51 min
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
51 min
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
56 min
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
1 ura
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
13 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
13 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
15 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 3
16 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5
18 ur
V Poljanski dolini protestno zaprli cesto Gorenja vas-Hotavlje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 862
[premzb]
Pred dodajanjem novih osi, bo treba najprej zamenjati centralni ležaj.

Ljubljanske vpadnice/obvoznica ob konicah ne požirajo. Zdaj se iz Štajerskega konca stoji pri Krtini, ko bo tretja os, se bo pa na Trojanah.
In promet se počasi seli nazaj na stare ceste in potem po raznih lokalnih bližnjicah (ker so tudi stare vpadnice že zabasane) naprej do Ljubljane.

Slovenija je prometno kolapsirala.
Spoštovani, niste se pravilno izrazili! Ljubljana je prometno kolapsirala!
In to zaradi napačne politike zaposlovanja v javni upravi.
Ne more pa cela Slovenija čakati na investicije, zaradi prestolnice in napačne politike.
Ko se zjutraj pripeljem v Krtino in ustavim v prometnem zamašku ugotavljam, da je v 95 % vozil sedi le ena oseba (vozila pa ranga Passat -cca 5 m dolžine). To pomeni, da javni promet ne deluje in da Slovenci kupujemo prevelike avtomobile.

Potrebna je decentralizacija Slovenije in več delovnih mest javne uprave premestiti na periferijo.
Za Ljubljano pa urediti javni promet, da bo pot iz primestja, Domžal, Kranja, Grosuplja,... bolj enostavna z javnim prometom, kot z avtom.