Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj prinaša nemško slovo od premoga Sloveniji
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2755287] 29.01.19 07:05 · odgovor na: (# 2755275)
[PyotrNovak]Kot sem zapisal v članku, računajo predvsem na proizvodnjo vodika.
SPET sanjajo.
1. Sicer je precej podočij primernih za fracking plina, toda to je v Nemčiji - Mission impossible.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2755287
Strani: 1
[#2755319] 29.01.19 09:50 · odgovor na: (# 2755287)
[hocevarb]
> [PyotrNovak]
> SPET sanjajo.
> 1. Sicer je precej podočij primernih za fracking plina, toda to je v Nemčiji - Mission impossible.
Kot sem zapisal v članku, računajo predvsem na proizvodnjo vodika.... čuj, ampak preden bodo Nemci začeli računat na vodik, bodo morali narediti tako veliko molekulo vodika, da jo bodo lahko v skladiščih zadržali dovolj časa, da jim še pred koristno uporabo ne bo nikamor pobegnila ...
P.S.: bc123a mi verjetno ne bo preveč zameril, ker limam forum.finance.si/?m=...761&single njegove stare poste in je pravzaprav škoda, da Nemci ne berejo totega foruma, ker potem mogoče ne bi sprejemali butastih odločitev ... khmm, ki bodo itak ostale samo na papirju, ker so v praksi neizvedljive, ampak se bojim, da bodo najprej povzročile električni mrk po celi Evropi ...
[#2755394] 29.01.19 14:32 · odgovor na: (# 2755287)
en.wikipedia.org/wik...rogen_fuel
Currently, steam reforming, which combines high-temperature steam with natural gas, accounts for the majority of the hydrogen produced. This method of hydrogen production occurs at temperatures between 700-1100°C, and has a resultant efficiency of between 60-75%.
Potem pa še enkrat tak izkoristek gorilnih celic, pa cela infrstruktura, pa vodik se itak nosi v kantici naokrog in natoči v rezervar.
Kavbojci pa lepo na bencin. Če bo šlo tole skoz bo za EU prebivalce prevožen km kakšnih 5x dražji.
Bomo pa zdravi: peš, kolo, konji, osli pa so v EU paralmentu.
Da ne omenim konkurenčnost EU industrije.
Grem dat gor spet en evergreen od ACDC: Autobahn zur Hölle.
Strani: 1