Strani: 1

najobj sporočil: 31.909
[#2769876] 15.04.19 14:30
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 15.04.2019 14:31
... Kje je lahko težava? Čeprav bi odbor direktorjev EIB zadnji potreben DA za denar za drugi tir moral dahniti že prejšnji teden, se to ni zgodilo. Odločitev je premaknjena na predvidoma 16. maj. ...

... OK, čeprav odbor direktorjev EIB zadnji potreben DA res še ni dahnil, bi Simona ob vsem naštevanju, kaj so Finance že pisale, zvenela dosti bolj verodostojno, če v svojem članku ne bi zamolčala, ampak bi jasno napisala, da je bila odločitev odbora direktorjev EIB na dnevnem redu uvrščena bolj proti koncu seje in o posojilu niso mogli odločati, ker je preveč prezaposlenih zelo utrujenih direktorjev sejo zapustilo predčasno in ostali zaradi nesklepčnosti sploh niso mogli glasovati ...

P.S.: če so pri poročilih na TV lagali, lažem tudi jaz ...
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2769911] 15.04.19 16:44
Odgovori   +    11
Ta projekt je kot certifikat nekompetentnosti vseh vpletenih. Trademark - Udba™

A lahko izvemo kakšni kadri se premikajo na 2TDKdoo? Baje priskledniki iz SŽ in DRI.
Zaradi tega ni čudno, da je to najdražja tovorna železnica na svetu. Ljudje, ki so zraven nimajo izkušnje z gradnjo in projektiranjem niti 1km tira.
Kako je bil lahko izbran projektant ŽPP doo??
Zakaj se razpis drobi na razne izvlečne tire, pripravljalna dela,..
Koliko tenderjev bo obstajalo za to linijo ali bo celotna trasa en tender? To bi bilo dobro vprašati naše eksperte za neumnosti.

Slo. rabi samo tovorni tir za luko, ki je vreden 40% tega kar nekompetentneži trosijo novinarkam, za režimsko propagando. Kdo je tisti bebo, ki je projektiral progo za 160km/h, povezavo z mestom, ki ima 15.000 prebivalcev in se niti 1% teh ne vozi dnevno izven kraja na delo ali študij.
To je kot da bi imeli avtocesto speljano v Dražgoše ;)

Strani: 1