4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Bo zanimivo kaj bo o 3. razvojni osi povedal predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic. V Novem mestu je povedal, da bo 3. razvojna os s predorom čez Gorjance v funkciji do konca njegovega mandata, kar je mogoče res, če mu bodo še dvakrat-trikrat podaljšali mandat (pa mu ne bodo, ker je Dars za Šarca neprecenljivi plen), omenjal je tudi leto 2027.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2759970

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 24.02.2019 10:04
[FIN-311684]
Bo zanimivo kaj bo o 3. razvojni osi povedal predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic. V Novem mestu je povedal, da bo 3. razvojna os s predorom čez Gorjance v funkciji do konca njegovega mandata, kar je mogoče res, če mu bodo še dvakrat-trikrat podaljšali mandat (pa mu ne bodo, ker je Dars za Šarca neprecenljivi plen), omenjal je tudi leto 2027.
Z obljubami sežeš dekletom v srce (Mefisto). Beri ljudem - volilcem v tem primeru. Politiki so poklicni trgovci z obljubami. Kakšne laži neki:-). In niso za nič odgovorni. Bo ko bo, če pa ne bo pač ne bo. A ne? Tu ni kaj za filozofirat. Lep dan.
P.S.: Sem že enkrat omenil, da sem slišal in naj se Peter pozanima, ali so res astronomsko dvignili ceno ogrevanja in zakaj.
slovenecnb1 sporočil: 5.623
[FIN-311684]
Bo zanimivo kaj bo o 3. razvojni osi povedal predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic. V Novem mestu je povedal, da bo 3. razvojna os s predorom čez Gorjance v funkciji do konca njegovega mandata, kar je mogoče res, če mu bodo še dvakrat-trikrat podaljšali mandat (pa mu ne bodo, ker je Dars za Šarca neprecenljivi plen), omenjal je tudi leto 2027.
Predor pod Gorjanci?? Halo zakaj? za turist iz EU na hrvaško ok. smaop potem naj v celoti sfinancir EU mi pa postavimo kontejnerčke kot na karavankah in še dodatno kasiramo tunel.

Drugače je to metanje denarja stran ni industrije in je ne bo tko da za tursite tiste tri mesece pa kot sem napisal naj dajo denar iz Bruslja ajde Bulčeva akcija
FIN-379669 sporočil: 7.966
Hitra cesta do Dravograda in hitra cesta do Ilirske Bistrice sta prioriteti. Nato pride obvoznca pri Kopru proti Dragonji in obvoznica zahodno od NM mimo Straže dol proti Semiču (recimo, ker nisem prebivalec Dolenjske, ampak tko malo počez fantaziram.)
anon-476752 sporočil: 484
Zadnja sprememba: anon-476752 24.02.2019 17:40
Avtocesta od NM do Zagreba je že sedaj najbolj mrtva AC v državi, kjer lahko voziš kakor želiš pa ne bo nikogar ki bi kaj na to rekel. Pri Brežicah s ceste poniknejo še zadnje slovenske registracije, naprej gre le še par Hrvatov in tujcev. Izjema je poletje in prazniki. Če se vzpostavi hitra cesta skozi Gorjance bo slednja v trenutku zaradi tovora in migracij S-J najbolj obremenjena cesta v državi, sploh zato, ker ne bo imela polni profil. Obstoječa AC do Zagreba pa bo lahko pešpot in kolesarska steza, saj bo izgubila svoj pomen. Če 3. Razvojna os bo, naj bo ekstra placljiva ali pa naj jo kompletno financira EU. Zadolževati se zaradi nemskih penzionistov in bosanskih delavcev pa nima smisla.
anon-489351 sporočil: 1
čas vnosa: 24.02.19 12:52
Meni je zalostno gledat te blok-mesta pri nas. Pojdite na zahod pogledat kaj so res lepa mesta.

Strani: 1