2 uri
Eksplozivna rast ljubljanske borze: Petrol in Luka Koper z dvomestno rastjo, delnica Krke blizu rekorda
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Frankloskop z Borutom Pahorjem: Kako po svetu doživljajo Trumpa in kaj nas čaka 11
3 ure
Bo TikTok jutri onemogočil dostop uporabnikom v ZDA?
5 ur
Prekinitev ognja v Gazi bo začela veljati v nedeljo zjutraj 3
6 ur
ZDA uvedle nove sankcije proti posameznikom iz Republike Srbske
7 ur
Krediti: Kaj bo z obrestnimi merami in kako se pogajati z banko (prihodnji petek v živo)
7 ur
Trumpov zet bo skupaj z Arabci gradil v Beogradu
9 ur
Zakaj nam morajo ob rezultatih 83-milijonskega razpisa zazvoniti alarmi 7
10 ur
Nove številke: Koliko denarja je v praznih ljubljanskih stanovanjih?
17 ur
Socialni partnerji dali zeleno luč shemi skrajšanega delovnega časa
19 ur
Najbolj brani članki danes
21 ur
Po seji ESS: vsi proti Golob - Boštjančičevem nepremičninskem davku; kakšen bo dvig minimalne plače? 7
21 ur
Kako je to mogoče: podjetju z enim zaposlenim 9,7 milijona evrov naložbene subvencije 11
21 ur
Meta je želela preprečiti skupinsko tožbo oglaševalcev. Vrhovno sodišče jo je zavrnilo
22 ur
Petrol za 2025 napoveduje rekorden dobiček, med nadzornike Tomaž Vesel? 3
24 ur
MDS močno poslabšal napoved za Nemčijo, slabša napoved tudi za celotno evrsko območje
1 dan
Primorski dnevnik: v Zgoniku zapirajo družbo u-blox z več kot 200 zaposlenimi 1
1 dan
Sramotenje trga, dobička in kapitalizma: iz Davosa direkt v Mar-a-Lago 38
1 dan
Nemčija tehta, komu prodati Uniper, ki ga je med energetsko krizo nacionalizirala

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

OgnjenAnto sporočil: 348
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 04.03.2024 10:27
[]
Naj mogoče kdo razloži, kaj je trajnostnega, ker se to danes ponavlja, kot papige, da imamo na policah živilske izdelke, ki so prepotovali stotine in stotine kilometrov ?

Neživilske izdelke pa imamo, ki so prepotovali tisoče kilometrov.

V nekdanji Jugoslaviji smo res živeli bistveno bolj trajnostno.

Danes pa RAZVAJENOST in POHLEP.
Razlika je v tem, da se nekoč prometa ni toliko subvencioniralo.
Sedaj je ceneje iz Šangaja pripeljat kolerabo, kot jo pridelat lokalno.

Poglejmo samo 2. tir za Luko Koper. Zakaj moramo davkoplačevalci to financirat? Naj se sfinancira samo - Luka Koper naj to plača v celoti in zaračuna ladjarjem. Zakaj se ne? Ker vsi pričakujejo subvencijo davkoplačevalca.
Pa če bo jamr, zakaj so potem avtoceste zabite s tovornjaki - pa dvignimo cestnine za tovornjake. Pa pridemo spet na isto.

Pa z gorivi in CO2 je isto. Miljarde gredo še vedno v subvencije za dizel in fosilna goriva.

Ker je bil svet nekoč precej bolj "reven" glede trošenja davkov, se pač cel kup zadev ni subvencioniralo. In potem se je splačalo kaj pridelat in izdelat tudi lokalno. Ker je preprosto vse drugo bilo dražje.