Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[FIN-311684]
Družba Flughafen München je v 51-odstotni državni lasti, Fraport je v večinski državni (občinski, lokalni) lasti in sta družbi od politike (lokalne ali zvezne) dobro vodeni, kar nakazuje, da je država lahko dober lastnik podjetij tudi takšnih, ki delujejo na visokokonkurenčnem zasičenem trgu.
Od kod tebi ideja, da so nemška letališča visokokonkurenčen trg? Ko je bil Frankfurt zabasan, so v dogovoru z Lufthanso začeli povečevati delež Münchena v mednarodnih letih.
Dogovorna ekonomija, vse lepo urejeno iz takrat še Bonna.
Tržna ekonomija je tako kot demokracija pravljica za otroke.
Zakaj slovenska država ni dober lastnik podjetij? Zaradi plenilske mentalitete slovenske politike, ki zmago na volitvah jemlje kot bianco menico za plenjenje državnih podjetij, ki jih je na srečo vasako leto manj.
Kako državna podjetja pleni Šarec? Postavlja svoje ljudi v nadzorne svete in uprave podjetij, ki bodo omogočile klientelistično izčrpavanje teh podjetij. Koliko forumašev verjame, da po volitvah v deželi Bavarski zmagovita stranka zamenja sve kar se da v vodstvu Flughafen München, ki kmalu zamenjajo npr. vse dobavitelje na letališču?
Zmagovita stranka na Bavarskem je ves čas ista. Tako da nimajo samo državne lastnine in dogovorne ekonomije, ekvivalent enopartijskega sistema imajo tudi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2784807

Strani: 1

anon-207617 sporočil: 6.899
[jani1974]
Zmagovita stranka na Bavarskem je ves čas ista. Tako da nimajo samo državne lastnine in dogovorne ekonomije, ekvivalent enopartijskega sistema imajo tudi.
Tocno tako. In tudi zaradi tega so svabi na svetovnem gospodarsko-politicnem prizoriscu navadni bebcki, ki jih ameri, englezi, zadnje case pa celo kitajci in rusi peljejo scat ko imajo pet minut cajta.

Edino kar svabom res gre od rok je izcrpavanje plemenskih skupnosti na svoji juzni in vzhodni meji, kjer so uspesno zasejali kult "pridnih in sposobnih" nemcev, se posebej med intelektualno opustosenimi srpokladivarskimi podjetniki v tranzicijskih culukafrijah. Ce ta marketing ne prime, pa pac podkupijo lokalne serife in karavana gre dalje.

Tak da razna letalisca v pripizdinah a la sofija in ljubljana imajo na izbiro da jih harajo svabi, ali pa pac kitajci.
anon-317028 sporočil: 30.415
[jani1974]
> [FIN-311684]
> Družba Flughafen München je v 51-odstotni državni lasti..
> Zakaj slovenska država ni dober lastnik podjetij? Zaradi plenilske mentalitete slovenske politike, ki zmago na volitvah jemlje kot bianco menico za plenjenje državnih podjetij, ki jih je na srečo vasako leto manj.
> Kako državna podjetja pleni Šarec? Postavlja svoje ljudi v nadzorne svete in uprave podjetij, ki bodo omogočile klientelistično izčrpavanje teh podjetij...

Zmagovita stranka na Bavarskem je ves čas ista. Tako da nimajo samo državne lastnine in dogovorne ekonomije, ekvivalent enopartijskega sistema imajo tudi.
Res je, na Bavarskem že dolgo zmagujeje CSU, tudi če bi zmagal kdo drug ne bi posegel v vodenje družbe Flughafen München podobno kot npr. zmagovalci francoskih volitev desetletja niso posegali v vodenje Renaulta. Da slovenska politika v kombinaciji z državno silo nista dobra lastnika podjetij je najboljši dokaz seznam prodanih državnih podjetij in bank, ki bo še daljši. Spomnimo se, večkrat smo brali o zamenjavah neposlušnih in ne nesposobnih članov nadzornih svetov, torej slovenska plenilska politika po osvojitvi oblasti kar tako sposobnega člana nadzornega sveta zamenja s Šarcevim nesposposobnim in poslušnim članom.

Strani: 1