Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

spiderman sporočil: 1.741
[hansi]
Spoštovani "Macadamia",
Če mislite, da na Koroškem, ali v Beli Krajini podjetja in prebivalci ne plačujejo davkov, se zelo motite.
Prav tako Ljubljana nima ekskluzivne pravice za porabo v proračunu nabranih davkov.
Tudi Korošci in Belokranjci si zaslužimo spodobno povezavo do prestolnice, oz AC križa!
Država ali DARS se ne bo zadolževala se zaradi nemških penzionistov in bosanskih delavcev, ampak zaradi lokalnega prebivalstva na Koroškem, v Šaleški dolini, Dolenjcev in Belokranjcev!
Bosanci, Nemci, Nizozemci in ostali bodo pa plačevali cestnine (Vinjete).
Tovorni promet bo zagotovo našel pot na 3. razvojno os, ker v primeru zapore Karavanškega predora je danes najbližji spodoben mejni prehod Šentilj. Zato je potrebno ceste graditi tako, da ne bodo moteče za okolje. Tudi tovorni promet bo plačeval cestnine!
Spoštovani "Hansi"
Jaz nebi preveč "opletal" s tem "vašim" plačevanjem davkov.
Se bojim, da obstaja nevarnost, da bi kdo dejansko preveril koliko EUR se nabere teh "vaših davkov". Potem bi se pa kaj lahko ugotovilo, da se niti golo vzdrževanje trenutne cestne povezava ne "izplača".
.
Ne se čudit, ampak tudi ljudje na Bovškem in v Trenti "plačujejo davke".
Torej si tudi oni zaslužijo AC do Bovca + AC predor pod Vršičem za povezavo na gorenjsko AC.
.
Ne trapat.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2760124

Strani: 1

hansi sporočil: 862
[spiderman]
> [hansi]
> Spoštovani "Macadamia",
> Če mislite, da na Koroškem, ali v Beli Krajini podjetja in prebivalci ne plačujejo davkov, se zelo motite.
> Prav tako Ljubljana nima ekskluzivne pravice za porabo v proračunu nabranih davkov.
> Tudi Korošci in Belokranjci si zaslužimo spodobno povezavo do prestolnice, oz AC križa!
> Država ali DARS se ne bo zadolževala se zaradi nemških penzionistov in bosanskih delavcev, ampak zaradi lokalnega prebivalstva na Koroškem, v Šaleški dolini, Dolenjcev in Belokranjcev!
> Bosanci, Nemci, Nizozemci in ostali bodo pa plačevali cestnine (Vinjete).
> Tovorni promet bo zagotovo našel pot na 3. razvojno os, ker v primeru zapore Karavanškega predora je danes najbližji spodoben mejni prehod Šentilj. Zato je potrebno ceste graditi tako, da ne bodo moteče za okolje. Tudi tovorni promet bo plačeval cestnine!

Spoštovani "Hansi"
Jaz nebi preveč "opletal" s tem "vašim" plačevanjem davkov.
Se bojim, da obstaja nevarnost, da bi kdo dejansko preveril koliko EUR se nabere teh "vaših davkov". Potem bi se pa kaj lahko ugotovilo, da se niti golo vzdrževanje trenutne cestne povezava ne "izplača".
.
Ne se čudit, ampak tudi ljudje na Bovškem in v Trenti "plačujejo davke".
Torej si tudi oni zaslužijo AC do Bovca + AC predor pod Vršičem za povezavo na gorenjsko AC.
.
Ne trapat.
Spoštovani Spiderman,

Če ne razumete, ne trapajte! Poiščite prometne obremenitve cest in poglejte potrebe industrije in število prebivalcev. Kaj od tega je v Bovcu primerljivo s Koroško, Šaleško?

Na Koroškem se od že doslej od plačanih cestnin (večletno poprečje) ne porabi vse na Koroškem. Večina nas plača vinjeto za 5 kratno uporabo AC.
Delovna mesta država (npr. DURS) odnaša v Ljubljano (beri dohodnino), ker javna uprava ne zna delati oddaljeno. Zato je problem s prometom v LJ!
Ko bo Vas poslovni partner, ob pogledu na prometne povezave, vprašal, če v Sloveniji plačujete davke, vam bo nerodno (ali morda ne). Meni je bilo!
taubi83 sporočil: 170
Pozdravljen,

Mešate kraje z celim regijam. Če karikiramo po vaše lahko kar hito pridemo do tega da tudi Ljubljana ne plača dovolj davkov za državno infastrokturo, ki je tam. Mogoče vzdrevanje. Novih investicij sigurno ne bi bilo. Torej prej Ljubljana živi od davkov ostalih kot obratno. Tako, da prosim. Ko se je vsa ta obsoječa infrastokutura tam začela zidati iz davkov predvesm drugih je bila Ljubljana še daleč od nekega finančega ali industrijskega središča. Še v Sloveniji ni bila prva. Vendar se je vseeno zgradilo. Največji slo izvozniki rabijo dobro cesto. In večina teh je daleč od Lj. Da ne omenjam ljudi.

lp

Strani: 1