6 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier
35 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 ura
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-479146 sporočil: 49
čas vnosa: 06.05.19 07:06
[crt]
aja, se to...

baje obstajajo ljudje, ki menijo, da carine placajo kitajska podjetja (mislim, logisticno - da se njimi zaracuna).

carino tipicno placa uvoznik, torej amerisko podjetje. z nekaj zlobe bi lahko rekli, da za ameriske uvoznike ni prisel tax cut, temvec customs hammer. oni so ceteris paribus tisti, ki potencialno ali realno pretakajo milijarde v proraoun.

skozi izbiro teh podjetij, da se jim to potemtakem vec ne splaca (kadar v posameznem primeru do tega pride) ali da je nujno izpogajati nizjo ceno, da se kompenzira carina, pa preide ta udarec na kitajske izvoznike je to potem tista prej opisana veriga od hlajenja kitajskega izvoza dalje.

zdaj kolko je tega, da pride do idealne situacije, ko ameirski uvoznik tolko zniza nabavno ceno, da se mu vec ne pozna in je potem samo placilni agent za zanj nevtralno carino, pa ne vem. ce kdo ima kaj takega, prosim. pa ne z domene jozetovespletnenovice.com.
khm majstr, glede na tvoje "vseobsežno znanje" bi človek pričakoval, da razumeš carine v kontekstu ščitenja notranjega trga ZDA in ponovne industrializacije - zagona proizvodnje v ZDA :) saj veš....da ne bodo preveč odvisni od "milosti" Kitajcev, Rusov in ostalih....zgodovinskih zgodb o uspehu svobode, podjetništva, kapitalizma....