Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza
Strani: 1
sporočil: 2.264
Cena naj bi bila na nivoju GLC 63 AMG, se pravi okoli 90k EUR.
Veliko za elektrificirani GLC z manjšim dometom kot npr. Hyundai
Kona.
sporočil: 558
Zadnja sprememba: gora 05.09.2018 08:27
Nekaj vprašanj za razmislek:-kako to da puščice usmerjajo proti Tesli in želijo biti na njegovem mestu, ko pa je Tesla tako zanič?
-ali je EQ, ki bo prišel na trg 2020 res konkurenca modelu X, ki ga je Tesla začel proizvajati 2015 (zasnoval 2012)?
-kakšne bodo bilance Daimlerja po tej investiciji?
-ko CEO izjavi, da je bodočnost izključno električna, ali vsi skeptiki polni "znanja" verjamejo tem besedam?
-Ali se verjame, ko ta isti CEO izjavi, da so 10let za Teslo?
-koliko je kapaciteta? Toliko kot ostali Tesla Killerji (Bolt, I-pace...)? 10-50k?
sporočil: 5.775
The EPA official range for the 2017 Model S 100D, which is equipped
with a 100 kWh (360 MJ) battery pack, is 335 miles (539 km), higher
than any other electric car. The December 2017 Consumer Reports
owner satisfaction survey has the Tesla Model S at the top.
MB: mi bi to malo, tek da se nesto vidi, eventuelno, onoliko, pa da pricekamo kako ce Tesla. ONE day we will beat Tesla. Sure, maybe, possible....
Izjava stoletja: 2019 bomo investirali 200 miljonov v RAZVOJ baterij. Tovarna pa bo stala par let za tem.
Model 3 cell production will follow in Q2 and by 2018, the Gigafactory will produce 35 GWh/year of lithium-ion battery cells, nearly as much as the rest of the entire world's battery production combined.
Dragi moji Krauti. Tesla sedi za VASO mizo in vam pozira najboljse jedi.
Pri tako "resnem" pristopu, se mora Musk bati samo se samega sebe, da v finisu kaj ne zamoci.
Prihodnost: v EU bo tole trcilo Head on v "zeleno" politiko, Nemski shizofreniki zapirajo atomske elektrarne in prepovedujejo dizle da bodo sli na elektricne?????? Poteza enakovredna "beguncem".
Neke mrzle zime, brez plina bo cel EU sistem samo padel skupaj.
Glede na trzni razvoj energetike v US, boda tam pocasi postajali mainstream. Govorijo ze o novih atomskih.
Glede energetske bilance pa: bencinar, velika kubatura, nizki obrati, nizka kompresija, pa ni treba telovadit z tono elektronike, pa se motor dela 20 let ne da bi ga odprl.
MB: mi bi to malo, tek da se nesto vidi, eventuelno, onoliko, pa da pricekamo kako ce Tesla. ONE day we will beat Tesla. Sure, maybe, possible....
Izjava stoletja: 2019 bomo investirali 200 miljonov v RAZVOJ baterij. Tovarna pa bo stala par let za tem.
Model 3 cell production will follow in Q2 and by 2018, the Gigafactory will produce 35 GWh/year of lithium-ion battery cells, nearly as much as the rest of the entire world's battery production combined.
Dragi moji Krauti. Tesla sedi za VASO mizo in vam pozira najboljse jedi.
Pri tako "resnem" pristopu, se mora Musk bati samo se samega sebe, da v finisu kaj ne zamoci.
Prihodnost: v EU bo tole trcilo Head on v "zeleno" politiko, Nemski shizofreniki zapirajo atomske elektrarne in prepovedujejo dizle da bodo sli na elektricne?????? Poteza enakovredna "beguncem".
Neke mrzle zime, brez plina bo cel EU sistem samo padel skupaj.
Glede na trzni razvoj energetike v US, boda tam pocasi postajali mainstream. Govorijo ze o novih atomskih.
Glede energetske bilance pa: bencinar, velika kubatura, nizki obrati, nizka kompresija, pa ni treba telovadit z tono elektronike, pa se motor dela 20 let ne da bi ga odprl.
sporočil: 49
Sem videl Tesla S poleti na avtocesti, je vozil konstantno 50km/h..
To je verjetno pogoj za maksimalni domet?
sporočil: 674
Zadnja sprememba: joze 05.09.2018 09:19
[gora]V bistvu se vsi proizvajalci delajo da nekaj delajo, ker je ev sedaj "in", predvsem s pritiski s strani politike, ki so pograbili to. Tehnike ni nihče zares vprašal. dobijo samo navodilo razvijte mi ev. Vsi pa upajo na neke preboje.
Nekaj vprašanj za razmislek:
-kako to da puščice usmerjajo proti Tesli in želijo biti na njegovem mestu, ko pa je Tesla tako zanič?
-ali je EQ, ki bo prišel na trg 2020 res konkurenca modelu X, ki ga je Tesla začel proizvajati 2015 (zasnoval 2012)?
-kakšne bodo bilance Daimlerja po tej investiciji?
-ko CEO izjavi, da je bodočnost izključno električna, ali vsi skeptiki polni "znanja" verjamejo tem besedam?
-Ali se verjame, ko ta isti CEO izjavi, da so 10let za Teslo?
-koliko je kapaciteta? Toliko kot ostali Tesla Killerji (Bolt, I-pace...)? 10-50k?
V 1L posodo lahko naliješ samo 1L vode. No so pa slišali da v to posodo lahko spraviš 10L plina ali pa 100L...
sporočil: 674
Zadnja sprememba: joze 05.09.2018 09:27
[alek14]Zamisli si postajo Lom na AC. Koliko avov se tam zamenja v 1h, ko točijo gorivo max 5 minut. Če bi vsi ti avti "tankali" elektriko je parking premajhen saj hitro polnjenje potrebuje pol ure. Torej bi tam moralo stati šestkrat več avtov.
> [rokkk]
> Sem videl Tesla S poleti na avtocesti, je vozil konstantno 50km/h.. To je verjetno pogoj za maksimalni domet?
Tako nekako to gre - tam 90 km/h max.
Lani pozimi smo merili lasten BMW I3. Z eno polno baterijo 27kWh (večja baterija) ravno 100 km dometa z malce rezerve za normalen občutek pri 90 km/h AC.
Moč polnilnice za hitro polnjenje in število polnilnic pa pomeni kabel fi150 (sory nisem štromar :) )direkt iz Krškega. Ali pa če postavijo eno elektrarno na plin na Lomu za proizvodnjo elektrike.
sporočil: 6.715
[PyotrNovak]Pyotr, zgleda da si ti en tak navdušenec kot tipček iz spodnje žalostne zgodbe:
The EPA official range for the 2017 Model S 100D, which is equipped with a 100 kWh (360 MJ) battery pack, is 335 miles (539 km), higher than any other electric car. The December 2017 Consumer Reports owner satisfaction survey has the Tesla Model S at the top.
MB: mi bi to malo, tek da se nesto vidi, eventuelno, onoliko, pa da pricekamo kako ce Tesla. ONE day we will beat Tesla. Sure, maybe, possible....
Izjava stoletja: 2019 bomo investirali 200 miljonov v RAZVOJ baterij. Tovarna pa bo stala par let za tem.
Model 3 cell production will follow in Q2 and by 2018, the Gigafactory will produce 35 GWh/year of lithium-ion battery cells, nearly as much as the rest of the entire world's battery production combined.
Dragi moji Krauti. Tesla sedi za VASO mizo in vam pozira najboljse jedi.
Pri tako "resnem" pristopu, se mora Musk bati samo se samega sebe, da v finisu kaj ne zamoci.
Prihodnost: v EU bo tole trcilo Head on v "zeleno" politiko, Nemski shizofreniki zapirajo atomske elektrarne in prepovedujejo dizle da bodo sli na elektricne?????? Poteza enakovredna "beguncem".
Neke mrzle zime, brez plina bo cel EU sistem samo padel skupaj.
Glede na trzni razvoj energetike v US, boda tam pocasi postajali mainstream. Govorijo ze o novih atomskih.
Glede energetske bilance pa: bencinar, velika kubatura, nizki obrati, nizka kompresija, pa ni treba telovadit z tono elektronike, pa se motor dela 20 let ne da bi ga odprl.
"With Tesla no longer willing to help him, Furstenwerth said he struggled to find somewhere to service his vehicles. Tesla stations are still few and far between, and many small town garages don't have the parts he needed.
It is especially difficult because he says Tesla doesn’t make spare parts, diagnostic tools, or repair manuals readily available.
Eventually, he tracked down some parts online but was horrified when the total cost came to more than $14,000.
Furstenwerth admitted he considered destroying his car in frustration rather than pay an extortionate fee to get it fixed. But instead, he popped the hood to see if there was anything he could do."
www.dailymail.co.uk/...rvice.html
sporočil: 558
Sem se res nasmejal odzivu enga iz Bruslja:
Top speed 112mph??? WTF!!! Nobody in Germany's going to buy that, won't survive on the autobahn!
Perhaps that's the only way they get a reasonable consumption..
And there's no frunk, see the photos here: www.topspeed.com/car...82393.html
It's CRAP! Absolute CRAP!
Top speed 112mph??? WTF!!! Nobody in Germany's going to buy that, won't survive on the autobahn!
Perhaps that's the only way they get a reasonable consumption..
And there's no frunk, see the photos here: www.topspeed.com/car...82393.html
It's CRAP! Absolute CRAP!
sporočil: 6.570
[joze]Težava je v tem, da nemški proizvajalci res delajo. Na veliko, cele tovarne bodo kmalu začele bruhati tele električne zadeve.
V bistvu se vsi proizvajalci delajo da nekaj delajo, ker je ev sedaj "in", predvsem s pritiski s strani politike, ki so pograbili to. Tehnike ni nihče zares vprašal. dobijo samo navodilo razvijte mi ev. Vsi pa upajo na neke preboje.
In potem bosta Merklova in Juncker našla način, da nas prisilita, da to začnemo kupovati.
V 1L posodo lahko naliješ samo 1L vode. No so pa slišali da v to posodo lahko spraviš 10L plina ali pa 100L...100 litrov elektrike? Seveda, majhen atomski reaktorček, 50 let stara tehnologija: www.space.com/12118-...it-4a.html
sporočil: 32.214
[alek14]
> [rokkk]
> Sem videl Tesla S poleti na avtocesti, je vozil konstantno 50km/h.. To je verjetno pogoj za maksimalni domet?
Tako nekako to gre - tam 90 km/h max.... hej, look on the bright side, ker pri 50 km/h imaš večje šanse, da prideš živ na cilj in to je najbolj važno ...
Lani pozimi smo merili lasten BMW I3. Z eno polno baterijo 27kWh (večja baterija) ravno 100 km dometa z malce rezerve za normalen občutek pri 90 km/h AC.
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 05.09.2018 10:29
Mercedes-Benz EQC 400 4MaticGlede na to, da pride na tržišče šele v prvi polovici leta 2019 vsi še vedno skrivajo ceno tega avantgardnega modela. Najšibkejši člen verige je nedvomno baterija, ki tehta 650 kilogramov, kar je kakšen majhen avtomobilček ali polovica avta srednjega razreda, ki ga moramo nenehoma vleči ali voziti s seboj. Dokler ne bodo izdelali boljše in zmogljivejše ter lažje baterije, do takrat bo venomer to največja omejitev električnih avtomobilov.
Concept car & Vision EQ silver arrow
Za pogon skrbi električni pogonski sklop, ki proizvede 550 kW (748 KM), moč pa dovaja baterijski sklop kapacitete 80 kWh. S tem bi koncept načeloma moral prevoziti vsaj 400 kilometrov, čeprav podatkov o pospešku in porabi niso izdali.
www.volan.si/novosti...i-koncept/
www.carsguide.com.au...ward-70601
Concept car & Audi PB18 e-tron
Akumulatorji so bolj kompaktni, z najnovejšo tehnologijo s suhim litijevim elektrolitom in brez tekočine, ki loči negativni in pozitivni pol, za polovico lažji kot sedaj, moči 95 kWh z avtonomijo več kot 500 km, ki so že pripravljene na napetost 800 V, kar pomeni, da se napolnejo že v 15 minutah. Teža najnovejšega Audija je 1.550 kg, s tremi električnimi motorji (spredaj po 150 kW, dva zadaj po 45o kW, kar pomeni 500kW, maksimalno kratkotrajno 570kW in pospeškom od 0 - 100km/h v 2 sekundah.
www.auto.it/news/new...to_solido/
www.carmagazine.co.u...18-e-tron/
Renault & Nissan & Mitsubishi
www.rinnovabili.it/i...lido-auto/
www.ilsole24ore.com/...fresh_ce=1
Toyota & Panasonic
www.ilsole24ore.com/...d=AEmPlaRD
sporočil: 1.623
[joze]
Zamisli si postajo Lom na AC. Koliko avov se tam zamenja v 1h, ko točijo gorivo max 5 minut. Če bi vsi ti avti "tankali" elektriko je parking premajhen saj hitro polnjenje potrebuje pol ure. Torej bi tam moralo stati šestkrat več avtov.Razmisljati je potrebno drugace: vecina lastniko v EV polni doma in se vsakodnavno vozi s to, doma napolnjeno baterijo. Ce se peljes po italijanskih AC ze sedaj bolj malo prisotnih vozil polni rezervoarje, bolj polnijo trebuscke in praznijo mehurje.
Moč polnilnice za hitro polnjenje in število polnilnic pa pomeni kabel fi150 (sory nisem štromar :) )direkt iz Krškega. Ali pa če postavijo eno elektrarno na plin na Lomu za proizvodnjo elektrike.
sporočil: 6.715
[gora]180 km/h je za ZDA čisto dovolj. In zakaj bi človek rabil sprednji prtljažnik, če ma zadnjega?
Sem se res nasmejal odzivu enga iz Bruslja:
Top speed 112mph??? WTF!!! Nobody in Germany's going to buy that, won't survive on the autobahn!
Perhaps that's the only way they get a reasonable consumption..
And there's no frunk, see the photos here: www.topspeed.com/car...82393.html
It's CRAP! Absolute CRAP!
sporočil: 674
[moon]Vstavljajo se ker so italjani mahnjeni na espresso in zaradi Sistema tutor :)
> [joze]
> Zamisli si postajo Lom na AC. Koliko avov se tam zamenja v 1h, ko točijo gorivo max 5 minut. Če bi vsi ti avti "tankali" elektriko je parking premajhen saj hitro polnjenje potrebuje pol ure. Torej bi tam moralo stati šestkrat več avtov.
> Moč polnilnice za hitro polnjenje in število polnilnic pa pomeni kabel fi150 (sory nisem štromar :) )direkt iz Krškega. Ali pa če postavijo eno elektrarno na plin na Lomu za proizvodnjo elektrike.
Razmisljati je potrebno drugace: vecina lastniko v EV polni doma in se vsakodnavno vozi s to, doma napolnjeno baterijo. Ce se peljes po italijanskih AC ze sedaj bolj malo prisotnih vozil polni rezervoarje, bolj polnijo trebuscke in praznijo mehurje.
sporočil: 933
[republican]Ne bojo ga, ker ga ne bojo imeli. Ni EV generalno brezveze, samo ker ne zadosti 100% populacije.
Pa si kdaj pomislil, kako bodo EV polnili doma vsi, ki recimo stanujejo v eni od stolpnic na Fužinah?
sporočil: 6.570
[republican]Na Fužinah bodo vozili električne skuterje. Tam lahko snameš baterijo in jo neseš v stanovanje.
> [moon]
> Razmisljati je potrebno drugace: vecina lastniko v EV polni doma in se vsakodnavno vozi s to, doma napolnjeno baterijo.
Pa si kdaj pomislil, kako bodo EV polnili doma vsi, ki recimo stanujejo v eni od stolpnic na Fužinah?
sporočil: 484
tako je. jaz sem v hiši. Do dela, trgovskega centra in urbanega
središča imamo 10 km počasne vožnje, do šole gremo zaenkrat peš.
Razmišljam o nakupu rabljenega EV npr BMW i3, vendar mi niso preveč
lepi, v e-golfu pa je sedenje prenizko. Torej čakam prvi električni
SUV, ki ga bom lahko kupil rabljenega. sanjam o tesli samo so
predrage. Ali pa bom, ko me bodo naslednjič bolele noge od sklopke
dizla, impulzivno kupil i3 :D
sporočil: 14.456
»Če bi nemška avtomobilska industrija samo v Nemčiji zamenjala vse avtomobile z električnimi, bi bilo kobalta premalo,« pravi Robert Dominko iz Kemijskega inštituta, kjer razvijajo tudi nove vrste baterij. Dodal je, da se težav zavedajo in iščejo možnosti, da se količina kobalta v baterijah zmanjša, poleg tega pa tudi načine predelave, ki še niso razviti.
www.delo.si/novice/o...52151.html
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: anon-351779 05.09.2018 16:48
Tesla outsells German carmakers in luxury segment in Europe for
first ...www.cleanenergywire....armakers-l
Feb 21, 2018 - US carmaker Tesla has outstripped Germany's premium carmakers in sales of ... “Tesla's Model S outsold the luxury flagships of Mercedes-Benz, BMW and Audi ... All texts created by the Clean Energy Wire are available under a ... They can be copied, shared and made publicly accessible by users so long ...
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: anon-351779 05.09.2018 16:58
Razen pri nemcih:Testirali bodo na valjih v laboratoriju, gume pumpane na 100 barov ali polne, odstranjeni vsi deli ki se lahko snamejo- sedezi, rezerva etc..., ogledala obrnjena nazaj, temperatura dovolj nizka da se ravno se ne stopi plastika v armaturi, oz optimalna za delovanje baterij, brez voznika, konstantna brzina 50kmh, etc. Ma da pade ven vsaj 1000km dosega, ce ne vec.
Sem se kaj pozabil?
EU norme porabe se prilagajajo na US EPA, ker je testiranje bolj blizu ralnim pogojem.
Ma, nemci so sedaj se vecji bleferji kot Srbi.
sporočil: 6.570
[PyotrNovak]S selotejpi se zalepi vse špranje na avtu.
Razen pri nemcih:
Testirali bodo na valjih v laboratoriju, gume pumpane na 100 barov ali polne, odstranjeni vsi deli ki se lahko snamejo- sedezi, rezerva etc..., ogledala obrnjena nazaj, temperatura dovolj nizka da se ravno se ne stopi plastika v armaturi, oz optimalna za delovanje baterij, brez voznika, konstantna brzina 50kmh, etc. Ma da pade ven vsaj 1000km dosega, ce ne vec.
Sem se kaj pozabil?
sporočil: 5.775
Kraute nabija z baseball palico po trdi buči.
Ima baterije z najmanj kobalta na trgu in ga hoče odstranit iz procesa. Tako kot so Japonci pokazali prst chinkom in bistveno zmanjsali redke zemlje v magnetih. Ne vem kje je tole zdaj:
Success in producing a completely rare-earth free FeNi magnet
phys.org › Chemistry › Materials Science
Nov 18, 2015 - Although the birthplace of these magnets is Japan, regulations for ... the magnet by utilizing high atomic diffusivity at low temperatures, when ...
Elon Musk Warns That Tesla's Cobalt Use Is Heading Toward zero...
www.bloomberg.com/news/articles/2018-05-02 /tesla...
Elon Musk Warns That Tesla's Cobalt Use Is Heading Toward Zero ... Elon Musk's Warning on Cobalt Use. LISTEN TO ARTICLE ... and that its latest batteries already employ less cobalt than similar ...
Nemci se držijo železnega zakona prehoda med staro in novo tehnologijo: NIKOLI se niso vodilne firme pravočasno prilagodile na novo tehnologijo.
Zna stvar potegnit, vsaj v US, ker bo zahtevala triljonska vlaganja v električno mrežo in s tem rast gospodarstva. ...pa dovolj ljudi ima dovolj denarja, da so lahko zeleni.
Nemčija s svojimi zelenimi? Forget!
Sedaj pa malo realizma, trde, neizprostne G. TEHNIKE
Trenutno je Tesla fast charger pri cca 120kw. Torej naš del Krškega - 350Mw, lahko polni cca 2900 avtomobilov naenkrat, ostali na svečah.(mislim da sem prav izračunal)
TO pa so omejitve, ki si jih politiki NE znajo predstavljati.
Važno je, da je zeleno.
Ima baterije z najmanj kobalta na trgu in ga hoče odstranit iz procesa. Tako kot so Japonci pokazali prst chinkom in bistveno zmanjsali redke zemlje v magnetih. Ne vem kje je tole zdaj:
Success in producing a completely rare-earth free FeNi magnet
phys.org › Chemistry › Materials Science
Nov 18, 2015 - Although the birthplace of these magnets is Japan, regulations for ... the magnet by utilizing high atomic diffusivity at low temperatures, when ...
Elon Musk Warns That Tesla's Cobalt Use Is Heading Toward zero...
www.bloomberg.com/news/articles/2018-05-02 /tesla...
Elon Musk Warns That Tesla's Cobalt Use Is Heading Toward Zero ... Elon Musk's Warning on Cobalt Use. LISTEN TO ARTICLE ... and that its latest batteries already employ less cobalt than similar ...
Nemci se držijo železnega zakona prehoda med staro in novo tehnologijo: NIKOLI se niso vodilne firme pravočasno prilagodile na novo tehnologijo.
Zna stvar potegnit, vsaj v US, ker bo zahtevala triljonska vlaganja v električno mrežo in s tem rast gospodarstva. ...pa dovolj ljudi ima dovolj denarja, da so lahko zeleni.
Nemčija s svojimi zelenimi? Forget!
Sedaj pa malo realizma, trde, neizprostne G. TEHNIKE
Trenutno je Tesla fast charger pri cca 120kw. Torej naš del Krškega - 350Mw, lahko polni cca 2900 avtomobilov naenkrat, ostali na svečah.(mislim da sem prav izračunal)
TO pa so omejitve, ki si jih politiki NE znajo predstavljati.
Važno je, da je zeleno.
sporočil: 1.623
[republican]He, he.. seveda tisti, ki stanujejo na Fuzinah ne kupijo EV za 100 jurjev..
> [moon]
> Razmisljati je potrebno drugace: vecina lastniko v EV polni doma in se vsakodnavno vozi s to, doma napolnjeno baterijo.
Pa si kdaj pomislil, kako bodo EV polnili doma vsi, ki recimo stanujejo v eni od stolpnic na Fužinah?
sporočil: 1.623
[alek14]Taycan bo zakon...
He, he, he.
Audi je objavil WLTP podatke za CO2 za nekatere bolje prodajane modele.
Audi Q7 3.0 TDI (50 TDI po novem) prej 150g CO2/km, sedaj (WLTP) 230g CO2/km.
Tudi pri drugih so podobni skoki navzgor. Audi je pač najbolj goljufal pri izpustih. Pač ne gre več.
Se bo kar poznalo pri davkih...
sporočil: 6.570
[PyotrNovak]Je pa res, da ne trmarijo tako dolgo. In da cel sistem prodaje in servisiranja avtov nekaj stane in traja, da se postavi. In da gre za drage reči, tako da se ljudje ne prilagodijo tako hitro, kot so se npr. pri telefonih.
Nemci se držijo železnega zakona prehoda med staro in novo tehnologijo: NIKOLI se niso vodilne firme pravočasno prilagodile na novo tehnologijo.
In Tesla tudi zamuja. Bi že moral imeti tovarno v EU, če mene vprašaš. Tako da je po moje še vse odprto.
Bo pa Lešnik moral priti k sebi in nehat risat kopije Land Cruiserjev.
Sedaj pa malo realizma, trde, neizprostne G. TEHNIKEBo vsaj mir interno v SDju, da bo dodatno JE dobilo ne samo Krško, ampak tudi Velenje.
Trenutno je Tesla fast charger pri cca 120kw. Torej naš del Krškega - 350Mw, lahko polni cca 2900 avtomobilov naenkrat, ostali na svečah.(mislim da sem prav izračunal)
Strani: 1