Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> Če te pa moti enotirnost samo to, trenutno je dogovor s severnimi sosedi, da se najprej uredi obstoječa proga, v prihodnosti pa zgradi dodaten tir, kakor je bilo že nekoč (pa ne ob odprtju Južne železnice!). Trenuten obseg prometa še ne zahteva nujne dvotirnosti..

Ni mi to jasno sploh. Obstaja kak zemljevid slovenskih železnic z prometom po posameznih relacijah, da bi lahko videl, kam zgine ta blazen tok iz Kopra proti Divači, da od Maribora do Gradca tečejo samo še kapljice?
Nekaj ti bo pomagal pogled v www.slo-zeleznice.si...am-omrezja priloga 3A, Tehnični podatki o progah.

Kapljice, ki odpadejo na progo Mb-Šentilj so dokaj obilne, računska zmogljivost proge je 67 vlakov dnevno, izkoriščenost pa 82%, dnevno okoli 55 vlakov.

Za primerjavo

Kp-Di, 94 vlakov dnevno, izkoriščenost 102%, dnevno okoli 96 vlakov
Di-Lj, 153, 83% 127 (kritičen odsek Borovnica-Logatec)
Lj-Zm, 300, 51%, 153
Lj(Kr)-Je, 85, 91%, 77 (kritičen odsek Kr-Je
Je-meja, 85, 40%, 34
Ormož-Hodoš, 55, 64%, 35

Seveda so všteti tudi potniški, Di-Kp sta 2 dnevno, največ pa jih je med Lj in ZM, kakšnih 70-80 dnevno. Največ prometa iz Kopra nadaljuje pot v smeri Madžarske, Avstrije preko Maribora in preko Jesenic, no vsaj približno v tem vrstnem redu, tam so tudi najpomembnejši partnerji. Sicer pa ima LKp številne povezave, za kontejnerske vlake si poglej njihovo stran luka-kp.si/slo/zelez...e-povezave in boš približno ugotovil kam vozijo redni vlaki. (Opomba: jih je nekajkrat več kot v/iz Trsta. Kolikor je Trst slabši pri kontejnerjih, je močan na Ro/Ro prometu s Turčijo). Seveda pa so iz Kp tudi nekontejnerski vlaki, toda obseg bo težko poiskati, preveč prevoznikov.... in vozijo mnogokrat po potrebi.