Strani: 1

anon-5605 sporočil: 208
[#278914] 10.07.08 08:24
Odgovori   +    0
G. Kuhar da si neboste kaj naredili. Naučite si brati bilance prvo preden dajete strateške izjave.
Debeljak je dober direktor, s svojimi + in -.
anon-156613 sporočil: 1.503
[#279004] 10.07.08 09:58
Odgovori   +    0
Lahko razumemo članek , da je Mercator po potrebi orodje politike ? Vizionarstvo in strategija prejšnjega direktorja, ki je po moji oceni temeljila na stiskanju dobaviteljev, prevzemih, ki so odplačali sami sebe in do neznosnosti vsiljive reklame in akcije in podobnega arzenala, zaradi katerega smo se nekateri Mercatorju če je bilo le mogoče izogonili v velikem loku , je očitno končal Žiga Debeljak. Čas strategov in vizionarjev je po moji oceni mimo, prišel je čas resnega dela, uveljavljanja konkurenčne prednosti s širokim izborom asortimana , poslovne odličnosti ipd. . Vse ostalo pa je povedal XSLOM v svojem komentarju .
anon-76887 sporočil: 18.121
[#279009] 10.07.08 10:00 · odgovor na: anon-156613 (#279004)
Odgovori   +    0

doppia je napisal(a):
Lahko razumemo članek , da je Mercator po potrebi orodje politike ? Vizionarstvo in strategija prejšnjega direktorja, ki je po moji oceni temeljila na stiskanju dobaviteljev, prevzemih, ki so odplačali sami sebe in do neznosnosti vsiljive reklame in akcije in podobnega arzenala, zaradi katerega smo se nekateri Mercatorju če je bilo le mogoče izogonili v velikem loku , je očitno končal Žiga Debeljak. Čas strategov in vizionarjev je po moji oceni mimo, prišel je čas resnega dela, uveljavljanja konkurenčne prednosti s širokim izborom asortimana , poslovne odličnosti ipd. . Vse ostalo pa je povedal XSLOM v svojem komentarju .

Pri čemer ima Debeljak tudi boljše rezultate od predhodnika, če se ne motim.
anon-130001 sporočil: 34
[#281240] 14.07.08 15:02
Odgovori   +    0
Mercator je žal postal kupcu relativno neprijazen. Uvedba "strateškega" projekta prodaje sadja in zelenjave "5 na dan" je uvedla preprodajanje robe tretjerazredne kvalitete, ki v trgovinah še zelena gnije pred očmi kupcev, slovenskega porekla skoraj ni. Če primerjamo ta za prehrambeno kulturo popolnoma nezdravi projekt (morda je kriva menjava z evropskim trgom?)s prej uvedeno blagovno znamko bioproizvodov Mercator, ne vem, kaj naj si mislim. mercatorjeve trgovke same potrdijo, da določenih vrst kruha (prav tako slovenskih pekarn), ko tudi še mnogih drugih izdelkov, po katerih je povpraševanje, ne morejo imeti več na policah zaradi "strategije". "Če mene vprašate, nismo več v Sloveniji" citiram izjavo ene od njih. Vodstvo jih je na neformalne načine prisilo, da so se odpovedale stavki. Zadnjič smo morali obrsti štiri prodajalne v vrsti, ker zaradi "strategije" v prvih treh štiri ure pred zaprtjem niso več imeli osrednjega časopisa Delo (da o ostalih ne govorim). Vendar se kupec ob tem, ko vidi, kako nemočne so na njegove zahteve trgovke, počuti, da je na isti barki z njimi. Toliko o uspešni strategiji! Poglejte prosim tudi malo pod preprogo, ne samo buljit v številke!!! Vsaka stvar ima namreč tudi svoje posledice in če bo kapitalizem  postal preveč nasilen, se bo izrodil ravno tako kot prejšnji sistemi.
dani14 sporočil: 6.657
[#281258] 14.07.08 15:29 · odgovor na: anon-130001 (#281240)
Odgovori   +    0

spebaca je napisal(a):
Mercator je žal postal kupcu relativno neprijazen. Uvedba "strateškega" projekta prodaje sadja in zelenjave "5 na dan" je uvedla preprodajanje robe tretjerazredne kvalitete, ki v trgovinah še zelena gnije pred očmi kupcev, slovenskega porekla skoraj ni. Če primerjamo ta za prehrambeno kulturo popolnoma nezdravi projekt (morda je kriva menjava z evropskim trgom?)s prej uvedeno blagovno znamko bioproizvodov Mercator, ne vem, kaj naj si mislim. mercatorjeve trgovke same potrdijo, da določenih vrst kruha (prav tako slovenskih pekarn), ko tudi še mnogih drugih izdelkov, po katerih je povpraševanje, ne morejo imeti več na policah zaradi "strategije". "Če mene vprašate, nismo več v Sloveniji" citiram izjavo ene od njih. Vodstvo jih je na neformalne načine prisilo, da so se odpovedale stavki. Zadnjič smo morali obrsti štiri prodajalne v vrsti, ker zaradi "strategije" v prvih treh štiri ure pred zaprtjem niso več imeli osrednjega časopisa Delo (da o ostalih ne govorim). Vendar se kupec ob tem, ko vidi, kako nemočne so na njegove zahteve trgovke, počuti, da je na isti barki z njimi. Toliko o uspešni strategiji! Poglejte prosim tudi malo pod preprogo, ne samo buljit v številke!!! Vsaka stvar ima namreč tudi svoje posledice in če bo kapitalizem postal preveč nasilen, se bo izrodil ravno tako kot prejšnji sistemi.

Debeljak je kriv, ker je zmanjkalo hišnega glasila? Si pomislil, da so zajebale taiste trgovke, s katerimi si v isti barki? Trgovke naročajo robo, ne Žigec.

Zberi se, nato bruhaj, če že imaš neustavljivo željo po bruhanju.
anon-130001 sporočil: 34
[#281313] 14.07.08 16:41 · odgovor na: dani14 (#281258)
Odgovori   +    0
Ne, niso zajebale, ker ne smejo naročiti, da ne bi ostalo! Enako kot s kruhom.
Ne gre za neustavljivo željo po bruhanju, gre za željo po razumevanju sistema - kaj je krivo, da se dogajajo določene stvari, ki pač niso tako zelo normalne in ugodne. Ali ni že malo preveč sistemsko, da kar v treh trgovinah iste verige "šparajo" in se jim ne da prodajat svojega cajtnga? Ne glede na to, kaj bi bil njihov strateški interes. Laščani so zajebali tudi lastni strateški interes, ko se pri trženju pijač, npr. "nacionalne" Radenske obnašajo kot kekci, pustili so Coca-coli, da si prisvoji franšize v strateških lokalih, kjer navaden državljan ne more več dobiti svoje "bibite nazionale", tržijo jo z angleškimi in francoskimi slogani in to v Sloveniji, mislim, koja globalizacija, to je še slabše kot v Jugi.
Trženje naj bi bilo načeoma zasnovano na kupčevem ugodju, ne na zajebavanju njegovih navad in če vodstvo tega ne zmore regulirati in je tak kiks odvisen od odločitev nekih prodajalk, je pač nekaj narobe z organizacijo.
Ko kdo zapiše, da kupec ni idiot, ker zna primerjat cene, odgovarjam (in to resnično ni le moje mnenje), da iz nas trgovska mreža s tako strategijo dela idoite, saj je popolnoma neobčutljiva za potencial raznolikosti, izvirnosti in kvalitete izdelkov. Vse bolj pač spominja na albance na tržnici. In je še kako odgovorna za to, da se kvaliteta življenja neopazno slabša. Žal.
Res, ne mi prosim govorit, da vse to ni stvar strategije.
bc123a sporočil: 48.253
[#281352] 14.07.08 17:56 · odgovor na: anon-130001 (#281313)
Odgovori   +    0

spebaca je napisal(a):
Ne, niso zajebale, ker ne smejo naročiti, da ne bi ostalo! Enako kot s kruhom.
Seveda, ker se je mercator ocitno sedaj, ko so ga diskontarji s svojo ultraucinkovito verigo nabav, dobav in prodaje pojebali odspredaj in odzadaj, koncno odlocil, da bo racionaliziral zadeve. Mislim, mene je skoraj kap, ko sem slisal, kako se roba dobavlja v mercator... vem za na primer kekse ... uvoznik lepo nalozi tiste skatle v avto na sedezu svoje firme,  oz svojem  skladiscu (recimo v Ljubljani, ne gre za sleper, malo vecji kombi), potem pa z njimi obrede mercatorjeve trgovine po pol slovenije in v vsaki pusti nekaj skatel keksov. Ob taksnem razmetavanju ni cudno, da so dragi, neucinkoviti in nekonkurencni.

Diskontarji, kolikor vem, v centralnih skladiscih nalozijo kompletno posiljko za trgovino, in z enim tovornjakom odpelajo vse artikle iz centralnega skladisca v trgovine. Zakaj tega ne more poceti trgovec ki ima v sloveniji nekaj sto (!!  ali celo vec kot tisoc?) poslovalnic, mi ne bo nikoli jasno.
bc123a sporočil: 48.253
[#281354] 14.07.08 18:01 · odgovor na: anon-130001 (#281313)
Odgovori   +    0

spebaca je napisal(a):
Laščani so zajebali tudi lastni strateški interes, ko se pri trženju pijač, npr. "nacionalne" Radenske obnašajo kot kekci, pustili so Coca-coli, da si prisvoji franšize v strateških lokalih, kjer navaden državljan ne more več dobiti svoje "bibite nazionale",

A to ti ni padlo na pamet da se slovenci poserjejo na svojo "bibito nazionale" in da je cocacola pac z razlogom najpopularnejsa pijaca na svetu?

Jaz osebno imam poln kufer ko me kdo posilje s kaksno cockto z argumentom "boljsa je, ker je domaca". fuj. ce hocem sipek, si kupim sipkov caj, samo prosim ne zaliti moje inteligence s tem da je pijaca, ki je nastala v revni socialisticni jugoslaviji, kjer niti denarja za klon cole ni bilo, boljsa od cocacole.

Za razliko od tebe jaz gledam na to pozitivno, koncno, KONCNO se tale drzava malo normalizira. Ce lasko, radenska in fructal ne morejo konkurirati uvozenim izdelkom s ceno in kvaliteto, potem naj pocrkajo. Ne pa dami tam lokalni ostir prodaja nacionalni interes po zasoljeni ceni v kozarcu, in brez konkurence.
anon-130001 sporočil: 34
[#281679] 15.07.08 11:50 · odgovor na: bc123a (#281354)
Odgovori   +    0
De gustibus. Čeprav sori, ampak radenska ni nič revna in socialistična, je zelo kvalitetna in problem tistega, ki jo prodaja je, da ne zna njenih kvalitet uveljavit, ampak jih maskira z nečim, kar sploh ni to. Tista romerquelle, ki jo podjetje Coca cola ne ponuja, ampak SILI v nadomestilo (sili zato, ker nekdo, ki hoče radensko NIMA MOŽNOSTI IZBIRE), je po kvaliteti izrazito nižja, vsaka analiza to pokaže. Ne moti me, če ste ljudje taki feni coca cole, pa si jo hočete kupovat, izvolite, če se vam morda zdi, da je bilo  to v Jugoslaviji nemogoče, ok. (čeprav se jaz tega ne spomnim), moti me, ko mi preprečijo, da jaz kupim tisto, kar hočem, ker je neka mega firma vzpostavila MONOPOL. To je zame čisto drugo vprašanje kot pa navijanje za domači proizvod. Vprašanje se mi postavlja v tem smislu: če imajo feni tujih izdelkov pravico kupovati tuje izdelke, bi morali imeti tudi feni domačih izdelkov pravico kupovati domače izdelke, ne pa da so v svoji izbiri preprečeni. Vprašanje ni, ali fructal, radenska in ostali s ceno ali kvaliteto lahko ali ne morejo konkurirati drugim, temveč, ALI JIM JE TA MOŽNOST DANA. Torej je vprašanje v prodornosti "promotorjev"oz. z grdo besedo "managerjev" teh pijač, ki se namesto s trženjem ukvarjajo z lastnimi žepi, čeprav bi lahko kaj pametnega naredili za svoje izdelke in njihovo prihodnost. V tem je finta, ne pa v kašni moji slepi veri v ohranjanje kolesa zgodovine v statusu quo.In če smo že pri zasoljeni ceni v kozarcu - jaz res ne vem, ali vi živite v Sloveniji ali ste sploh kdaj gledali cene? Radenska je bila vedno najbolj konkurenčna tako po kvaliteti kot po ceni. To so priznavali vsi tujci, ki do kdaj sedeli v ljubljanskih lokalih, kar dobro se spomnim njihovih izjav (dokler se jo je še dalo dobiti seveda). Primerjali so jo celo s San Pelegrinom, čeprav v malo blažji obliki. Da kokakola nima zasoljene cene je navadna slepota. Coca cola ima pač sposobne managerje, ki se niso polastili lastništva firm tako kot so se ga nekateri pri nas, zato pa prodajajo tisti svoj zvarek pod zvezdami - ampak to nima nobene zveze s kvaliteto (cena je pa v današnjih časih itak vemo, v veliki meri stvar prestiža in imena znamke)
Normaliziranje države je pa v tej debati samo puhlica, kar ena ideologija, ki nima zveze s konkretnimi postopki. Kar verjemite v to, pa hvala, da pomagate oblikovat tako "normalizirano" državo (ja, normalizirano v smislu, da ni izbire).
anon-130001 sporočil: 34
[#281709] 15.07.08 12:22 · odgovor na: bc123a (#281354)
Odgovori   +    0
Samo še tole pripomnim: v času mojega precej dolgega bivanja v eni od evropskih držav nekaj več kot deset let nazaj, smo ves čas osebno uvažali slovensko hrano in pijačo zaradi njene absolutno višje kvalitete. (O ceni sploh ne govorim, ker je bila seveda tudi občutno nižja, vendar je bila zares odločilna KVALITETA, sicer je ne bi prenašali vse tiste kilometre in kilometre poti.) Na rit nas je namreč vrglo, kako nizka je kvaliteta tako hrane kot pijače v Evropi (za Ameriko ne vem, si lahko samo mislim). Mleko in mlečni izdelki, sokovi, voda, meso. Ne govorim recimo o čokoladi in raznih prestižnih dodatkih, mogoče čipsu in podobnih nezdravih stvareh, ki so jih danes mercatorji polni, ampak osnovna živila, jogurti, to videti in okusiti je bilo nekaj, kar človek preprosto ni mogel verjeti. Njihovi (tj evropski) jogurti : sam cuker in žele, njihovi sokovi: ena sama draga razredčena brozga (sicer je pa znano, da so Fructalovi sokovi po sadnem deležu krepko presegali bruseljske standarde in da smo bili z normalizacijo deležni pač manjše vsebnosti sadja v sadnih sokovih in večje vsebnosti kemije in nadomestkov. fructal je poskušal to reševat tako, da si je ustvaril dve liniji: dobre sokove in "navadne" sokove.)
Če se Slovenci "poserjejo" na to, je to njihov problem, in bomo pač vsi "posrani". In "pocrkani". Da boste le imeli občutek, da pijete in jeste isto kot kakšna madonna ali morda nek modni nogometaš.

Strani: 1