Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Francoski finančni minister: Renault brez pomoči krize morda ne bo preživel
Strani: 1 2
sporočil: 515
Za €500mil lahko vlada kupi ca 10% Renaulta in si zagotovi
upravljalsko besedo ob prihodnji strukturi Renaulta....
sporočil: 30.415
Ob propadu Renaulta antikapitalistična ksenofoba Mesec in Kordiš
pokata od zadovoljstva, saj bo dokazana njihova teza da kapitalizem
propada. Če bo propadajoči Renault potegnil v brezno Revoz, v
Levici verjetno razmišljajo, da bi podržavili Revoz, imeli bi
podjetniško državni Revoz, ki bo čez noč opustil Renaultov program
in takoj začel s proizvodnjo izvirnega domačega vozila, ime bo mu
dala Madam Violet. Seveda, tri tisoč delavcev bo ohranilo
zaposlitev, tudi agencijski bodo redno zaposleni.
sporočil: 5.620
To je inercija francoskega dela in birokratskega zmazka ki ga
producira. Revoz dobi za clia plačano čez palec lastno ceno 5000
eur prodajna je 10 000 torej rezerve kokr češ
sporočil: 27.181
Zadnja sprememba: crt 22.05.2020 16:50
[eeeeeee]"brez pomoči francoske vlade koronavirusne krize morda ne bo preživel" -- to ni napoved zapiranja, temvec napoved pomoci francoske vlade. javno ropotati je pa treba zato, da se bo zatisnila primerna kolicina oci na temo drzavnih pomoci v eu. skratka ni velik dogodek.
Adijo Slovenija, adijo Novo MESTO, adijo Revoz...
sporočil: 11.404
[kimi12345]Saj se morda na prvo žogo slišu noro, ampak glede na to koliko smo že zmetali v Renault, predlog ni napačen.
Za €500mil lahko vlada kupi ca 10% Renaulta in si zagotovi upravljalsko besedo ob prihodnji strukturi Renaulta....
sporočil: 5.620
[kren]Če greva v detajle vsak zaposleni v 40 letih vplača državi 300.000 € + s potrošnjo pri povprečni plači cca 120.000 ddvja torej čez palec pol miljona eurov dobi država v povprečju v 40 letih delovne aktivnosti ko pa si v penzija pa skorej vse ko plačaš položnice in zdej eni nabijajo kakšni kapitalisti so podjetniki in podjetja. Največji in najbolj neekonomski kapitalist je država in to ne samo Slovenija ampak vse in to kar je danes je odraz stanje ki nas pelje v skorajšnji razpad EU in uvedbo lastnih nacionalnih valut. To je meni že jasno ker prvi ki se bo sesu bo dolar za njim pa euro.Vse diši po hiperinflaciji ala bivša yuga s ciljem ohranjanja socialnega miru. rok cca tri do pet let
> [slovenecnb1]
> Revoz dobi za clia plačano čez palec lastno ceno 5000 eur prodajna je 10 000 torej rezerve kokr češ
Država dobi pa od 10.000 skoraj 2 jurja samo z DDV. Najbolj se splača bit država.
sporočil: 803
[kimi12345]Ja saj, in to je tudi cilj takšnih sporočil. Po poteh Lufthanse torej.
Za €500mil lahko vlada kupi ca 10% Renaulta in si zagotovi upravljalsko besedo ob prihodnji strukturi Renaulta....
sporočil: 11.404
Renault brez problemov preživi. Samo zapreti mora tovarne v
Franciji. Ne pa da država s 15% lastniškim deležem dirigira
poslovno strategijo podjetja.
sporočil: 4.493
So videli Volkswagen in pogajanja z Merkel zdaj pa se oni. Nagnat
vse banda tolkli so milijarde dobičkov kam so zagonili vse. Bo pa
dacia če ne bo njih.
sporočil: 11.068
[sopranos]Ne gre to tako. Renault največ proda v Franciji, to je njegovo dvorišče in tu ne sme po rokohitrsko zapirati tovarn. Kdo bo pa potem kupoval avtomobile, če ne bo nihče delal? Zato bo država odcolala potreben denar in reševala firmo. Vse druge opcije so slabše.
Renault brez problemov preživi. Samo zapreti mora tovarne v Franciji. Ne pa da država s 15% lastniškim deležem dirigira poslovno strategijo podjetja.
sporočil: 21.898
Ne gre to tako. Renault največ proda v Franciji, to je njegovo dvorišče in tu ne sme po rokohitrsko zapirati tovarn. Kdo bo pa potem kupoval avtomobile, če ne bo nihče delal? Zato bo država odcolala potreben denar in reševala firmo. Vse druge opcije so slabše.tako je. dackoplacevalca pa nihce ne vprasa nicesar. se srecen mora biti da prispeva. francoska drzava naj za povracilo zahteva, da renault zniza previsoke marze.
sporočil: 11.404
Ja, da ima neko tovarno tam je logično. Ampak če hoče biti resna,
globalna znamka, potem mora imeti tudi tovarne globalno. Hkrati pa
pri sebi paziti na stroške. Saj isto je z Nemci. Preveč zaposlenih
v Nemčiji, ki naredijo premalo glede na plačilo, ki ga dobijo.
sporočil: 974
[shevchenko]Če bodo tolkli izgubo, jim boš težko razložil, da imajo previsoke marže.
tako je. dackoplacevalca pa nihce ne vprasa nicesar. se srecen mora biti da prispeva. francoska drzava naj za povracilo zahteva, da renault zniza previsoke marze.
sporočil: 5.620
[jezdec666]Vse je odvisno kdo bo predsednik ZDA če bo Trump se bo vse zgodilo do 2025 če je pa še mutacija virusa in nova karantena pa sesutje v tistem letu neizogibno in kar je najhujše se zna zgoditi scenarij ustavitve pptrošnje uvedba bonov in popolna izolacija ljudi kar oblastem izjemno ustreza in zato je vse kar pšem realno prvi test je pokazal psihozo
Seveda pa ne upaš stavit, da bo v roku 3-5 let tako kot pišeš, a je tako?
sporočil: 4.493
Predvsem bi morali paziti prej kako poslujejo, da se jim ne zgodi
po samo 2mesecih da postanejo "to big to fail" in pol z nasmehom
zahtevajo bailout. Tega se treba znebit a zato je potrebno delo
nadzora in vseh drugih, da jim gledajo pod prste.
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 22.05.2020 20:04
Ni se bati, francoski TALISMAN bo ostal; saj ko državaali skupnost razglasi, da podporne € pipice odpira, se
začne dirka, ki je ne sme zamuditi nobena prava tvrdka,
kajti brez vložene lastne energije dobi dodatne € vire.
Sodražan
sporočil: 30.415
[vrac]Satirični časopis Le Canard Enchaine (Okovani raček) je razkril, da naj bi se zaprle tovarne Lorient, Dieppe in Choisy-le-Roi. Tovarna v Flinsu bi se morala restrukturirati (ali zapreti). Veliko je nejasnosti. Renault je ponovno pred zidom, mogoče pa je vse skupaj veliki pritisk na vlado, naj da milijarde.
> [sopranos]
> Renault brez problemov preživi. Samo zapreti mora tovarne v Franciji. Ne pa da država s 15% lastniškim deležem dirigira poslovno strategijo podjetja.
Ne gre to tako. Renault največ proda v Franciji, to je njegovo dvorišče in tu ne sme po rokohitrsko zapirati tovarn. Kdo bo pa potem kupoval avtomobile, če ne bo nihče delal? Zato bo država odcolala potreben denar in reševala firmo. Vse druge opcije so slabše.
sporočil: 1.582
Trend je jasen. Mi smo najbolj napredni. Mi smo TAM, Cimos, Tomos
... že zdavnaj sanirali. Smo globoko v prihodnjosti. Francija z
Renaultom, Nemčija z D Bank so daleč za nami. Samo naše plače še ne
izražajo dejanskega stanja.
Poizvodnja hrane, avtomobilov, avijonov, ladij, raket, strojev, nuleark ... je mim. Evropa zdaj služi s prodajanjem megle. Kapital pa je preživeta kategorija. Zato se seli v področja z nižjo ravnijo razvoja, prodaja ne modernim iz tretih držav (s tem se financira evropski razvoj) in se koncentrira v rokah peščice. Ekonomska moč je nekoč pomenila oblast. Danes to ni eko.
Poizvodnja hrane, avtomobilov, avijonov, ladij, raket, strojev, nuleark ... je mim. Evropa zdaj služi s prodajanjem megle. Kapital pa je preživeta kategorija. Zato se seli v področja z nižjo ravnijo razvoja, prodaja ne modernim iz tretih držav (s tem se financira evropski razvoj) in se koncentrira v rokah peščice. Ekonomska moč je nekoč pomenila oblast. Danes to ni eko.
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 22.05.2020 21:31
Tole je vsak dan bolj podobno Jugoslaviji.Za turistični bon bom kupil karto do Beograda in šel na Dedinje pogledat, če je Tito res mrtev. Mimogrede grem še v Topčider pogledat znameniti tiskarski stroj, nazaj pa čez Bosno da ne pozabim, kako grozljiv je končni rezultat.
Je spet aktualno.
sporočil: 6.570
[premza]Ni treba tako daleč na pot.
Tole je vsak dan bolj podobno Jugoslaviji.
Za turistični bon bom kupil karto do Beograda in šel na Dedinje pogledat, če je Tito res mrtev. Mimogrede grem še v Topčider pogledat znameniti tiskarski stroj, nazaj pa čez Bosno da ne pozabim, kako grozljiv je končni rezultat.
Če te moti Jugoslavija in končni rezultat, potem na Žalah poišči grobove članov narodnega sveta in narodne vlade iz leta 1918.
sporočil: 6.570
[kimi12345]To pa veš, da ne gre.
Za €500mil lahko vlada kupi ca 10% Renaulta in si zagotovi upravljalsko besedo ob prihodnji strukturi Renaulta....
Nemška vlada bo za 25% Lufthanse, ki je trenutno na borzi vredna 3,9 milijarde, plačala 9 milijard.
Pa je nemška vlada.
Ti bi pa nekaj kupoval po Franciji po realni ceni? Bodi no realen ;-)
Mogoče celo pričakuješ, da se bosta morali Francija in Nemčija zavezati, da bosta potem v roku enega leta Renault in Lufthanso prodali tujcem, kot smo mi morali naše banke?
Ne palijo vsi na neke nedefinirane maile nekih nedefiniranih pajacev iz Bruslja.
sporočil: 21.898
Če bodo tolkli izgubo, jim boš težko razložil, da imajo previsoke marže.izgubo imajo zaradi bajnih zasluzkov vodilnih in lastnikov podjetja. za njih so potrosniki pac navadne molzne zivali, ki jim omogocajo fino zivljenje. ce ne oni, pa davkoplacevalci, briga jih...
sporočil: 608
[kren]Država dobi DDV samo od tistih nekaj avtekov prodanih v SI, vse ostalo je dobava v druge države EU ali pa izvoz, nič DDV. Dejansko ni nujno, da je efektivna davčna stopnja pri Revozu pozitivna, žal.
> [slovenecnb1]
> Revoz dobi za clia plačano čez palec lastno ceno 5000 eur prodajna je 10 000 torej rezerve kokr češ
Država dobi pa od 10.000 skoraj 2 jurja samo z DDV. Najbolj se splača bit država.
sporočil: 72
Renault bodo reševali ob tej krizi. Drži pa, da bodo morali nekaj
modelov ukiniti in zapreti vsaj eno tovarno. Poslovni model pa bo z
elektrifikacijo šel v smer združevanja evropske avtoindustrije.
sporočil: 5.314
[Pezo]Ne vem kako je danes, ampak Revoz je bil v preteklosti največji neto prejemnik DDV, ta se mu je vračal zaradi izvoza, saj je plačal več vhodnega DDV, kot ga je tujim kupcem zaračunal (nič - 0).
> [kren]
> > [slovenecnb1]
> > Revoz dobi za clia plačano čez palec lastno ceno 5000 eur prodajna je 10 000 torej rezerve kokr češ
>
> Država dobi pa od 10.000 skoraj 2 jurja samo z DDV. Najbolj se splača bit država.
Država dobi DDV samo od tistih nekaj avtekov prodanih v SI, vse ostalo je dobava v druge države EU ali pa izvoz, nič DDV. Dejansko ni nujno, da je efektivna davčna stopnja pri Revozu pozitivna, žal.
V EU podjetje še vedno ne obračunava DDV tujemu kupcu, če je ta pravna oseba. Enotni trg, kot si ga zamišljajo evropski socialistični uradniki.
sporočil: 5
čas vnosa: 23.05.20 08:28
Adijo Revoz zna biti hitro če bo Renault relokaliziral Cliota v
Flins, Revoz je danes samo še na 600 avtov na dan, kar pomeni 50 %
zasedenosti proizvodnje.
sporočil: 6.570
[dasdas]Bi rad videl Francoze, ki sami sebi odbijejo 10% takoj na začetku.
Znanec, ki dela v kadrovski službi multinacionalke pravi, da pri točkovanju kandidatov Francozom odbijejo 10% takoj na začetku, ker imajo z njimi zelo veliko problemov.
sporočil: 21.898
Bi rad videl Francoze, ki sami sebi odbijejo 10% takoj na začetku.jaz pa to komot verjamem. odbijejo jim 10% ker so francozi, potem pa dodajo 50%, ker govorijo tekoce francosko. pa je volk sit in koza cela.
Strani: 1 2