11 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
15 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[#2781033] 25.06.19 15:51 · odgovor na: (#2781024)
Odgovori   +    1
[kren]
> Do leta 2021 bomo podvojili prodajo elektrificiranih vozil v primerjavi z letom 2019,

O tem ne odloča BMW, ampak kupci.
V bistvu Angela Merkel oziroma tista njena naslednica s hecnim imenom.
Kakor bodo napisali zakonodajo, tako bo. Če bo trošarina na bencin naekrat 5 EUR na liter, bomo vsi, ki lahko, takoj na električnih avtih, ostali pa na biciklih.
anon-180321 sporočil: 129
[#2781045] 25.06.19 17:08
Odgovori   +    0
Začela se je zadnja faza konca električnega avtomobila. BMW bo leta 20120 (današnje vesti) imel avto na gorivne celice, 2025 pa serijsko proizvodnjo. Zaradi splošne norije in histerije bo za zavajanje ostalih še razvijal e avto, saj mu vse pride prav pri avtu na vodik. Kdor hoče, lahko pa seveda non stop vozi pol tone (polnih/praznih) akumulatorjev kot embalažo za energijo e avtomobila.
notomi sporočil: 768
[#2781110] 26.06.19 08:22
Odgovori   +    1
Če danes kupiš dizla ga nikoli več ne boš prodal..
W124 sporočil: 121
[#2781111] 26.06.19 08:31
Odgovori   +    1
velike količine električnih modelov bodo prišle na trg predvsem zaradi zahtev kitajskega trga
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2781212] 26.06.19 16:08 · odgovor na: anon-180321 (#2781045)
Odgovori   +    1
[yuTel]
Začela se je zadnja faza konca električnega avtomobila. BMW bo leta 20120 (današnje vesti) imel avto na gorivne celice, 2025 pa serijsko proizvodnjo. Zaradi splošne norije in histerije bo za zavajanje ostalih še razvijal e avto, saj mu vse pride prav pri avtu na vodik. Kdor hoče, lahko pa seveda non stop vozi pol tone (polnih/praznih) akumulatorjev kot embalažo za energijo e avtomobila.
Električne modele (in ne masovno proizvodnjo le teh) razvijajo in kao ponujajo trgu proizvajalci s samo enim namenom, da si znižajo povprečno višino onesnaževanja. Tako bodo imeli 13 modelov z višino 0 emisij in 20 modelov s povprečno 150 g emisij, kar naredi povprečje 91 g emisij. Nihče jih ne bo vprašal ali res prodajo skupno 50.000 povsem električnih vozil in 500.000 vozil z običajnim motorjem, za statistiko je pomembno število modelov in ne vozil. Tile njihovi zakonodajalci (naši pa slepo za njimi in za njih) so skupaj s proizvajalci res ena prav posebna sorta ljudi. Če se ne ujema, pa iznajdejo obvod okoli problema, se spet zlažejo. Dokler jih kdo ne ujame na laži, potem pa zopet od začetka z novo lažjo. Kupci pa plačujemo. To ni razvoj in ni napredek.

Strani: 1