Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Šef tržaškega pristanišča: Investirali bomo pol milijarde evrov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2752332] 11.01.19 10:37 · odgovor na: (# 2752321)
[0121ZA1]Zakaj ne bi kot podučen politični geostrateg povedal zakaj želežniška povezava med Koprom in Trstom ne pride v poštev? Zgodovine odnosov na tem delu sveta, če jo začnemo raziskovati v Kobariškem muzeju ne moremo spremeniti. Gospodarstvo in gospodarsko sodelovanje pa vendar ubira svojo pot. Kaj se pa Severnojadranskih luk tiče sem prepričan, da bodo enkrat luke v Trstu, Kopru in Reki združene, mogoče bomo živeli v federaciji Združene države Evrope, rezultat tega bo višji BDP po prebivalcu, ki bo namesto sedanjih 25 tisoč evrov vsaj 50 tisoč. Strinjam se, da je moje razmišljanje glede proge Trst - Koper včasih otročje, kajti sploh ne vem, če Italijani želijo to progo.
otročje razmišljanje na ravni gospodinje ki bere dnevno poltiko ... sem zaključil z komentiranjem!!!!
Še nekaj, Slovenija ni sposobna zaščititi svojih nacionalnih interesov in okrog tega se vse vrti, saj slovenska politika, kje se na oblasti menjavajo ad-hoc ustanovljene stranke sploh ni sposobna opredeliti nacionalni interes, kajti za ad-hoc plenilce na oblasti je tudi nacionalni interes odvisen od ponudbe in povpraševanja.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2752332
Strani: 1
[#2752464] 11.01.19 19:54 · odgovor na: (# 2752332)
[FIN-311684]Zato ker to pomeni samomor za Koper in Slovenijo. Pomeni, da bi postali na milost in nnemilost odvisni od Italijanov. Če kdo misli, da Italijani te odvisnosti ne bi zaračunali , je neskončno naiven. Če ne veš kako to poteka si poglej kaj delajo Francozi z Italijani na področju elektroenergetike.
> [0121ZA1]
> otročje razmišljanje na ravni gospodinje ki bere dnevno poltiko ... sem zaključil z komentiranjem!!!!
Zakaj ne bi kot podučen politični geostrateg povedal zakaj želežniška povezava med Koprom in Trstom ne pride v poštev?
Pa to pomeni, da povezave med Koprom in Trstom ne sme biti?. Kje pa? Ta povezava ima lahko pomembno vlogo. In sicer le takrat, ko bo omogočila sodelovanje 2 enakopravnih partnerjev in s tem omogočila skupno promocijo Severnega Jadrana kot alternatvne logistične rute. Da bi to lahko dosegli pa je potrebno predhodno logistično nadgraditi Luko Koper z normalno železniško povezavo, razširiti Luko Koper (3.pomol, razširitev 2.pomola) in urediti produktivnost v Luki. Med drugim
Strani: 1