34 min
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
34 min
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
39 min
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
1 ura
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
13 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
13 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
15 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 3
16 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5
18 ur
V Poljanski dolini protestno zaprli cesto Gorenja vas-Hotavlje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1126DXSXU sporočil: 273
[Glavni forum] Tema: Adria svojim potnikom naknadno zaračunava gorivo
[#2782380] 04.07.19 16:31 · odgovor na: (#2782264)
Odgovori   +    1
[kren]
> [FIN-311684]
> > [kren]
> > > [FIN-311684]
> > > Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
> >
> > Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
>
> Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...

Razloži mi, zakaj bi za božjo voljo 20 letal Kitajcev vsakodnevno priletelo na Brnik (kjer nimajo kaj početi) in tam presedali na Adrijina letala, da bi prišli tja, kamor bi lahko (ceneje in hitreje) leteli direktno s Kitajske?
Zakaj bi Kitajci želeli tu "vstopno točko) ?
Kolikor razumem ne zaradi potnikov temveč zaradi prevoza tovora. Glede tega rabijo kar nekaj regijskih letališč, ki so bliže ciljnim destinacijam in bolj poceni kot npr. Frankfurt. In tu niso v spolu samo eni Kitajci, temveč je več teh špediterjev.
To za Maribor se niopolnoma izgubljeno, bi pa moral dovoliti podaljšanje steze s čimer bi lahko pristajala večja letala.
To bi bilo koristno za Maribor, ker je poleg takih vstopnih točk veliko "servisnih organizacij" s sorazmerno dobrimi in stabilnim službami in tudi obremenitev okolja primerjalno gledano napram kakšni Magmi ali pa lokalnemu "industrijalcu" bi v razmerju na dodano vrednost bila s tako dejavnostjo precej manjša.