26 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[gobim]
Dejstvo je , da je električni avto tu izključno zaradi politike. Kljub izjemni promociji, praktično največji v zgodovini človeštva, so količinie marginalne. Razen tehnoloških in okoljskih zanesenjakov in japijev, ki bi radi izstopali, ga normalen potrošnik noče. Noče ga niti avtomobilska industrija, ampak ga hočeš nočeš, pod pritiskom politike, mora izdelovati. Pri tem pa ključnih tehnoloških prebojev pri baterijah ni na vidiku vsaj še 10 do 15 let, da o prilagoditvi električne infrastrukture niti ne govorimo. Dejstvo je, da električni avto v tem trenutku ni konkurenčen modernemu dizlu, razen, če se dizla administrativno prepove (if you can't beat them, ban them).

Če se bo narod uprl, kot se je v Franciji in še kje, bo nastala zelo zanimiva situacija. Medtem pa prodaja dizlov po nekajletnem upadu ponovno raste....
Ja no...Za višje avtomobilske razrede in dnevne velike razdelje (npr. poslovni avtomobili) se trenutno strinjam. Je pa majhen električni avto za dnevne vožnje do 100km že zelo konkurenčna zadeva. Upoštevati je treba tudi zdravje prebivalcev v hišah in blokih, mimo katerih se dnevno vozimo in lastno zdravje, ko vozimo v kolonah.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2770582

Strani: 1

moon sporočil: 1.623
[kzupanc]
Ja no...Za višje avtomobilske razrede in dnevne velike razdelje (npr. poslovni avtomobili) se trenutno strinjam. Je pa majhen električni avto za dnevne vožnje do 100km že zelo konkurenčna zadeva. Upoštevati je treba tudi zdravje prebivalcev v hišah in blokih, mimo katerih se dnevno vozimo in lastno zdravje, ko vozimo v kolonah.
Ma ne vem, kaj vam je.. Prav velika moc in navor je prednost EV..
Mogoce so neuporabni za vsak dan (ceprav recimo Taycan ali Tesla M3 z dosegom 500 km zadosca), vendar za tedensko prevazanje so ok. Ma kaj OK.. super so!

Je pa res, da se bo (moralo) Nemski industriji marsikaj spremeniti, poledicno tudi dobaviteljske verige. Ce ne bi bilo Muska, sploh ne bi razmisljali o alternativah nafti, vendar imejte vedno v mislih: zaloge nafte niso vecne, zaloge nafte niso vecne,....

Strani: 1