6 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2774075] 12.05.19 13:26
Odgovori   +    8
Zares impresivno razmišljanje. Tudi v Sloveniji potrebujemo spremembo odnosa do izbire načina bivanja. Decentralizirana poselitev, ki prevladuje pri nas je izjemno draga. Mestna jedra pa propadajo. Očitno bo naša zakonodaja prisiljena prenehati s podporo takšne prakse, recimo z ukimitvijo prvice do nadomestilo za prevoz na delo on iz dela. Ljudje se enostavno trudijo prebivati čim dlje od delovnega mesta namesto obratno. Naj se raje znižajo dohodnindke stopnje za vse, ne pa da se podpira tovrstna časovna in energetska razsipnost.
FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2774516] 15.05.19 09:42 · odgovor na: vrac (#2774075)
Odgovori   +    1
Mogoče bi tudi v prihodnje precej večjih firm in državnih služb selili na obrobje Lj. Glede na majhnost Slo bi s tem rešili določen del problema...

... ampak zato moraš imeti urejeno tudi medmestno potniško infrastrukturo. Ker tega ni, se rine v center Lj...

... in je v tem pogledu sistem P+D na obrobju Lj pač edina resna trenutna rešitev stanja.

Dokler ne bomo imeli hitrejših vlakovnih povezav do prestolnice, bo pač tako. Vsaj iz Celja, Kranja, Novega mesta, Domžal in Postojne bi morali imeti hitre (neposredne) vlakovne povezave...

Greš npr. iz MB na obrobje Celja, parkiraš (ali z rednim shuttlom prideš tja), se usedeš na vlak in te odpelje v center Lj v 30 min, ajd tudi 45 min za začetek, če se še kje ustavi. To bi v Slo delovalo. Ljudje bi se navadili.

(Promet in zastoji na AC so v glavnem v perimetru 45 km od Lj.)

Strani: 1