31 min
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
46 min
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
3 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
4 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
4 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
5 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
5 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
5 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
5 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
6 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
6 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.966
Sem razmišljal tudi o tem. Po moje ne. Je riziko napake sistema pri 100 km/h bistveno večji kot pa pri hitrostih do 60 km/h.

Ljudje najprej pomislijo na lastno varnost in varnost sovoznikov (svojcev), zaupali pa bodo e-sistemu, da jih v mestu vozi varno.

Proizvajalci vozil bodo morali biti orenk zavarovani za primer nesreč v mestih, ki jih povzroči avtopilot oz. vsakovrstnih nesreč, če je odpovedal avtopilot, ki ga je voznik pustil vžganega na hitri cesti. To je logika, sicer bo kupcem odsvetovan nakup.
In proizvajalci vozil bodo pravno na meji kazenskega, če bodo množične napake v avtopilotnem sistemu vozil.

Problem bodo na začetku visoke premije zavarovalnic, zato predvidevam, da bodo proizvajalci vozil najprej ponudili možnost delovanja sistema do 50 km/h, tako da preverijo, kako se celoten sistem, IT in pravni vidiki, obnesejo.

Preden nas bo avtopilot množično vsepovsod vozil, bo še preteklo časa in črnila. Vsaj za pravnike specialiste dela ne bo zmanjkalo. Kot tudi, jasno, za IT-jevce.