Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako preživeti z infrastrukturo, zgrajeno za povečevanje zastojev
Strani: 1
sporočil: 2.033
Bomo pa imeli lepo postajo. To dvoje "lepo" in postaja" je očitno
pomembnejše od samih prog. Te pa so dobro opisane v članku.
sporočil: 2.033
Naše železnice pač dejansko upravlja sindikat, ki se obnaša kot
Jimy Hoffa, ali trenutno UAW, ki eden je nekoč skoraj pokopal,
drugi pa ravnokar pokopavata industrijo v kateri delujeta. DARS pa
tudi deluje skladno z vsakokratno oblastjo povezanimi upravitelji
povsem po svoji volji in ne po tem, kar država dejansko rabi. Na
primer, ali je kdo potem preveril zakaj že kopljejo od Brezovice
proti Ljubljani? Brez papirjev, če sodimo po stanju pridobivanja
soglasij opisanem v članku. Samo da imajo zaposleni kaj početi. Kar
je pohvalno, a ne brez papirjev.
Poanta je, da se oba obnašata, kot da sta nad državo in delata po svoje. Zato pa imamo stanje kot ga avtorica lepo opisuje. In država to potihoma podpira in financira, sicer bi se problema zdavnaj lotila in uredila.
Poanta je, da se oba obnašata, kot da sta nad državo in delata po svoje. Zato pa imamo stanje kot ga avtorica lepo opisuje. In država to potihoma podpira in financira, sicer bi se problema zdavnaj lotila in uredila.
sporočil: 3.117
Zdaj lokomotive, ki vlečejo po dva tisoč ton tovora v hrib, tako segrejejo električne žice vozne mreže, da je treba čakati pol ure, da se ohladijo.Hmmm, tole pa najbrž ni res.
Lahko podate kakšno referenco / link ?
sporočil: 8.241
Da tretji pas naredijo, obenem pa ne motijo vozačev na drugih dveh
(četudi malo bolj zoženih) pasovih... to mi ni jasno.
Imamo odstavne pasove, ki je treba dodelati, malo razširiti in ... resda so mostovi problem.. a da se delati ne da bi bistveno motil.
Zakaj so bili projekti narejeni šele pred kratkim, je pa bolj zanimivo vprašanje. Po moje, ker se je prej leta spalo.
Imamo odstavne pasove, ki je treba dodelati, malo razširiti in ... resda so mostovi problem.. a da se delati ne da bi bistveno motil.
Zakaj so bili projekti narejeni šele pred kratkim, je pa bolj zanimivo vprašanje. Po moje, ker se je prej leta spalo.
sporočil: 258
Kar dober članek, pohvale.
A manjka del "kdo je tisti, ki je že desetletja nesposoben".
Kdaj boste vprašali DRSI za stanje železnic, namesto SŽ? SŽ ima seveda vpliv, preko potrjevanja (in pogojevanja) dokumentacije, a cilje, prioritete, denar, zagotavlja DRSI. "Znanje" imata večinoma DRI in SŽ.
To so "krivci", ki bi jih vse morali združiti, da se ne bo konstantno prelagala odgovornost.
In pa PCL časovnica je totalna blamaža.
1. Dunajska se še ni začela rušiti, če bi kdo pogledal dokumentacijo JN, bi bilo jasno da je vsaj eno leto po začetku rušenja, preden bi lahko začeli delat na osrednjem delu.
2. Za osrednji del še niti JN niso objavili, ker še gradbenega dovoljenja nimajo! In naj bi vse končali do 2025? Osrednji del bo vsaj 3 leta aktivnosti, da bodo dela končana!
3. Kaj pa zadnji del? Da bo postaja sploh funkcionalna? Preden se to lahko izvede, se mora zahodni del Ljubljane sprojektirati, kar se še začelo ni! - če se pogleda JN, ki že od julija čaka na objavo zapisnika o odpiranju ponudb, da sploh vidimo, ali je tokrat (ker je ponovljeno JN) sploh kakšna sprejemljiva ponudba, je časovnica (ki sploh ni realna) v dokumentaciji vsaj 2 leti!
Mogoče bi bil čas za neprijetna vprašanja prodajalcem megle.
A manjka del "kdo je tisti, ki je že desetletja nesposoben".
Kdaj boste vprašali DRSI za stanje železnic, namesto SŽ? SŽ ima seveda vpliv, preko potrjevanja (in pogojevanja) dokumentacije, a cilje, prioritete, denar, zagotavlja DRSI. "Znanje" imata večinoma DRI in SŽ.
To so "krivci", ki bi jih vse morali združiti, da se ne bo konstantno prelagala odgovornost.
In pa PCL časovnica je totalna blamaža.
1. Dunajska se še ni začela rušiti, če bi kdo pogledal dokumentacijo JN, bi bilo jasno da je vsaj eno leto po začetku rušenja, preden bi lahko začeli delat na osrednjem delu.
2. Za osrednji del še niti JN niso objavili, ker še gradbenega dovoljenja nimajo! In naj bi vse končali do 2025? Osrednji del bo vsaj 3 leta aktivnosti, da bodo dela končana!
3. Kaj pa zadnji del? Da bo postaja sploh funkcionalna? Preden se to lahko izvede, se mora zahodni del Ljubljane sprojektirati, kar se še začelo ni! - če se pogleda JN, ki že od julija čaka na objavo zapisnika o odpiranju ponudb, da sploh vidimo, ali je tokrat (ker je ponovljeno JN) sploh kakšna sprejemljiva ponudba, je časovnica (ki sploh ni realna) v dokumentaciji vsaj 2 leti!
Mogoče bi bil čas za neprijetna vprašanja prodajalcem megle.
sporočil: 1.522
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 13.10.2023 12:05
Dars je vložil zahtevo za pridobivanje okoljevarstvenega soglasja
za širitev štajerske in primorske vpadnice, odstavni pas bodo
razširili in preuredili v vozni pas. Soglasje bi lahko po nekaterih
ocenah dobili leta 2025Torej dve leti bodo čakali na par strani dokumentov? Kaj bodo počeli dve leti? A bodo uradniki peš hodili po celotni začrtani trasi tretjega pasu, in gledali, če se slučajno tam nahaja kakšno mesto, kjer imajo neki ogroženi metulji enkrat na 10 let svoje orgije?
Na koncu bodo pa itak zahtevo zavrnili, tako kot na primeru 3.osi.
sporočil: 33
...če bi politika imela resen interes karkoli spremeniti, bi danes
premier s vso svojo ministrsko ekipo pred vsemi mediji podpisal
protokol o izvedbi projektov, npr. pri ureditvi ozkih grl Kozarij,
kjer bi vsak minister za svoje področje jamčil, da bo v najkrajšem
možnem času uredil vse potrebno.
Sicer pa je vse ostalo bla bla bla ...
Če se je to dalo pri LEX MAGNA, zakaj se ne bi pri LEX Kozarje?!
Sicer pa je vse ostalo bla bla bla ...
Če se je to dalo pri LEX MAGNA, zakaj se ne bi pri LEX Kozarje?!
Strani: 1