6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kixs sporočil: 1.232
Se mi zdi, da bi avtopilot najbolj prav prisel na avtocestah. V naseljih pa ravno zaradi otrok, kur in podobnih nepredvidljivih reci, raje brez avtopilota.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2773705

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.959
Sem razmišljal tudi o tem. Po moje ne. Je riziko napake sistema pri 100 km/h bistveno večji kot pa pri hitrostih do 60 km/h.

Ljudje najprej pomislijo na lastno varnost in varnost sovoznikov (svojcev), zaupali pa bodo e-sistemu, da jih v mestu vozi varno.

Proizvajalci vozil bodo morali biti orenk zavarovani za primer nesreč v mestih, ki jih povzroči avtopilot oz. vsakovrstnih nesreč, če je odpovedal avtopilot, ki ga je voznik pustil vžganega na hitri cesti. To je logika, sicer bo kupcem odsvetovan nakup.
In proizvajalci vozil bodo pravno na meji kazenskega, če bodo množične napake v avtopilotnem sistemu vozil.

Problem bodo na začetku visoke premije zavarovalnic, zato predvidevam, da bodo proizvajalci vozil najprej ponudili možnost delovanja sistema do 50 km/h, tako da preverijo, kako se celoten sistem, IT in pravni vidiki, obnesejo.

Preden nas bo avtopilot množično vsepovsod vozil, bo še preteklo časa in črnila. Vsaj za pravnike specialiste dela ne bo zmanjkalo. Kot tudi, jasno, za IT-jevce.

Strani: 1