3 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
3 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
6 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
6 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
7 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
8 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-454644 sporočil: 10.890
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika? A bodo celo leto carterji? A drugim se bo pa splacalo odpirati redne linije? Ali hotele gradimo za ekolosko ozavescene bicikliste in pesce, ki bodo k nam hodili kot oni v Santiago Compostello?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2785258

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[FIN-454644]
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika? A bodo celo leto carterji? A drugim se bo pa splacalo odpirati redne linije? Ali hotele gradimo za ekolosko ozavescene bicikliste in pesce, ki bodo k nam hodili kot oni v Santiago Compostello?
Ne smemo pozabiti, da je država pred prodajo dokapitalizirala Adrio s 85 milijonov evrov in verjetno večina Slovencev misli, da se nekaj takega nikoli več ponoviti ne sme.
hijena1 sporočil: 1.214
Lajbah flughafen pa Adria so že sedaj delovali po modelu mini huba. če so Kitajci imeli idejo narest v enem MB, da bi do tja vozil npr A380, od tam naprej po EU pa z lokalcem, ne vem, zakaj Ameri ne bi to naredil na Brniku? saj Balkan je u principu pokrit.
anon-154083 sporočil: 6.570
[FIN-454644]
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika?
Evo, spet ista zgodba kot z drugim tirom.
Če se turizem v Ljubljani splača, bodo pač hotelirji primaknili nekaj dinarčkov, da bo Ryanair letel na Brnik.
Če pa hotelirji nimajo teh nekaj dinarčkov, potem pa se turizem v Ljubljani ne splača in je treba nehat gradit nove hotele.

Strani: 1