6 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
36 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
16 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Strani: 1

aimon sporočil: 1.924
[#2773356] 08.05.19 09:28
Odgovori   +    0
"Ena od glavnih ovir za uporabo vodikove tehnologije je cena katalizatorja."
So še mnoge druge ovire:

"Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight ... Hydrogen is actually pretty hard to make ... There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won't be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today" ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1
vrac sporočil: 11.068
[#2773383] 08.05.19 11:43 · odgovor na: aimon (#2773356)
Odgovori   +    0
[aimon]
> "Ena od glavnih ovir za uporabo vodikove tehnologije je cena katalizatorja."

So še mnoge druge ovire:

"Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight ... Hydrogen is actually pretty hard to make ... There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won't be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today" ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1
Verjetno imaš prav. Vodik je dokaj nestabilen plin in še pridobivanje je drago. Me pa zanima, zakaj nekateri, celo v avtomobilski branži, dajejo prednost gorivnim celicam napram električnim vozilom? Nemški proizvajalci, pa tudi japonski, še zmeraj delajo na njihovem razvoju in načrtujejo takšna vozila dati na trg.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2773454] 08.05.19 15:08 · odgovor na: vrac (#2773383)
Odgovori   +    1
[vrac]
> [aimon]
> > "Ena od glavnih ovir za uporabo vodikove tehnologije je cena katalizatorja."
>
> So še mnoge druge ovire:
>
> "Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight ... Hydrogen is actually pretty hard to make ... There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won't be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today" ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1

Verjetno imaš prav. Vodik je dokaj nestabilen plin in še pridobivanje je drago. Me pa zanima, zakaj nekateri, celo v avtomobilski branži, dajejo prednost gorivnim celicam napram električnim vozilom? Nemški proizvajalci, pa tudi japonski, še zmeraj delajo na njihovem razvoju in načrtujejo takšna vozila dati na trg.
Vodik je (menim) strateško zelo zanimiva rešitev: je gorivo, je plin, je čist pri izgorevanju, omogoča pretvorbo iz elektrike v gorivo za hranjenje in ponovno pridobivanje elektrike itd. Tudi vozila na gorivne celice imajo elektromotorje in so torej v bistvu električna, le da niso baterijska.
Razvijajo pa več alternativ, ker bo najbrž čez nekaj desetletij v uporabi več vzporednih tehnologij, nihče pa točno ne ve, katera bo mogoče bolj prevladala.
aimon sporočil: 1.924
[#2779036] 12.06.19 17:25
Odgovori   +    0
Polnilnice z vodikom so drage in nevarne.

"Tehnologija vodikovih gorivnih celic, ki med vožnjo proizvajajo električno energijo, se je zdela vprašljiva predvsem zaradi zelo drage polnilne infrastrukture. ... Na Norveškem je eksplodirala polnilnica z vodikom, posledično sta dva proizvajalca ustavila prodajo vozil s pogonom na vodikove gorivne celice." siol.net/avtomoto/no...oto-499996

Strani: 1