Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 11.01.2019 10:53
[0121ZA1]
otročje razmišljanje na ravni gospodinje ki bere dnevno poltiko ... sem zaključil z komentiranjem!!!!
Zakaj ne bi kot podučen politični geostrateg povedal zakaj želežniška povezava med Koprom in Trstom ne pride v poštev? Zgodovine odnosov na tem delu sveta, če jo začnemo raziskovati v Kobariškem muzeju ne moremo spremeniti. Gospodarstvo in gospodarsko sodelovanje pa vendar ubira svojo pot. Kaj se pa Severnojadranskih luk tiče sem prepričan, da bodo enkrat luke v Trstu, Kopru in Reki združene, mogoče bomo živeli v federaciji Združene države Evrope, rezultat tega bo višji BDP po prebivalcu, ki bo namesto sedanjih 25 tisoč evrov vsaj 50 tisoč. Strinjam se, da je moje razmišljanje glede proge Trst - Koper včasih otročje, kajti sploh ne vem, če Italijani želijo to progo.

Še nekaj, Slovenija ni sposobna zaščititi svojih nacionalnih interesov in okrog tega se vse vrti, saj slovenska politika, kje se na oblasti menjavajo ad-hoc ustanovljene stranke sploh ni sposobna opredeliti nacionalni interes, kajti za ad-hoc plenilce na oblasti je tudi nacionalni interes odvisen od ponudbe in povpraševanja.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2752332

Strani: 1

gobim sporočil: 583
[FIN-311684]
> [0121ZA1]
> otročje razmišljanje na ravni gospodinje ki bere dnevno poltiko ... sem zaključil z komentiranjem!!!!

Zakaj ne bi kot podučen politični geostrateg povedal zakaj želežniška povezava med Koprom in Trstom ne pride v poštev?
Zato ker to pomeni samomor za Koper in Slovenijo. Pomeni, da bi postali na milost in nnemilost odvisni od Italijanov. Če kdo misli, da Italijani te odvisnosti ne bi zaračunali , je neskončno naiven. Če ne veš kako to poteka si poglej kaj delajo Francozi z Italijani na področju elektroenergetike.

Pa to pomeni, da povezave med Koprom in Trstom ne sme biti?. Kje pa? Ta povezava ima lahko pomembno vlogo. In sicer le takrat, ko bo omogočila sodelovanje 2 enakopravnih partnerjev in s tem omogočila skupno promocijo Severnega Jadrana kot alternatvne logistične rute. Da bi to lahko dosegli pa je potrebno predhodno logistično nadgraditi Luko Koper z normalno železniško povezavo, razširiti Luko Koper (3.pomol, razširitev 2.pomola) in urediti produktivnost v Luki. Med drugim

Strani: 1