudi zanesljivost in kvaliteta v skupini VW počasi a vztrajno upasata,kar poznavalcem ne uhaja.Ne gre toliko za kvaliteto izdelave kot zdržljivost in trpežnost.
Skratka zadeve boso slej kot preje udarile na dan in konceren kot tak bo razpadel na več delov in dobil druge lastnike.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 29.09.2014 15:13
[exarkun]Prosim te lepo,za tebe VW ne pomeni veliko, bolj Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Audi... Bentley in Bugatti sta popolna nišna proizvajalca in v koncernu ne predstavljata razen prestiža praktično ničesar,Lamborghini ne vem kako sedajle posluje, vem da je tolkel izgube; res pa je da sta Porsche in Audi izjemno uspešna. Seveda je pa znamka VW še zmeraj najbolj pomembna za koncern, bolj kot katerikoli druga znamka, vsaj tako kot Porsche ali Audi. Trenutne teževe naj te ne zavedejo, ne nazadnje sta tako Golf kot Passat v svojem razredu najuspešnejši blagovni znamki avtomobilov in to že desetletja. Ne se bati, VW bo to rešil bolje kot si mi laiki predstavljamo.
> [crt]
> > [exarkun]
> > Spodnja Saška ima 20.1% VW-ja. Skupaj s sindikati imajo večino v nadzornem svetu (tega nisem vedel). Hja, kaj naj rečem? To bi lahko pokopalo VW, ker bo treba rezat stroške, in namesto ekonomskih, bodo v ospredju politične odločitve. In smo spet pri Črtovi tezi, da se cel svet spreminja v velekomunajzerluk.
>
> volkswagengesetz je ze stara stvar. je pa seveda tocno primer "nacionalnega interesa". no, s to razliko, da je firma to prezivela :)
>
> jaz temu recem tako -- ker so nemci v vsem zelo dobri, so tudi se boljsi balkanci od balkancev.
Zaenkrat je preživel. Upajmo, da bo tako tudi ostalo brez večjih pretresov. Tu na financah je bil članek kako je BMW hitro in učinkovito odpustil kar je moral if I'm not mistaken. To ti je pa razlika med privat BMW-jem in nacionalinteresnim VW-jem, ki bi znal utrpet veliko škodo zaradi političnih in ne bolečih, a potrebnih ekonomskih potez. Meni VW in ostale neprestižne znamke znotraj koncerna ne pomenijo veliko. Žal mi je predvsem prestižnih znamk (Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Audi), ki bodo trpele zaradi jebenega nacionalnega interesa.
sporočil: 14.456
[crt]Nesporno dejstvo je, da v spodobnih družbah večina firm in ljudi na srednji rok preživi, na dolgi rok se pa lahko začne debata. Ne vem pa, zakaj bi bili predstavniki ZD Saške in zaposlenih v nadzornem svetu bolj vredni zasmehovanja kot bivša guvernanta Ursula, ki je že nekaj časa gnädige Frau Piëch in za hobi še malo aufsichtstira en tak zärtlich družinski koncernček. Na eni strani saški VW-Gesetz, na drugi pa Piëch-Porsche-Familien-Netz...
> [exarkun]
> Spodnja Saška ima 20.1% VW-ja. Skupaj s sindikati imajo večino v nadzornem svetu (tega nisem vedel). Hja, kaj naj rečem? To bi lahko pokopalo VW, ker bo treba rezat stroške, in namesto ekonomskih, bodo v ospredju politične odločitve. In smo spet pri Črtovi tezi, da se cel svet spreminja v velekomunajzerluk.
volkswagengesetz je ze stara stvar. je pa seveda tocno primer "nacionalnega interesa". no, s to razliko, da je firma to prezivela :)
jaz temu recem tako -- ker so nemci v vsem zelo dobri, so tudi se boljsi balkanci od balkancev.
www.welt.de/wirtscha...wagen.html
Strani: 1